Evett selamlarr... 2.sezon yazacağım çünkü neden olmasın 🥰🥰🥰 Kahramanlar Günü'nün gecesinde kahraman ekibimizin toplandığını düşünmenizi isteyeceğim, hadi başlayalım
* * *
"Uğur Böceği gelmeyecekse ben gidiyorum, burada böyle amaçsız toplanmamız saçma. Tamamen saçma."
Queen Bee gözlerini devirerek ekibe baktı, yorucu günün ardından toplanmalarını Uğur Böceği istemişti. Genç kızın aklındaki, günü değerlenip tavus kuşu mucizesi hakkında konuşmaktı. Gecenin sonunda da mucizeleri onlardan geri alacaktı.
"Uğur Böceği toplanmamızı istedi, sizin gül yüzünüzü görmeye gelmedik kraliçem."
Rena Rouge, Queen Bee ile şakalaşmaktan zevk almıştı. Normal halinde herkese zorbalık yapan bu kız; dönüştüğünde iyi biri olmaya çalışıyor, belki de değişmek için çabalıyordu.
"Çok konuşuyorsun tilki."
Queen Bee olmak, Chloe'ye kendisi kabul etmese de çok iyi geliyordu. İçinden geldiği gibi davranıyordu, herkes de onu bu haliyle kabul ediyordu.
"Leydim geldi 🥹🥹"
Kara Kedi gözleri doluyormuş gibi yaparak Uğur Böceği'nin yanına gitti.
"Leydim çok uzun zamandır görüşmüyoruz. Sizi çok özledim."
"Ne kadar da uzun bir zaman Kedi..."
"Uğur Böceği ben sizin flört etmenizi izleyeyim diye mi geldim?"
"Hey! Favori çiftimin arasına giremezsin kraliçe."
Carapace lafa girdi:
"Bizden sonra favori çiftin değil mi?"
"Çifte kumrularımız şu saçmalığı kesse de işimize dönsek... Aşk saçmalık, tamamen saçmalık."
İyice konudan uzaklaştıklarını fark eden lider, ekibini toparlamak istedi.
"Çocuklar tamam... Konumuza dönelim."
Uzun bir süre bugün olanlar hakkında konuşup fikir ürettiler. Rena Rouge ve Carapace ilişkileri yüzünden gösterdikleri zafiyetten dolayı özür diledi. Queen Bee de bundan sonra daha dikkatli olacağını söyledi. Hawkmoth'un ve akumalarının görünümündeki değişimin sebebi üzerine konuştular. Hawkmoth'un tavus kuşu mucizesini kullanan kişiyi önce akumaladığını işler istediği gibi gitmeyince yardımcısının mucizeyi kullanmaya karar verdiğini düşündüler. Peki bu zamana dek neden bu mucizeyi kullanmamışlardı? Anlayamadıkları nokta buydu.
"Süt molası veremez miyiz?"
"Bu ciddi bir konu aptal kedi."
"Kara Kedi haklı, bir yere varamıyoruz."
Rena Rouge sevgilisine karşı çıkarak ortalığı kızıştırdı.
"Kraliçeme katılıyorum ben. Çabuk pes ettiniz beyler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ladynoir shots
FanfictionDizide göremediğimiz ladynoir sahnelerini kendimce yazıyorum.