2) "ölümsüz"

639 33 1
                                    

****

Yazarın bakış açısı

Jimin olduğu yerde kasıldı. Hareket edemiyor, işlenemiyor. Az önce ne oldu? diye sordu ve adam, hayal edebileceği en korkunç şekilde arkasında belirdi. Safkan ırk, yüzünü kraliçenin boynuna sokarak onun şeftali kokusunu içine çekti. Etrafındaki iki kol hâlâ sarılıydı ama eskisinden daha sıkıydı ve omega da......... güvende hissediyordu.

Geri dönmek istiyordu ama ilk kez sonuçlarından korkuyordu. Omega gözlerini kapattı ve arkasındaki ölümlüden kurtulmak için dua etti. Yoksa gerçekten bir ölümlü müydü?

"S..sen kimsin?" Jimin yapabileceği en aptalca soruyu
sordu.

Derin ses tehlikeli bir kıkırdama çıkardı ve "Tablodaki adam" dedi..

Jimin tekrar tabloya baktı ve o tabloya karşı yeniden sihir hissetti. Hâlâ adamın yara izine, büyük burnuna ve ardından... herkesi veya her şeyi kesebilecek keskin çenesine bakıyorum. El çantası, onu giymeyi ne kadar da çok istiyordu. O kadar güzel ki, o kadar yumuşak görünüyor ki, etrafta kimse yokken giyilemeyecek kadar güzel.

Havadaki sandal ağacı kokusu yine Jimin'in düşüncelerini bozuyordu. "D..Dur" Kraliçe kekeledi. Koku burnuna geldiğinde dizlerinin titrediğini hissetti.

"Omega durdu mu? Seni benim yapmaktan" dedi ses yine aynı derin eşek sesiyle. Jimin keskin bir nefes aldı ve daha önce güvenlik için elinde olan katanayı sıkı tuttu.

"Bu davranıştan vazgeçin. Tablodaki adam sen değilsin. Nasıl olabilirsin? 800 yıllık bir tablo gibi görünüyor" dedi Jimin karanlıkta kalan cesaretiyle Ses tekrar kıkırdadı ve kendini omegadan ayırıp birkaç adım geriye gitti. "Bir beden yok olabilir ama bir ruh asla. Gözlerin sana ihanet edebilir ama içinin söylediği doğrudur" dedi ses bir şiir gibi.

Birkaç saniyeliğine ses durdu ve sonra aniden karanlıkta ses konuşmaya başladı: "İçsel benliğin benim ne olduğumu söylüyor?"

Jimin bu yakınlıktan irkildi. Ama sıcaklığı değil de soğuğu hissetmesi tuhaftı.

' İçimdeki benlik ne diyor ?'

RESİMDEKİ ADAM O'DUR!!!!!

Sesi konuşmuyordu, tablodaki adamın o olduğunu haykırıyordu.

"Doğruyu söyledim, o benim. Jeon Jungkook, safkan Alfa. Kraliyet ailenden beni duymamış olman çok yazık"

Jimin kaşlarını çattı ve sordu "İnsanların seni tanıyacağı sikik çocuk da kim? Sen belli ki kraliyet değilsin. Öyle olsaydın büyükbabam bana senden bahsederdi". Jimin, büyükbabası Park Jihyuk'un eski efsaneler veya park hanedanlığı hakkında söylediklerini hâlâ hatırlıyordu.

"Tsk tsk, yalan. Bunu biliyorsun"

Adamın daha fazla 'saçmalıklarını' dinlemeden, adamı parçalara ayırmaya hazır bir şekilde arkasını döndü ama bir sonraki görüşte... ruhu bedeninden ayrıldı.

Karşısında tıpkı resimde görüldüğü gibi kaşlarından yanaklarına kadar uzanan iki çizgilik yara izi olan ama daha da önemlisi gözleri kan kırmızısı ve dudakları morarmış bir adam vardı. Güzel olan aynı kumaş şimdi kanla kaplı. Elinde yelpaze yerine bir katana tutuyordu, oradan kan damlıyordu. Saf ırk, önüne gelen herkesi bir sonraki saniye öldürmeye hazır olan vahşi bir alfaya benziyordu. Ama görüntü güzel değildi, korkutucuydu. Söylenecek en korkunç şey.

"AHHH!!" Jimin çığlık attı ve hemen önündeki aynı adamın portresine dokunana kadar geri çekildi.

Bir sonraki an Jimin, Alfa ve resminin arasında sıkışıpı kalmıştı. Jungkook eğildi ve omega kokusunu kokladı "En çılgın rüyalarımda bile senin gibi bir omega görmedim. Çok güzel, çok sıcak. Tıpkı tanrının seni benim için yarattığı gibi. Sadece ben "

Kokusu ekşimeye başlayınca kraliçe korkudan titriyordu. Alfa bunu fark etti ve kokusunu yükseltti, bu da şaşırtıcı bir şekilde küçük erkeği sakinleştirdi.

"S..sen insan değilsin" diye fısıldadı Jimin. Alfa manyak gibi gülümsedi ve şöyle dedi: "Omega beni  tanıman çok uzun sürdü. Ben ölümsüz bir Alfa'yım. Şeytan Alfa diyebilirsin. "

****

Herhangi bir düşünceniz var mı?

Şeytanların Alfası || jikook ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin