Selam, şarkıyı dinlerken bi anda ilham geldi gitmeden yazayım dedim. 3.sezon sonu ve 4.sezon başı arasında geçecek bu bölüm de. Bölümü okurken lütfen bu zamana dek ikisinin de çevresine söylediği yalanları hatırlayıp içinde bulundukları psikolojiyi düşünün, bu şekilde düşünmeyince bölüm çok havada kalıyor.
* * *
Kara KediNadja Chamack bizi yine programına davet etmişti. Önceki sefer olanları hatırlayınca gitmek istemesem de insanların merak ettiği çok şey vardı. Bütün soruları cevaplayıp her şeyin yolunda olduğunu herkese göstermemiz gerekiyordu.
Leydim de benimle aynı fikirdeydi. Nadja geçen sefer olduğu gibi reyting uğruna konuyu saptırmaz diye umuyorduk ama sadece umuyorduk.Programın saatini akşam 9 olarak kararlaştırmıştık. Uğur Böceği ile Eiffel'de buluşup beraber gitmek üzerine sözleşmiştik. Saatin 9'a yaklaştığını fark edince dönüşüp Eiffel'e gittim.
"Bugün çok güzelsiniz leydim."
"Sadece bugün mü kedicik?"
"Her zaman çok güzelsiniz ama geceleri ayrı güzel oluyorsunuz leydim"
Uğur Böceği gülümseyerek konuştu:
"Siz de her zaman çok flörtözsünüz beyefendi ama geceleri ayrı bi' flörtöz oluyorsunuz."
"Cazibene karşı koyamıyorum demenin bir başka yolu derim ben buna..."
"Hadi kedi şu işi aradan çıkaralım sonra devam ederiz."
Geldiğimizde tüm ekip bizi bekliyordu, son programdaki faciayı unutmuş gibiydiler veya gerçekten insanlara faydası dokunacak bir iş yapmak istiyorlardı.
"Hazırsanız başlayalım Uğur Böceği ve Kara Kedi."
"Başlayabiliriz Nadja."
---
Places, places
Get in your places
Throw on your dress and put on your doll faces
---"İyi akşamlar, ben Nadja Chamack. Yüz Yüze'ye hoş geldiniz. Bugün konuklarımız Paris'in koruyucuları Uğur Böceği ve Kara Kedi. Paris halkının sorularını cevaplamak ve endişelerini gidermek için buradalar. Hoş geldiniz Uğur Böceği ve Kara Kedi."
"Hoş bulduk Nadja, hayranlarıma sevgiler."
"Hoş bulduk Nadja, bu kadar önemli bir konu için bizi burada çağırmandan mutluluk duyduk.
"Benim için bir onur Uğur Böceği. Sizin bizler için yaptıklarınızın yanında bu hiçbir şey. Soruları almaya başlayalım mı?"
"Başlayalım."
Nadja onay istercesine bana bakınca konuştum:
"Leydim başlayalım dediyse başlayalım."
"İlk sorumuz: Yaşadıkları bunca şeye rağmen nasıl hâlâ vazgeçmeden savaşabiliyorlar? Başkaları belki de çoktan pes etmiş Hawkmoth'a mucizelerini vermişti, siz tam tersine her zaman güçlü bir şekilde ayakta durup bizi koruyorsunuz."
"Elbette yoruluyoruz ama hiçbir zaman pes etmeyi düşünmedik, düşünmeyiz çünkü arkamızda bize güvenen ve ihtiyaç duyan Paris halkı var. Size zarar vermek isteyen kötüler olduğu sürece her zaman burada olup sizi koruyacağız."
Uğur Böceği yalan söylemeye başlamıştı, çok kez pes etmeyi düşünmüştü. Onu cesaretlendiren kimi zaman ben, kimi zaman Usta Fu olmuştu. İnsanlara tabii ki bunları anlatamazdık, her şeyin yolunda olduğunu inanmalılardı, olumsuz duygular hissetmemelilerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ladynoir shots
FanfictionDizide göremediğimiz ladynoir sahnelerini kendimce yazıyorum.