Medyadaki şarkıdan ilham alarak yazıyorum bu bölümü, lütfen şarkıyı dinleyin okurken. Yetişkin içeriğe kısmen yer vereceğim, rahatsız olacak varsa şimdiden uyarayım. Karakterlerimiz hikayede reşit. Dizinin aksine Marinette Adrien'dan hiçbir zaman hoşlanmadı.
* * *
Uğur Böceği devriye için geç saatte evden çıktı. Partneri henüz ortalarda yoktu. Tek başına etrafta bakıyor, yanlış giden bir şeyler olup olmadığını kontrol ediyordu. Paris'in sakin bir gece geçirdiğini düşündüğü sırada ara sokakların birinden gelen sesle durdu, ne konuştuklarını anlamak için sese dikkat kesildi.
''BIRAK BE-''
''Canın yanmayacak.''
''BIRAK İSTEMİYORUM!''
''Ben senin sevgilinim!''
''ARTIK DEĞİLSİN İSTEMİYORUM!''
Uğur Böceği seslerin geldiği yöne doğru ilerledi. Kendi yaşlarında bir genç kız ve erkek vardı karşısında. Erkek, kızın bileklerinden tutmuş onu istemediği bir ilişkiye zorluyordu. Gördüğü manzarayla aklına geçmişte yaşadıkları geldi.
...
''Senle bir ilişki yaşamak istemiyorum.''
''Sevgili olduğumuzu sanıyorum Marinette.''
''Bu cinsel ilişki yaşamak zorunda olduğumuz anlamına gelmiyor. Bana dokunmanı istemiyorum.''
''Canını yakmayacağım.''
''Hayır, hayır demek. Nesini anlamıyorsun?''
''İlkin değil miyim?''
''HADSİZ HERİF NE SAÇMALIYORSUN SENİ İLGİLENDİRMEZ!''
''Bana bırak kendini Mari, sakin ol.''
Genç erkek, Marinette'in üstüne yürüyordu. Marinette kaçmak için geriye doğru gidiyordu, sırtı duvara değdiğinde durmak zorunda kalmıştı. Kaçacak yeri kalmamıştı. Boynunda ve göğsünde hissettiği ıslak öpücüklar midesini kaldırıyordu. Onun dokunduğu her yeri yakmak istiyor, kendi bedeninden iğreniyordu. Bir şeyler yapıp onu engellemesi gerektiğinin farkındaydı. Kendisinden güçlü olan bu bedenden iterek kurtulamazdı, aklında kendini korumak için tek bir yol gelmişti. Beklemediği bir anda ani bir hareketle kasıklarına tekme attı. Genç erkek acıyla geri çekilirken Marinette bunu değerlendirip kaçtı.
...
Evren geçmişinin intikamını alması için ona bir şans sunmuştu sanki... Yüzünü dönüp gitmeyecekti gidemezdi. Kendisi bundan tek başına kurtulmak zorunda kalsa da başka bir kızın daha onun yaşadıklarını yaşamasına izin vermeyecekti.
Uğur Böceği, yoyosunu erkeğin ayak bileğine dolayıp sertçe çekti. Hızla yere düşen genç erkek ne olduğunu anlamaya çalışırken karşısında Uğur Böceği'ni görünce şaşırdı.
''Uğur Böceği?''
''Adımı biliyorsun tebrik ederim.''
Genç erkek konuşmak için ağzını açtığı sırada yediği yumruğun acısıyla inledi. Ağzına kan doluyordu, dişlerinden biri muhtemelen kırılmıştı. Suratına doğru gelen ikinci yumruğu fark ettiğinde kendini korumak için ellerini yüzüne siper edip gözlerini yumdu fakat hiçbir şey olmamıştı. Korkuyla gözlerini açtığında Uğur Böceği'ni durduran Kara Kedi'yi gördü.
''Uğur Böceği! Ne oluyor burada?''
''ŞU GÖRDÜĞÜN İT VAR YA-''
''Ne yapıyorsun sen? Elindeki kanlar da ne oluyor?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ladynoir shots
FanfictionDizide göremediğimiz ladynoir sahnelerini kendimce yazıyorum.