Keyifli okumalar canlarım🩷👈
Yazarın bakış açısı
Busan krallığından geçen yumuşak, soğuk bir esinti insanları güzel uykularından uyandırıyordu. Şarkılar söyleyen kuşlar, yavrularına yiyecek bulmak için yuvalarından uçarlar. Budist tapınağı, güneş yüzeyine vurduğunda parıldadı ve ritüel işleri yapan baş rahip, tüm alana taze bir aroma veren kokulu çubukları ateşledi.
Busan Kraliçesi Park Jimin uykusundan kalktı ve daha rahat bir uyku pozisyonu için diğer tarafa yuvarlandı. Ama uzun sürmeyecekti
"Uyan!! Park Jimin siksiz bir gün daha!" Taehyung, uyuyan erkeğin aslında bir kraliçe olduğunu umursamadan yatağında zıplayarak odasına düştü.
"Sana da günaydın." dedi Jimin sinirle. Taehyung kıkırdadı ve "Busan mini'yi yönetme zamanı" dedi.
"Bir mola veremez miyim?" Jimin yatağında doğrulup konuştu.
"Hayır" Taehyung omuz silkti.
"Daha fazla uyumak istiyordum. Yorgunum." dedi Jimin gözlerini ovuşturarak. Taehyung, "Bir Alpha
Jimin edinin. İşinizde size yardımcı olacaktır" dedi. Jimin başını salladı ve "Yanımda tutkulu, azgın bir alfa istemiyorum. Ve bir süre daha yalnız kalmayı başarabilirim" dedi.
"Nasıl istersen kraliçem." Taehyung dramatik bir şekilde söyledi ve bu Jimin'in gözlerini devirmesine neden oldu.
tak!tak!
"Gir" diye bağırdı Taehyung ve kapı açıldı ve Lisa omzunda bir havluyla birlikte Rose'un yaprakları olan bir kase su ile ortaya çıktı.
"Günaydın, Kraliçe" Lisa karşıladı
"Günaydın Lisa" Jimin bir gülümsemeyle karşılık verdi ve bu yüzden Lisa ona sakız gibi gülümsemesiyle karşılık verdi.
"Hadi gölete gidelim Kraliçem. Birçok kişi zaten senin güzelliğini görmek için sıraya girdi" Kadınlar kıkırdadı ve ardından Taehyung geldi. Kraliçe Jimin, bir krallığı yönetmek için çok uygun bir omegaydı. Yumuşak görünebilir ama savaş söz konusu olduğunda bir alfadan aşağı değildir. O cesur ve çok güçlü.
"Güzelliğini kıskanıyorum min." dedi Taehyung somurtarak.
"Phtt! Ben güzel değilim. Ben çok güzelim." Jimin alay etti
"Tsk! Senin gibi insanlar her zaman güzel olduğunu inkar eder ama içinde kurdun kuyruğunu sallıyor, biliyorum" dedi Taehyung şakacı bir bakışla.
"Her neyse! Hadi gidelim Lisa" Jimin odasından çıktı ve Kraliçelerin banyo yaptığı kraliyet havuzuna gitti.
Gölet, kalenin içinde yapılmış olup, etrafı altın başlıklarla çevrilidir ve suyu çok berraktır. Gölet, suyun içinde bazı çiçek yaprakları ile birlikte kokulu mumlarla çevrilidir. Cildi beslemek için suya birkaç damla kokulu yağ ve Kraliçe'nin yıkanmasına yardımcı olan 5-6 hizmetçi. Jimin, vücuduna gevşekçe sardığı siyah bir bezle gölete girdi. Hizmetçi onun arkasına oturdu ve ikisi onun elini tuttu, bazıları ise narin, pürüzsüz elleriyle sırtını ovuşturdu.
..
.
.
.
"Kraliçem, doğu Busan köylüleri burada bir sorunla karşı karşıya" Bakan Jackson Wang, yalvaran bir bakışla dizlerinin üzerine çökmüş zavallıları işaret ederek söyledi. Jimin elinde bir bardak şarapla tahtında oturuyordu.
"Ve bu nedir?" diye sordu Jimin. Jackson birinden konuşmasını istedi.
"Kraliçem, biz fakir insanlarız, günde üç öğün yemek bile yiyemezler ve bazen para ve ekinsizlikten gün boyu yemek bile yemeyiz. Kraliçem, çiftliğimiz zararda ve ev sahibi bizi onları vermeye zorluyor." Birkaç ay sonra ödeyebileceğimizi söyledik ama bizi oğlumu öldürmekle tehdit ediyor. Lütfen bize yardım edin" diye açıkladı köylü. Jimin derin bir nefes aldı ve "Ev sahibi kim?" diye sordu.
"Benim Kraliçem" O köylülerin arkasından 50'li yaşlarında bir adam göründü. "Adınız ne?" jimin sordu
"Benim adım Choi Josua". Jimin, "Josua?"adını duyunca kaşlarını kaldırdı.
"Tamam, o zaman neden zavallı köylü oğlu Josua'yı öldürmekle tehdit ediyorsun? Ben söyleyene kadar kimseyi öldüremezsin bu krallık, ne de sana parayı vermediği için kimseyi tehdit edemezsin"
"Ama Kraliçem, bana geri ödeme yapmazlarsa nasıla hayatta kalabilirim. Paramı veremiyorlarsa, o zaman ben neden ev sahibiyim?"
"Anlıyorum ama kimseyi tehdit edemezsin Josua. Lütfen bunu bir daha yapma ve parayı al, köylüler 4 aya kadar sana verecekler" dedi Jimin
"Uygun mu?" Jackson ev sahibine sordu
"Evet, benim için sorun yok" dedi Josua
Jimin, başını sallayan bakana "Jackson, köylülere tarım için hammadde verdi ve para alma" dedi. Köylüler eğilerek "Çok teşekkür ederim kraliçem" dediler.
"İşten"
Ve gün, kara ve köprülerle ilgili bazı kağıt işleri ile ilgili problemleri çözerek geçti.
..
.
.
.
Yorucu uzun bir günün ardından Jimin, Yoongi ve Lisa'ya kendisini bir süreliğine bırakmalarını söylerken sarayda tek başına dolaşıyordu. Sarayın arkasına doğru gitti ve içinde ne olduğunu hep merak ettiği kapıya baktı. Eski ve paslıydı. El çantasını kenara kaydırdı ve yalnızca o kapıya ait olan büyük bir anahtar çıkardı.
Anahtar kilidin içine itildi ve kilidi açtı. Sonunda kapı açıldı ve Jimin'in burnuna çiğ et kokusu geldi. Elbisesiyle üzerini örttü ve içeri girdi. Sağ tarafına baktı ve yanında bir kibrit kutusu olan bir mum gördü. Şansına şükretti, çünkü oda çok karanlıktı ve şu anda durduğu yere kadar çok az ışık ulaşabiliyordu.
Kraliçe mumları yaktı ve mum yardımıyla etrafına bakındı. Aşağı baktı ve etrafına birkaç sinek konan çürümüş bir fare gördü. Hızla bakışlarını kaçırdı ve içeriye doğru ilerledi. Biraz daha ilerleyince büyük bir portrenin önünde durdu. Gözlerini portredeki yüze dikti ve nefesini kesmesine neden olan bir şey gördü.
Şimdiye kadarki en yakışıklı yüzü gördü, bu hayal gücünün ötesindeydi. Bir adam, beyaz bir el yelpazesi tutan bir Alfa, tam olarak kraliyet el kitabı takıyordu ve kaşlarından yanaklarına doğru iki yara izi vardı. O yara iziyle bile adam ölümcül derecede ateşli görünüyordu."Sen kimsin?" Jimin fısıldadı ve sonra
iki kol yavaşça beline dolandı, sırtına taştan sert bir göğüs bastırdı ve omega burnuna sandal ağacı kokusu dizlerinin düşmesine neden oldu. Etrafını saran ve düşmesini engelleyen güçlü kollar sayesinde. Omegaların birleşme noktasına karşı sıcak bir nefes ve ardından çok derin bir ses omegaları ürperterek konuştu "Ben Jeon Jungkook, Safkan Alfa türü "
*sırıtma*
*göz kırpma
*seksi poz*
Nasıl oldu??Oy vermeyi ve ayrıca yorum yapmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanların Alfası || jikook ||
Tajemnica / ThrillerBir iblisle anlaşma yapmak, yavaş yavaş sekse bağımlı hale gelmek, sert seksin acısını ve zevkini yaşamak, karşılıksız duygular yaşamak, Kraliçe Park Jimin'in geleceği için planladığı şey değildi. Kana susamış başka bir şey olmayan belirli bir iblis...