Bölümün isminden de anlayacağınız üzere Ladynoir'in anaokulunda yaşayacağı olaylardan oluşacak (ÇOK SAÇMA OLDUĞUNU BİLİYORUM AMA LÜTFEN YARGILAMAYIN HEMEN :D)
Üç nokta olan yerlerde diğer olaya geçtiğimi anlayınız :** * *
"Yoyomu bırak dedimm!"
"Sen de benim sopamı bırak o zaman."
"Hayır bırakmicam."
"Hıh ben de yoyonu vermicem."
"ÖĞRETMENİİİİM"
Bayan Bustier küçük kızdan gelen bağırma sesini duyunca iki çocuğun yanına geldi.
"Ne oluyor bakalım burada?"
"Öğretmenim Kara Kedi yoyomu vermiyo."
"Ama öğretmenim o da benim sopamı aldı."
Bayan Bustier küçük kıza şaşkınlıkla baktı. Uğur Böceği diğer çocuklara göre genelde daha sessizdi, arkadaşlarına pek karışmazdı ama Kara Kedi'yle yan yana geldiklerinde biraz şımarıyor gibiydi :D
"Neden Kara Kedi'nin sopasını aldın bakayım?"
"Öğretmenim o da benim saçımı çekti."
''Ehe şey...''
''Kedi sen benimle gel bir konuşalım ne dersin?''
Bayan Bustier öğretmenliğinin ilk senesindeydi, çocuklara karşı olabildiğince sabırlıydı. Bu mesleği kendi isteğiyle ve büyük bir hevesle seçmişti. Çocukları seviyordu, onların dünyaya bakış açısının çok özel olduğunu düşünüyordu.
''Peki öğretmenim...''
Kara Kedi, öğretmeninin peşinden yürürken arkasından ona bakan Uğur Böceği'ne dolu gözlerle baktı. Uğur Böceği ise onun bu haline muzipçe güldü.
''Arkadaşının saçını neden çektin Kara Kedi?''
Küçük çocuk yaptığından utanmıştı, dolu gözlerini kaçırarak etrafındaki oyuncaklara bakıyordu.
''Saçını çekerek arkadaşının canını acıtmış olabilirsin.''
Kara Kedi öğretmeninden duyduğu bu sözle ağlamaya başlamıştı.
''Tatlım bana ne olduğunu anlatırsan sana yardımcı olabilirim...''
''Kuzenim bir kızın dikkatini çekmek için onun saçlarını çekmemi söyledi...''
Bayan Bustier küçük çocuğun söylediği bu söz karşısında şaşırsa da gülümsedi. Belli ki kuzeni ona bir oyun oynamak istemişti.
''Kuzenini biraz yanlış anlamış olabilir misin tatlım?''
Küçük çocuk gözündeki yaşları küçük elleriyle silmeye çalıştı.
''Öğretmenim lütfen babama söylemeyin...''
''Aramızda :)''
...
Çocuklar sandalyelere oturmuş ilgiyle öğretmenlerinin okuduğu kitabı dinliyorlardı. Kara Kedi kitap okuma saatinden pek hoşlanmazdı, annesinden başkasının ona kitap okumasını pek sevmiyordu. Yanında oturan Uğur Böceği ise kitap okuma saatinden oldukça keyif alırdı, Bayan Bustier'in sorularını genellikle hep o cevaplardı.
Bayan Bustier kitabı bitirdikten sonra öğrencilere soru sormak için öğrencilerin isimlerinin kağıtlara yazılı olduğu kutudan bir kağıt çekti.
''Kara Kedi!''
Küçük çocuk korkarak öğretmenine baktı, kitabı dinlememişti sorunun cevabını bilemeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ladynoir shots
FanfictionDizide göremediğimiz ladynoir sahnelerini kendimce yazıyorum.