Bu bölüm cayır cayır yanıcaz, hazır mıyız?ᴥ
Felix, Hyunjin'in kemer tokasını açtıktan sonra, tokalı kısımdan çekti ve bir anda tüm kemeri belinden çıkarttı. Kemeri koltuğa, hemen yanına bıraktıktan sonra, düğmeyi açtı. Tam parmağı fermuara değdirmişti ki, Hyunjin onu bileğinden tutarak durdurdu. "Yapıyorsun bari, tam yap."
"Nasıl?"
"Ağzınla."
Felix, gülümsedi. Bu adamın içinden böyle azgın bir şey çıkacağından çoktan emindi, bu yüzden hiç şaşırmadı. Ağzını, Hyunjin'in pantolonunun fermuarına yaklaştırdı. Fermuarın ucunu dişleriyle tuttuktan sonra, yavaşça aşağıya doğru çekti. Hyunjin'in çoktan sertleştiği, şimdi daha net belli oluyordu.
Felix, tam ellerini işin içine sokacaktı ki, Hyunjin bu sefer onu iki bileklerinden yakaladı ve bir anda geriye, sırtını koltuğa yaslayacak kadar arkaya ittirdi. "Sana ellerini kullanabilirsin demedim."
"Sapıksın sen."
"Kameraya bakarak kendimi ellemiyorum."
"Siktir, hiç kendini ellemedin sanki."
"Ulan aynı şey mi? Sen benim izlediğimi bile bile yaptın."
"Çok kabasın."
Hyunjin, kaşlarını çattı. "Seninle nasıl konuşmamı istersin küçük bey?"
"Bana sert davran, ama kaba konuşma."
"Sert davranmamdan hoşlanıyor musun?"
"..."
"Benimki de soru tabi." Hyunjin, tam Felix'i bırakacaktı ki, Felix onu bileklerinden yakaladı.
"Burada yatak var mı?"
"Yatağı ne yapacaksın?"
"Koltuk çok rahatsız. Deri koltukta yapılmaz ki."
Hyunjin, Felix'in ellerinden kurtulup geri çekildi. "Çok tecrübelisin herhalde. Otele mi gidelim?"
"Yakınlarda var mı?"
"Yakınlarda çok pahalı bir otel var. İyi bir avcısın, geceyi nasıl iyi geçireceğini biliyorsun. Seni orada bırakıp kaçsam, odanın parasını ödeyebilir misin?"
"Ne?"
"Çok mu güveniyorsun bana?"
"Pislik." Felix, Hyunjin'in karnına doğru bir tekme attı. Hyunjin biraz geri çekildiğinde, Felix de bacaklarını karnına çekerek oturdu ve kollarını bacaklarının etrafına doladı. "Güvenmiyorum sana falan, hiçbir erkeğe güvenmiyorum. Hepiniz bok çuvalısınız." Hyunjin gülmeye başlayınca Felix daha da sinirlendi. "Bırak otel odasını, tüm oteli alacak kadar param var benim, ne sandın beni? Yakışıklısın diye her şeyi yapacak mısın, satın mı alacaksın beni piç herif! Ben seni satın alırım. Burayı da alırım, oteli de alırım, her yeri alırım!"
Felix sinirle oturduğu yerde öfkeden kıvranırken, Hyunjin Felix'i kollarından tuttu. Hyunjin istediğinde, Felix'in ona karşı koyma gibi bir şansı olmadığını anlamıştı. Hyunjin çok güçlüydü. Bir süre ses çıkarmadan öylece kaldıktan sonra, sonunda Felix sakinleşti.
Hyunjin, gülümseyerek Felix'i dudaklarından öptü. Küçük bir öpücük bile olsa, Felix'i kendinden geçirmeye yetmişti.
"Cidden..." Dedi Hyunjin, kısık bir sesle. "Seni anlamam çok zor olacak ama, daha önce tanıştığım kimseye benzemiyorsun. İlk defa birisi beni tekmeledi biliyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NIGHT CLUB | Hyunlix ✓
FanfictionFelix gece kulübünün çok dolu olduğunu görünce olay çıkarır. "Ya bana oturacak bir yer bulursunuz ya da buraya otururum." "Söyleyin ona, eğer çok oturmak istiyorsa gelsin kucağıma otursun." Der, gece kulübünün sahibi. [Hyunlix, yellowflag, +18 sahn...