4.3

162 14 2
                                    

Geç geldim ama geldim..
Kısa bir bölüm oldu ama olsun telafi ediliirr..

Oy vermeyi unutmayınn

Gözlerimi sabitlediğim duvardan çekip dizime odaklanmaya çalıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerimi sabitlediğim duvardan çekip dizime odaklanmaya çalıştım. Kütüphane olayından üç gün geçmişti. Geldiğim gibi kendimi odama kapatmış, abime bir şeyler çaktırmamaya çalışmıştım. Kızlarla kısa bir konuşma yaparak olanları onlara aktarmıştım.
O günün sabahı abimi hasta olduğuma ikna edip okula gitmemiştim ve üç gündür evdeydim. Kafamı derslere vererek biraz olsun kendime gelmeye çalışıyordum. Geceleriyse abur cuburlarımı alıp sabaha kadar dizi izliyordum. Uyku düzenim alt üst olmuştu. Bu kadar sade bir olayın beni bu kadar yıpratmasını beklemiyordum.

Her şeyi abartan bir yapım olduğu doğruydu, ama bu kadar da değildi. Yaşadığım kafa karışıklığıydı beni bu hale getiren. Beynimin çok fazla dolduğunu hiss edip oflayarak bilgisayara uzandım ve diziyi durdurdum. Sıcak kahvemden bir yudum alıp, battaniyeme daha çok sarıldım. Sanki soğuktan değil de beynimin içindeki seslerden kaçıyordum. Bedenimi saran sıcaklık beni biraz olsun rahatlamıştı. Derince bir nefes verdim ve gözlerimi kapadım.

"Ay dünya varmış." dedim kısık sesimle.

Kapım çalındığında kaşlarımı çatarak gözlerimi açtım.

"Kim o?" Soruma cevap vermeden kapıyı açan abime sinirle baktım.

"Ne diye giriyorsun pat diye içeri?" Beni kısaca süzdü ve kaşlarını kaldırdı.

"Sana ne oldu?"

"On sekiz yaş bunalımına girdim."

"Ahenk," dedi bezgince bana bakarak. "Sen daha on sekiz bile olmadın abiciğim."

"Daha girmeden oldum. Düşün işte." dedim abartı bir sesle.

Gözlerini devirerek elinde tuttuğu iki kot pantolonu bana doğrulttu.

"Sence hangisini giyineyim?" Cevap vermeden kaşlarımı çattım.

"Nereye gidiyorsun ki akşam akşam?"

"Sezinle görüşmeye?" Ağzımı hayal kırıklığıyla araladım.

"Hadi kızım ya! Seç birini."

"Şaka gibisin." dedim fısıltıyla. "Soldaki daha iyi." Bilerek en kötüsünü seçmiştim. Başını salladı.

"Tamam, sağdaki o zaman." Beklemeden odadan çıktığında gözlerim şaşkınca bereldi.

"Sağ dedim ben!" Ardından bağırsam bile umursamadan odasına girdi.

"Off," Yorgana yumruğumu indirerek ağlamaklı surat ifademe büründüm. "Millet aşk tazelerken sana da böyle yattığın yerden dizi izlemek yakışırdı zaten Ahenk!"

ÖYLE KOLAY AŞIK OLMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin