marinette's letter

265 28 41
                                    

         Sevgili Kara Kedi,

             Şu an bu mektubu okuyorsan muhtemelen ben hafızamı kaybettim. Su Han'a bir gün seni de unutup unutmayacağımı sormuştun, o gün geldi fakat şimdi üzülmemelisin. Bana her şeyi hatırlatmaya çalışmamalısın. Hayalleri uğrunda çabalayan bir genç kızdan fazlası olmayacağım artık. Mucize kutusunun yeni gardiyanı sensin ve bu sorumluluğu en iyi şekilde yerine getireceğini biliyorum. Benden daha iyi bir gardiyan olacağına da inanıyorum. Gardiyanlıkla ilgili yardıma ihtiyacın olursa Rena'ya ulaşabilirsin, bana hep destek oldu sana da destek olacağına eminim. Tikki'ye yeni bir sahip bulmalısın daha doğrusu bunu o yapmalı. Yeni partnerinle birbirinizin kimliklerini bilmemelisiniz, gerçi bunu dememe gerek yok sanırım :)

             Hafızamı kaybetmemi kendi hatan olarak görmeni istemiyorum. Her gün ''Belki daha dikkatli olsaydım gardiyan olmaya devam ederdi.'' diye düşünmeni istemiyorum. Her ne yaşandıysa yaşandı ve geride kaldı. Usta'nın da dediği gibi hepimiz hata yapıyoruz, yapacağız. Hatalarımız hayatımızın bir parçası. 

             Ben her şeyi unuttuktan sonra senin anılarla baş başa kalmanı istemiyorum. Yas tutmaya ve kendini kapatmaya çalışacağını biliyorum fakat böyle olmamalı. Hayatına yeni insanlar girecek, eminim içlerinde bir şansı hak edecek insanlar da olacak. Karşına çıkan o kişiye bir şans ver, sevilmeyi o kadar hak ediyorsun ki...

            Sana çok fazla teşekkür borçluyum. Defalarca kez benim için kendini feda ettin, bu konuda cesaretine gerçekten hep hayrandım. Seni geri getireceğime koşulsuz inanıyordun. Ben bile kendimden şüphe ederken sen benden şüphe etmezdin. Kahraman olduğumuz günden bu güne özgüvenimdeki ilerlemede en çok senin etkin var.  Sen olmasaydın bu zamana dek hiçbir şey başaramamış olurdum.

           Sana çok fazla da özür borcum var. Duygularını ciddiye almadığım için, duygularınla oynadığımı hissettirdiğim için, elimi tutmak istediğinde izin vermediğim için, sana hak ettiğin değeri hiçbir zaman veremediğim için... ve aklıma gelmeyen daha pek çok şey için. Özür dilerim Kara Kedi, çok geç gelmiş bir özür olacak ama özür dilerim. 

          Bize hak ettiğimiz şansı veremediğim için kendimden de senden de özür dilerim. Her şey yoluna girdiğinde bir şansımızın olacağını düşünürdüm hep, sen şu an bunu okuduğuna göre olmadı, başarısız oldum :) Ben başarısız olup bedelini anılarımızı unutarak ödemiş olsam da sen bir gün başaracaksın . O gün bir uğur böceği görürsen bil ki o benimdir. Bil ki seninle gurur duyuyorumdur. 

         Mektubu bitirmeden önce senden son bir şey istiyorum: Gözyaşlarını silip gülümse, gülünce daha tatlı bir kedi oluyorsun :)) 

        Seni seviyorum şapşal kedi. 

                                                                                                                                                                           - Leydin 


Moralim biraz bozuk pek bir şey yazasım gelmedi açıkçası, bugünlük böyle olsun. Oy vermeyi unutmayın, yorumlarınızı bekliyorum^^

ladynoir shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin