11)"onun kollarında"

307 21 2
                                    

Köyde olduğum için bazı günler bölüm attım ama bu birkaç gündür atamadım okul staj derken bugün atayım dedim
Iyi okumalar
Oy ve yorum yapmayı unutmayın

TW// paranormal aktivite

Yazarın bakış açısı

Yemek salonuna doğru yürümek, piramidin tepesinde 5 kg'lık metal bir sandalye tutarak yürümek gibiydi. İblislerin sözleri hâlâ kafasının arkasında

yankılanıyordu. İçeride korkmuştu ama aynı zamanda da heyecanlanmıştı... bilmeden.

Jimin'in kafasında her şey karmakarışıktı. Zamanın ne kadar hızlı aktığını görünce şaşkına döndü.

Jungkook'la tanışmak ona dün gibi gelmişti. Ayrıca Jungkook'la ilk tanıştığı odadaki tablo konusunda da kafası karışmıştı.

Yara izi, resim... hala çok taze ama eskiydi. Tablonun hala gelişmekte olduğunu ama çok uzun bir dönemden geldiğini hissetti. Sonuç olarak, resim onun kafasını karıştırdı, cevabı olabilecek ya da olmayan sorular yaratmasına neden oldu
.
.
.
.
.
.
Odanın kapısı açılıp kapandı. Sadece bir figür ona doğru yürürken karanlıkta parlıyordu.

Bir kadındı. Tablo nefes almaya başlayınca hayranlıkla resme baktı . Kadınlar gülümsedi ve avucunu kırmızı hanbok'a bastırdı. Avucunun içine kan damlıyordu ama sanki hanbok her şeyi ıslatıyordu. Tablonun nefesi hızlanmaya başladıkça her damla kan emildi. Kadınlar gözlerini açtılar ve "Yanındayız oğlum...Eomma burada" diye fısıldadılar.
.
.
.
.
Zaman geçiyordu ve şimdi Jimin yatağında oturuyordu. Derin bir nefes alıp yatağa uzandı. Gözlerini kapatıp vücudunun rahatlamasına izin verdi ve huzurlu uykusuna daldı
.
.
.
.
Lisa odasının kapısının açıldığını hissettiğinde saçını tarıyordu. Gülümsedi ve "Jennie, yorgun olduğunu sanıyordum" dedi.

Cevap yok. Kaşlarını çattı ve arkasını döndü. Kapının kilidinin açılmasından başka kimse yoktu.

"Jen?" Adını seslendi ama yanıt alamadı. Kapıya doğru yürüdü ve kapıyı kilitledi. Döndü ve tuvalet masasının önüne oturdu.

Tıklamak!

Lisa aniden döndü ve kilidin tekrar açıldığını gördü. İnledi ve "Jen! Oynamayı bırak!!" dedi.

" ben değilim "dedi kulağının hemen yanından bir ses. Dehşet içinde titredi ve "Kim var orada?" diye seslendi.

Lisa lambayı eline aldı ve odanın etrafına baktı. Orada

kimse yoktu. Sadece o ve gölgesi

Kapıya baktı ve aniden yanından geçen bir gölge gördü. Odasının dışına çıkıp koridora baktı.

Orada kimse yoktu

Koridorun önündeki beyaz perdeler rüzgârdan parlıyordu. Lisa içini çekti ve odasına geri dönmek üzereyken pencerelerden birinde oturan bir figür gördü.

 Lisa içini çekti ve odasına geri dönmek üzereyken pencerelerden birinde oturan bir figür gördü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kaşlarını çattı ve "Hey! Sen kimsin?" diye sordu.

Figür pencerenin dışına bakıyordu ve sesini duyduktan sonra bile arkasına dönmedi. Lisa ona doğru yürüdü ve kolunu omzuna koydu "Hey-"

"Yalan" dedi figür dışarıya bakarken. Lisa sormak üzereydi ama sonra devam etti "" İhanet. Kırılan güven. Yıkılan hayaller. Acı. Öfke. Aşk..... incitme öldürme-nefret-kan"

Lisa korku içinde ellerinin nasıl yanık bir cilde dönüştüğünü izlerken kadının konuşması daha da hızlandı. Güzel yüz, hanbokun kanını boyarken, insanlık dışı bir şeye dönüşüyordu

".......nefret-nefret-nefret-nefret" Ve aniden figür kulaklarımızı delici bir çığlık attı. Fener yere temas ettiğinde binlerce parçaya bölünürken Lisa yere düştü.

Lisa nefes nefeseydi ve sonunda gözlerinden yaş aktı.

O yerden geri çekilip odasına doğru giderken korkudan ağlamaya başladı.

"Nereye gidiyorsun?"Kadının sesi Lisa'nın arkasından konuştu. Ağzından hıçkırıklar çıkınca donup kaldı. Kendine sarılırken kokusu korkudan acımaya başlamıştı. Her şey durduğunda yanına ulaşan kadınların varlığını bıraktı. Perdelerin hareket etmesiyle birlikte rüzgar da durdu. Etrafına bakarken gözlerini açtı.

Ne yazık ki koridorun her iki ucu da tamamen karanlıktı ve bu da hiçbir şey görememesinin nedeniydi.

"Canım!" Kadınlar seslendi ve o da bir örümcek gibi dördüyle birlikte Lisa'ya doğru sürünürken Lisa korkunç bir çığlık attı: "AHHHHHHHH!!"

"lisa"

"GİT UZAKTAN!! KURTARIN BENİ!!! DUR!!!"

"LISA!!" Birisi onu sarstı ve gözlerini açtı. Karşısında ona endişeli bir ifadeyle bakan Jimin vardı.

"J-Jiminah..." diye mırıldandı Lisa. Jimin ona sarıldı ve kızın göğsünde ağlamasına izin verdi. Vücudunun soğuk olduğunu ve kendisinin de titrediğini bıraktı. Sıcak kürkünü vücudundan çıkardı ve onu Lisa'nın giymesine izin verdi.

"Lisa...ne oldu?" Jimin yumuşacık bir tavırla sırtını ovalayarak sordu

"Gitme! Korktum!" Lisa'nın söylediği buydu. Jimin ona daha sıkı sarıldı ve şöyle dedi: "Uyuyordum ama sonra bir şeyin kırıldığını duydum. Kontrol etmeye geldim ve sonra gördüm... kırık feneri ve seni... bu halde"

"J-Jiminah! Lütfen...b-bu -o-o-odada, k-katta uyumama izin ver...lütfen...sana yalvarıyorum" diye kekeledi Lisa. Jimin onun yan kafasını öptü ve "Tamam!" dedi.

Birkaç dakika sonra sakinleşti, ikisi de ayağa kalktı ve koridordan uzaklaştı.

Ama sonra Jimin başını koridorun diğer ucuna

çevirdi... ve ayakta duran üç figüre gülümsedi... iki Alfa ve bir kadın, ona psikotik bir sırıtışla bakıyorlardı ve Jimin başını salladı.

Lisa, Jimin'in hâlâ kendi odasında olduğunu ve yanında olmadığını bilmiyordu
.
.
.
.
Kadınlar gözlerini kapatarak gülümsediler ve "Harika iş çıkardık oğlum." dediler.

"Evet,yaptık...Eomma "Jungkook telepatisiyle cevapladı ve tekrar Jimin'e baktı....kollarında huzur içinde uyuyan......

Lisa'nın yanındaki kim ? _ Teorik olarak bundan
s

onra ne olacak?

Şeytanların Alfası || jikook ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin