İyi okumalar
TW// Musterbating
Yazarın bakış açısı
Jimin mümkün olan en zarif şekilde parmaklarını yaprakların üzerinde gezdirdi. İçinde bir şeyler çiçeğe karşı kötü hisler uyandırıyordu ama saniyeler içinde ona bağlanmıştı.
"Cesedi nereye nakledeceğiz?" Yoongi arkadan sordu. Jimin çiçeğe bile bakmadan cevap verdi "Cesedini çöplüğe atın. Zaten işe yaramazdı." Omega onun söyledikleri karşısında şaşkına dönmüştü, Yoongi de öyle. Jimin'in böyle şeyler söyleyeceğini hiç bilmiyordu ama o kraliçe olduğu için Yoongi'nin kraliçenin verdiği her emri yerine getirmesi gerekiyordu.
"Evet kraliçem!" Yoongi, cesedi Jimin'in istediği yere götürmelerini söyledi ve gardiyanlara işaret verdi.
.
.
.
.
.
Jimin odasına geldiğinde Taehyung çoktan ayrılmıştı ki buna çok minnettardı. Jimin vazonun içindeki çiçeği almak için komodine doğru yürürken elinde çiçek zambağı vardı.Bundan sonra Jimin odasının kapısını sıkıca kilitlediğinden emin oldu. Bağlanmış uzun saçlarını açtı ve is hanbokun iplerini açtı. Hanbok yavaşça bacaklarından kayarak narin süt rengi tenini açığa çıkarırken yatağa uzandı.
Ellerini göğsünde, kalçalarında vs. gezdirirken yavaş yavaş giysi tüm vücudundan kaydı.
Gözlerini açar ve o anı daha keyifli kılmak için ısınma sırasında kullanılan yağ olan bir kayganlaştırıcıyı çıkarır. Parmaklarını deliğinin yanına kaydırırken parmaklarına biraz yağ döktü.
"Ah!" Kıçının duvarları gerilmeye başlayınca - memnuniyetle inledi. Jungkook'un onu parmakladığını ve içine başka bir parmak daha ekleyerek temposunu yavaş yavaş artırdığını hayal etti.
"Hıh! kahretsin-" Acı verici derecede sert olduğundan ve ucu kızgın kırmızı olduğundan diğer elleriyle ihmal ettiği aletini stokladı.
"Ah! Evet... orada!" Jimin'in inlemeleri giderek yükselirken parmakları sinirlere dokundu.
Kalçaları titremeye başladı ve sonunda boşaldı; beyaz kurdeleler uyluklarını, karnını ve ellerini boyadı.
Çok az.... bir figürün yüzünde memnun bir sırıtışla herşeyi izlediğini bilmiyordu.
.
.
.
.
.
.
Jimin memnun olduktan sonra yıkandı ve yeni bir hanbok giydi. Dudaklarına oldukça kırmızı bir renk veren dut posasını dudaklarına sürdü ve pembe dudaklarını kapladı. Daha sonra şişenin ucunu koklayınca üzerine biraz kolonya sürdü ve gülümsedi.Bütün bunları neden yapıyordu? Normal günlerde çok fazla çaba harcamazdı çünkü güzel olduğunu biliyordu ama bugün biri için daha güzel görünmek istiyordu....
Omega, odasındaki her şeyi ayarladıktan sonra vücudunu yavaşça antrenman alanına doğru hareket ettirerek dışarı çıktı.
Alfa ve betaların kendilerini daha güçlü kılmak için çalıştıkları ve ayrıca kılıç dövüşü, güreş vb. eğlenceli savaşların yapıldığı bir alan.
Jimin oraya taşındı ve askerlerin antrenman yaptığını ve bir köşede bazı betaların şakacı bir şekilde dövüştüğünü gördü.
Ve orada gördü..... onu. Jungkook, yere oturup kavgalarını izlerken aynı pelerini giyiyordu. Jimin, sahadaki askerler çıplak yüzle dövüştüğünden, yüzünü kapatmadığından görünüşü biraz ürkütücüydü. Bir Alfa/betanın yüzünü kapatması korkaklığın göstergesidir.
"Hey! Adın her neyse? Benimle dövüş!" Ji-Chang Wook, yapılı bir vücuda sahip olan ve savaş alanında her zaman elinden gelenin en iyisini yapan bir Alfa.
"Monk'un Öğrencisi, değil mi?", "Öyle!" Wook'un arkadaşları şunu söyledi: "Ve pelerin giyiyordu.....Peki neden ona...hım....clorky adını vermiyorsun?" Chang Wook yüzünde alaycı bir gülümsemeyle "Hadi Clorky, benimle dövüş" dedi.
Jungkook pelerininin aralığından ona baktı ve içten bir şekilde sırıttı. Başını salladı ve yere doğru kalktı. Wook'un takım arkadaşı ona Katana verdi ama o reddetti
Birbirlerine baktılar ve ardından Jungkook yerden çantasını aldı ve katanasını çıkardı.
Zırh, güneş ışınından dolayı parlıyordu ve diğer askerler, en çılgın rüyalarında bile asla söylemedikleri bu kadar güzel bir katana gördüklerinde şok oldular.Fark etmedikleri şey ise katananın sonunda yazılı olan isimdi.
'Prens Jeon Jungkook '
Jungkook katanayı Wook'un yüz hizasında bıraktı.
Savaşmaya hazır bir kişiye adanmış bir işaretti
Wook bakışlarını katanadan ayırıp kendi bakışını aldı, dövüşmek için pozisyon aldı ve bağırdı: "Bu ne kadar güzel olursa olsun, kılıcımı yenemez!!"
"Hazır mı? 1....2....3! MÜCADELE!!" Wook'un takım arkadaşı saymaya başladı.Bununla birlikte katanalar birbirleriyle çarpışarak metalik bir ses yarattı. Oynayan beta, onların dövüşünü izlemek için toplandı.
Jimin uzaktan hepsini izliyordu. Bir sebepten dolayı Jungkook'tan etkilenmişti .
.
.
.
.
.
.
Alfa ve betalar, alnından terler çıplak göğüslerine ve karın kaslarına doğru akarken Chang Wook'un Jungkook'u uyutmakta zorlandığını görünce şok oldular.Jungkook zahmetsizce dövüştüğü için öfke ve kaybetme korkusu nedeniyle Wook'un kokusu daha da güçleniyordu.
"Biraz GÜÇ VAR MI?! YÜZÜNÜ GÖSTER, KORKAK!!" Wook çığlık attı Jungkook onun doğrudan karnına tekme atarken
Wook'un vücudu ani bir güçle geriye doğru uçtu.
"Yüzümü görmek ister misin ha?" dedi Jungkook derin bir sesle
"BİZE NE OLDUĞUNU GÖSTER!!" Wook karnını tutarak yerden kalkarken çığlık attı .
"Nasıl istersen "Jungkook yakışıklı sırtıyla herkesi sarsarak şapkasını çıkardı kafasından Arkada, Jungkook onu çıkardığında Jimin bayılmak üzereydi. Adam gerçekten tanrıya benziyordu.
Sonra Alfa tüm elbisesini açarak biçimli vücudunu ortaya çıkardı. 6 karın kası, güçlendirilmiş göğüs, biceps ve triceps çok güçlü görünüyordu çünkü elleri sinirlerini patlatıyordu ' Çok fazla salya akıtma tatlım, onları sonra yalayacaksın' Jungkook telepatiyi kullandı ve bunu Jimin'in zihninde söyledi ve yüzünde bir sırıtışı görebildiği için Omega'nın şaşkınlıkla ciyaklamasına neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanların Alfası || jikook ||
Misterio / SuspensoBir iblisle anlaşma yapmak, yavaş yavaş sekse bağımlı hale gelmek, sert seksin acısını ve zevkini yaşamak, karşılıksız duygular yaşamak, Kraliçe Park Jimin'in geleceği için planladığı şey değildi. Kana susamış başka bir şey olmayan belirli bir iblis...