4)"Mükemmel Omega"

519 29 8
                                    

Yorum ve oy yapmayı unutmayın.
Iyi okumalar...
@yelenaFrank bölüm sana özel erken geldi🩷

Yazarın bakış açısı

Ertesi gün hiçbir engel olmadan geçti, Jimin iki çizgi yara izine sahip yakışıklı Tanrı'yı unutmak için elinden geleni yapıyordu ama görünüşe göre Jungkook çoktan Jimin'in kafasındaki evini kurmuştu..

Jimin yemeğini yedikten sonra rahatça yatağına uzandı. Omega gözlerini kapattı ve iç geçirerek uykuya daldı.

O odanın en büyük penceresi, her iki kapısı da sessizce açıldığında otomatik olarak açıldı. Odanın içinde esen soğuk rüzgar, odanın sıcaklığını kapıyor ve yerini soğuk dokuya bırakıyor.

Odanın içine sandal ağacı kokusunu da taşıyan şeffaf kırmızı bir duman geldi. Perdeler rüzgarla hafifçe dalgalanırken pencerenin girişinde birkaç damla kan vardı.

Duman Kraliçe'nin yatağına doğru ilerledi ve yakınına ulaştığında bir insana dönüştü. Bu Jungkook'tu. Jimin'in yatağının olduğu sandalyenin yanına otururken yüzünde bir sırıtış oluştu. Omega'ya doğru eğilip tenini okşadı.

"Pürüzsüz" diye mırıldandı, parmağını Jimin'in boynuna doğru gezdirdi ve çiftleşme işaretinin olması gereken bölgeye hafifçe vurdu.

Jungkook derin bir nefes aldı ve omegadan yayılan şeftali kokusunu içine çekti.

"Neden onu güçlendirmiyorsun?" Jungkook gözleri kan kırmızısına dönerken mırıldandı. Jungkook doğruldu ve Omega'ya doğru eğilerek yavaşça yatağa oturdu.

Tamamen küçük figürün üzerine geldi ve Omega'nın yanaklarını öptü. Daha fazla eğildi ve parmağını Jimin'in kollarından dirseğine ve ardından küçük parmaklarına kadar takip etti. "Sevimli" Jungkook kıkırdadı Jungkook yan tarafta uyuyan Jimin'i çekti. Omega'nın yüzü artık mum ışığının altında tamamen görülebiliyordu.

Jungkook dikkatlice eğildi ve omeganın boynunu öptü. Artık en sevdiği yer orasıydı. Omega'nın çenesini öperken Jimin'i kollarının arasına sıkıştırdı..

Şehvetli gözlerle gözlerini omeganın göğsüne, beline, kalçalarına, bacaklarına ve...aralarına doğru gezdirdi. Jungkook aşağı doğru hareket etti ve Omega'nın bacaklarını ayırdı. Jungkook gözlerini kapatırken dikkatlice ellerini giysinin üzerinde ovuşturdu..

Bornozun yerinde kalmasını sağlayan ipler yavaşça açıldı ve yatağın yanına düştü.

Mumların ateşi sönerken Jimin'in ay ışığı altında nasıl parladığını görünce "Ayçiçeğim" diye fısıldadı Jungkook.

Jungkook, Jimin'i yakalamak için eğilirken büyük ellerini kullanarak Jimin'in yanaklarını kavradı. Omega'nın yastığının yumuşak dudaklarını şefkatle öptü ve Jimin de farkında olmadan bu öpücüğe uykusunda karşılık verdi.

Havada sandal ağacı ve şeftali kokusu yükseldiğinden öpücük özensiz bir hal aldı. Jimin'in uykusu biraz bölündü ve fazla düşünmeden alfanın uzun saçını usulca kavradı ve onu hevesle öptü.

Elleri iblisin göğsüne doğru gitti, avucundaki sert dokuyu ve giydiği pürüzsüz kumaşı devirdi.

"Alfa" Jimin, Jungkook omeganın boynunu öptüğünde inledi. Jungkook, deriyi nazikçe ısırırken dilini omeganın boynundan köprücük kemiğine kadar takip etti.....şimdilik.

"Mükemmel omega. Şimdi dinlen ay çocuğum, çünkü yarından itibaren vücudun benimkilerde sen de ruhun, aklın ve belki de kalbin de" dedi Jungkook ve battaniye omegayı kaplarken ve duman onu takip ederken bedeni ince kırmızı bir dumanla ortadan kayboldu. pencerenin dışında, hemen ardından kapatıyorum.

Şeytanların Alfası || jikook ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin