13

122 16 0
                                    


تمام راه بدون هیچ اسبی واقعا سخت بود !!
از سرزمين خون آشام ها به سمت پک ماه یخی که خونشون بود راه افتاده بودن ....
بله خونشون!!
باید میرفتن تا به شاه و ملکه بگن چه اتفاقی افتاده بود بگن که تقصیر جونگکوک نیست اون شرور نیست اونا باید حقیقتو بگن !!
تمام حقیقت رو ..
و باید بگن که آماده باشن چون پادشاه خون آشام ها گفت اگر شاهزاده رایان باهاش ازدواج نکنه و بچه نیاره قراره تمام سرزمين خون آشام هارو از بین ببره ..
با ازدواج با شاهزاده رایان میخواست این دو سرزمين متعد بشن!!!
این پیغام رو به جونگکوک توسط یک کلاغ فرستاد مثله این که خبر داشت جونگکوک به همراه جفتش اون قلعه سیاه رو ترک کردن!!! جونگکوک تصمیم گرفت همراه با دوستاش و جفتش به سرزمين گرگینه ها بره تا این خبرو به پدرش برسونه و همراه با اون به سرزمين خون آشام ها حمله کنه !!!
چون جونگکوک ازدواج با اون احمق رو نمیخواست اون جفت‌شو میخواست ...
بعد از استراحتی کوتاه راه افتادن و کم کم به قصر پک یخ نزدیک شدن...
کوک خوشحال بود چون خیلی وقت بود خونشو ندیده بود و دلتنگ بود ... دلتنگی خونه و پدرو مادرش...
ولی با این حال بازم نمیتونست دیدشه چون هنوزم تحت تعقیب بود باید با شنلش صورتشو می‌پوشوند ..
تا با بقیه وارد قصر شه و خبر رو به پدرو مادرش بده ...

_حالت خوبه کوک؟؟؟

+تهیونگ دویست بار پرسیدی!!!
خوبم دیگه!!

_خب نگرانم

+خب نگران نباش

=بسه دیگه دعوا نکنید باید یجوری وارد قصر بشیم چون خودمونم تحت تعقیبیم !!!

+من یه راهی میدونم

همه با تعجب به کوک خیره شدن !!

+چیه؟؟ انتظار ندارین جایی که بزرگ شدمو بلد باشم ؟؟؟
اینجا یک عالمه سوراخ سمه داره...

^آخه روانی من خودم بیشتر از تو اینجا بودم!!!

+عههه؟؟

جونگکوک خیلی پوکر نگاهشو برداشت...

+دنبالم بیاید
ببینم اینجارو هم بلدی؟؟!!!

همه دنبالش رفتن!
از سنگ ها و شاخه های درخت ها ابور کردن رفتنو رفتن !!

÷چرا نمیرسیم پس گولاخ؟؟

+چون دوره

=کِی میرسیم؟؟؟

+رسیدیم

وایستادن و به کوک زل زدن کوک کلاه شنلشو پایین داد و خم شد سنگ بزرگی رو از روی زمین تکون داد گِل های روی زمینه جنگل رو کَند تا به دری رسید اون درو باز کرد
و همه با تعجب به نردبون چوبی ای که به سمت پایین میرفت خیره شدن!!
یونگی با تعجب روبه کوک کردو گفت...

^این دیگه چیه؟؟

+دیدی بلد نیستی !!!

÷گولاخ!!

KISS |VKOOKWhere stories live. Discover now