Chtěl bych ti dát jen zbohem [10]

56 5 0
                                    

Stein27
Teplé kapky slz se mi kutálejí po tvářích, nechápu jak to mohl udělat, jak jako nemůže? myslel jsem že po tom, co se stal, to vyjde.

Ještě chvíli než se rozhodnu jít domů tam nehybně stojím a zírám na místo kde ještě před chvílí stál Calin. Chtěl jsem běžet za ním ale nešlo to, jakoby jsem byl přilepený k zemi.

Po nějakých pěti minutách se tedy otáčím a pomalu rozcházím se k mému bydlišti.

Vím že jsem říkal že pít nebudu když ono to zrovna v téhle situaci jinak nejde.
Proto otevírám ledničku a vyndavám pár flašek tvrdého alkoholu. Liju to do sebe tak moc že se tady za chvíli asi složím.

Mé kroky ještě smeřuji do ložnice kde se skrčím k nočnímu stolku z něho vytáhnu průhledný pytlíček s bílím obsahem.... koks.
Na skleněný stůl vysypávám obsah pytlíčku, "2 gramy snad budou stačit" mumlam si mezitím co vytahuju z peněženky kartu a rovnám bílé čáry na stole.

špína už mi proudí v krvi a já si lehám do postele a vyčkávam na nastup látky.
Vím že to je zbytečný dělat kvůli takovýhle kravině, ale to jsem si uvědomil moc pozdě.
"Mohl bych se ještě rozloučit s Calinem, bůh ví jestli tohle přežiju" přemýšlím nahlas a beru telefon který je položený vedle mě na posteli. vedle mě taky leží moji dva kocouři purpur a diego, naposledy si oba dva pohladím..

"Caline.." to bylo vše na co jsem se zmohl páč upadám možná do nekonečného snu. Lalala

tvůj poslední výdech✨️ [stalin27🧿]Kde žijí příběhy. Začni objevovat