romantic homicide

354 21 64
                                    

5.sezonun sonuyla başlayan bir hikaye olacak ama finaldeki gibi mutlu bir sonla başlamayacak. Okuyunca anlayacaksınız.

* * *

Uğur Böceği, Kara Kedi'yi 2 senedir görmemişti. Yaptıklarının bedelini böyle ödüyor gibiydi. Plagg Kara Kedi'ye yeniden kahraman olması için defalarca kez yalvarmıştı. Genç adam; kabul etmiyor, çoğu zaman kwamisine onu görmek istemediğini söylüyordu. Plagg fazlasıyla üzgündü, duygularını açık etmeyi sevmese de sahibini özlüyordu. Uğur Böceği yeni bir sahip bulmayı reddediyordu, kedi mucizesi hakkında kimseyle konuşmuyordu. Akumalıları yenmek için yeni kahramanlardan yardım alıyordu.

Kara Kedi'yi kaybetmişti. Ona her daim destek olan, gözü kapalı güvendiği partnerini kaybetmişti. Rüyalarında onu görüyordu. Kiminde ona dokunduğunda o bir anda yok oluyor, kiminde de kendisine zarar vermeye çalışıyordu. Uyku eskiden genç kızın en iyi dostuyken artık böyle değildi. Gecelerini sokaklarda devriye yaparak geçiriyordu. Eiffel'de tek başına sigara içerek Paris'i izliyor, herkesten gizlediği kedi mucizesini elinde tutarak düşünüyordu. Bu gece de o gecelerden biriydi.

"Ne tuhaf değil mi? Burada olduğunu bilmek ama seni göremiyor olmak? Belki de her gün yanımdan geçiyorsun ve ben seni fark etmiyorum."

"Monarch öldükten sonra herkesin beni yargılayacağını biliyordum, tüm Paris'in önüne çıkıp her şeyi cesurca anlatmaya cesaretim vardı çünkü yanımda sen olursun sanıyordum... ama öyle olmadı."

"Kimse beni yargılamadı, herkes Monarch'tan kurtulduğumuzu düşünüyordu. Kimsenin aklına onu öldürenin ben olduğum gelmedi bile... fakat yanımda sen yoktun."

Uğur Böceği kendi kendine konuşuyordu, o duyar umuduyla anlatıyordu tüm Paris'e, kimse fark etmese de... Tan vaktine dek öylece izledi şehri, baş ağrısından duramadığını hissettiğinde orada bulunan restorandaki çalışandan ağrı kesici rica etti her zaman olduğu gibi. Çalışanlar onun sık sık ağrı kesici aldığını bilirdi, çoğu zaman uyarsalar da onun aldırış ettiği yoktu.

"Teşekkür ederim."

"Bir doktora görünseniz gerçekten iyi olur Uğur Böceği, bizi endişelendiriyorsunuz."

"Gerçekten iyiyim, sorun yok."

Uğur Böceği yalandan bir gülümsemeyle ayrıldı Eiffel'den. Evine döndü, dönüşüp yatağına uzandığı sırada Plagg konuştu:

"Bugün bir daha konuşabilir miyim onunla?"

"Beni görmek istemiyor, kabul etmeyecek."

"Lütfen. İkna edeceğim bu sefer."

"Plagg..."

"Lütfen Marinette."

Plagg destek isteyen gözlerle Tikki'ye baktı.

"Belki bu sefer kabul eder Marinette, Plagg'e güvensen..."

Marinette gözlerini yumdu ellerini saçlarından sertçe geçirdi.

ladynoir shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin