Lütfen bu sefer oy ve yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar_gelecek sabah_
Jimin mutlu bir ruh hali ile uyandı, dünkü olayı tamamen unutmuştu. Kollarını gerdi ve inlememize izin verdi.
Yatağından kalkarken derin bir iç çekti. Yavaşça pencereye doğru ilerledi ve açtı.
"Günaydın krallık" diye mırıldandı ve biraz fark edilen köye baktı. Tam pencereden uzaklaşmak üzereyken gözleri üzerindeki kırmızı noktalara takıldı. Kaşlarını çattı ve parmaklarıyla dokundu.
Bunları burnuna yaklaştırıp kokladı. "Kan" diye
mırıldandı
"Günaydın Min!" Taehyung odaya girdi ve Jimin'e arkadan sarıldı.
"Tae?"
"Evet dakika?" Taehyung yanıtladı
"Dün ben uyurken bir şey mi oldu? Davetsiz misafirler gelmiş falan mı?" Jimin sordu, gözleri kandaydı
"Hayır. Dün her şey normaldi. Neden?" Taehyung sordu. Cevap alamayınca Jimin'in gözlerini takip etti ve kanı gördü. Jimin'in parmaklarını kokladı ve "Bu....kan" dedi.
"Kesinlikle. Kuş kanı olmasında bir değişiklik yok" dedi Jimin gözlerini kısarak
"Namjoon Hyung'tan odanızın dışındaki asker sayısını artırmasını isteyeceğim ve ayrıca bu pencereyle ilgili bir şeyler yapmamız gerekiyor" dedi Taehyung ve Jimin'in cevabını beklemeden odadan dışarı fırladı.
'Ben Jeon Jungkook'um. Safkan bir Alfa'
' Yine geleceğim omega kraliçe ve bu sefer gitmeyeceğim. Seni tekrar tekrar benim yapacağım
Jimin dünkü olayı hatırladığında nefesi kesildi. Kana dehşet içinde baktı ve pencereden birkaç adım uzaklaştı.
'Dün gece buraya geldi'diye düşündü Jimin. Bir yudum alarak banyoya doğru koştu ve bornozunu açtı. Elbise cildini gösterdiğinde karnında ve göğsünde kırmızı lekeler görünce nefesi kesildi.
'O..O....d..dokundu..b..bana'
Jimin hemen bornozu tekrar giyerken derin bir nefes aldı. Başını tuttu ve gözlerini kapattı. Hala vücudunda dolaşan elleri hissedebiliyordu. Sesi kulağında yankılanırken soğuk eller ona dokunuyordu.
Jimin yere oturdu ve şeytandan kurtulmak için ne yapması gerektiğini düşündü. Ama omegası Alfa'yı çağırıp onu işaretlemek için bağırırken aklına hiçbir şey gelmedi. Jimin iblisle tanıştıktan sonra omegasının neden bu kadar huzursuz olduğunu anlamadı
"Hepsi Jimin'i hayal ediyor. Sadece lanet bir rüya! Hadi Jimin halüsinasyon görüyordun" diye mırıldandı Jimin kendi kendine
Jimin bir nefes daha alarak ayağa kalktı ve günlük sabah rutininden saptı
.
.
.
.
.
.
Sorunu olan birçok kişi ona geldiğinden Jimin tahtında oturuyordu. Taehyung bunun için derinden endişelenirken o kanı ve şeytanı tamamen unutmuştu.'Ya kırmızı ayın kuyrukları doğruysa ? 'Taehyung tırnaklarını yemeyi düşündü. Sayfalar yırtılıp solucanlar tarafından yenilirken, eski bir kitabın sayfalarını hafifçe salladı.
Lisa elinde başka bir kitap tutarken "Taehyung-ah, tüm tahminler şimdiki zaman çizelgesine göre" dedi.
"Ama- bu olabilir! Bunun olmasına izin vermeyeceğim Lisa" dedi Taehyung, sayfaları sertçe kaydırırken
"Ama- şuna bir bakın. Rahiplere göre ' Ay tanrılarının çocuğu, lanet kendisi tarafından istemeden açıldığında acı çekiyor' ve merhum kraliçeye göre Jimin'in ay tanrılarının çocuğu olduğu söyleniyor" diye açıkladı Lisa... Jackson, "Lordum, sizin için son bir davamıza var" dedi. Büyük olan insanlara içeri girmelerini emrederken Jimin başını salladı. Siyah pelerin giyen 5 kişilik bir grup geldi ama sonuncusu kan kırmızısı giyiyordu.
"Bu clorkların nesi var?" Jimin kaşını kaldırarak sordu
İçlerinden biri, "Bunun için üzgünüm majesteleri, ancak muhtemelen yüzümüzü size göstermeyeceğiz" dedi.
"Tamam mı? Lütfen bana sorununu söyle"
"Majesteleri, bu çocuk bizim dövüş sanatı öğrencimiz ama sorun şu ki, ordunuzun bir parçası olmak istiyor. Hatta olmak için başvurdu ama... diğer askerleriniz tarafından alay edildi"
Jimin'in gözleri şokla büyüdü ve dedi ki "Askerlerim öğrencinizle dalga geçtiği için üzgünüm. Onların bu kadar sorumsuz olmalarını hiç beklemiyordum. Bunun için üzgünüm. Umarım özrümü kabul edersiniz."
Rahipler, "Majesteleri özür istemiyoruz, onu ordunuza kabul etmenizi istiyoruz" dediler. Jimin bir an bunun hakkında düşündü ve "Ordumuza hoş geldin" dedi.
"Majesteleri onu kabul ettiğiniz için teşekkür ederim. Artık gidebiliriz." Rahipler selam verip gittiler.
.
.
.
.
.
.
Çok geçmeden öğlen saatlerinde salon tamamen boş olduğundan insanlar gelmeyi bıraktı. Jimin öğrencinin kendisi hakkında bilgi verdiğinde oturduğu yerden kalkmak üzereydi.Jimin ayağa kalkarken "Adını söylemedin" dedi. Öğrenci omeganın üzerinde yükselerek ona doğru yürüyor. Jimin bir adım geri attığında gözleri büyüdü. Jimin "sınırlarını bil" dedi. Öğrenci başını eğdi ve sonunda şapkasını çıkardı.
Jimin dehşet içinde geriye doğru hareket ederek aynı gözlerin de aynı olduğunu ancak bu sefer kırmızı yerine kedi gözü renginde olduğunu söyledi. Aynı sinir bozucu derecede yakışıklı yüz ve bu sefer yara izi yok.
A, Jungkook'un yüzüne yapışmış bir şekilde konuşurken "Geldim ve bu sefer gitmiyorum....asla."
**** Umarım bölümü beğenmişsinizdir!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanların Alfası || jikook ||
Gizem / GerilimBir iblisle anlaşma yapmak, yavaş yavaş sekse bağımlı hale gelmek, sert seksin acısını ve zevkini yaşamak, karşılıksız duygular yaşamak, Kraliçe Park Jimin'in geleceği için planladığı şey değildi. Kana susamış başka bir şey olmayan belirli bir iblis...