3)"sandal ağacı"

551 29 10
                                    

Lütfen yorum ve oy yapmayı unutmayın.


Yazarın bakış açısı

Ölümsüz, kanlı yüzünü omeganın boynunun yanına gömdü ve çiftleşmenin kalması gereken bölgeyi yaladı. Jungkook Omega'nın kıçına tokat atarken ve boyun kısmını sertçe emerken Jimin'in ağzından acıklı bir inilti çıktı.

"Omega'ya mı ihtiyacın var? Eğer sen de beni istersen

seni bile yetiştirebilirim" dedi Jungkook. Jimin başını

salladı ve Jungkook'u sert bir şekilde itti ama Alfa,

Jimin'i de kendisiyle birlikte çekti ve kabarık yatağa düşerken arkalarında havada bir yatak belirdi. Olan biteni görünce gerçekten şok olan Jimin'in ağzından bir nefes çıktı.

Jungkook yuvarlandı ve bir anda Jimin'i yatağa kafesledi. Alpha'nın yüzündeki kanın yerini insan görünümlü bir kan alırken ve katana kaybolduğunda kıyafetler yenilenirken eller başının üzerine sabitlendi.

Jungkook, Jimin'in elbisesinin ipini dişlerinden çekti ve kıyafetleri de onlarla birlikte çıkardı. Omega'nın işaretsiz günahkar bedenine bakarken iblisin gözleri kırmızıya döndü.

"B..bırak beni!" Jimin kekeledi ama vücudu farklı bir şey söylüyordu. Jungkook başını kaldırıp baktı ve sonra muzip bir sırıtışla şöyle dedi: Şimdilik seni rahat bırakacağım omega ama unutma benden kaçamazsın"

Ve bununla birlikte ölümsüz ortadan kayboldu ve Jimin hemen bu şansı değerlendirip odadan dışarı koştu. Koşarak odasına ulaştı. Omega odayı kilitledi ve örtüsünü ve boynunu ter kaplarken nefes nefese kaldı. Omega kaydı ve yüzünü kapatacak şekilde yere oturdu.

"Gitti" diye fısıldadı Jimin

"Kim söyledi?" dedi Jungkook'a ait olan ses odanın köşesinden, Jimin'in yatağının hemen yanından. Omega dehşet içinde nefesini tuttu ve geri çekildi. Kapıyı açmak üzereydi ama kilit sıkışmıştı.

"Lütfen şunu durdurun" diye fısıldadı Jimin ve biraz geri çekildi. Jungkook sırıttı ve parmaklarını şıklatarak Jimin'i kollarında buldu. Omega kıpırdamaya çalıştı ama elleri görünmez bir güçle bağlanmıştı. Jungkook Kraliçe'yi yanındaki sandalyeye itti ve öne doğru eğildi. Dudaklar birbirine değiyor

Omega gözlerini kapatırken Jungkook Jimin'in dudaklarının kenarını öptü ve Jungkook ellerini omeganın beline doğru sürükledi.

"Mükemmel Omega. Çiftleşmek için çok güzel. Mahvetmek için çok saf. Üremek için çok sağlıklı. Peki doğru omega mı?" Jungkook, omegaların bağlantı noktasını tekrar tekrar koklamak artık onun yeni takıntısı olduğundan

"Tekrar geleceğim Omega Queen ve bu sefer.. gitmeyeceğim ve seni tekrar tekrar benim yapacağım." diye fisıldadı Jungkook ve Jimin çevresine bakarken gözleri kocaman açıldı ama sonra_ Taehyung ve Lisa'nın yanında oturduğunu gördü ve kendi odasındaydı ama yatağındaydı.

"Jiminah!!" Taehyung şaşkın görünen Omega'ya sarıldı.

"Nasıl buradayım?" Jimin sordu. Lisa içini çekti ve "Seni sarayın çatı katında bulduk. Orada bayıldın. O yüzden seni buraya getirdik ama endişelenme. Şifacı seni kontrol etti ve ciddi bir sorun olmadığını söyledi" dedi.

Taehyung Kraliçe'nin yanında otururken "Kendine iyi

bak min. Bu günlerde yemeğini bile doğru dürüst yemiyorsun" dedi..

"Evet Kraliçem, doğru düzgün yemeli ve dinlenmelisin." Lisa gerçekten endişeli olan Taehyung'un tarafını tuttu

"T..Tamam, yapacağım. İkiniz de bana biraz yalnız zaman verebilir misiniz?" Jimin sordu. Taehyung ve Lisa başlarını salladılar ve odadan çıktılar.

Jimin iç çekti ve gözlerini kapatarak geriye yaslandı. Her şey ona rüya gibi geliyordu. Ama çevresinde onun verdiği herhangi bir hickey yoktu .

ormanın bir yerinde_

Bir grup insan bir daire şeklinde durup yaşlı kadınların geleceği tahmin etmesini bekliyordu. Gözlerini açtı ve "İyi ve kötü, ikisi de bekleniyor. Ama şimdi... iblis geldi ve Luna bile onu durduramaz" dedi
.
.
.
.
.
.

"Taehyungie, Queen'in uyandıktan sonra kafasının nasıl karıştığını fark ettin mi?" Lisa ikili Jimin'in odasından çıktıktan sonra sordu.

Taehyung başını salladı ve "Lisa'yı fark ettim. Bir şeyler ters gidiyor" dedi.

"Yanında bilinmeyen bir koku duydum. Sandal

ağacıydı" dedi Lisa, daha önce de bu tür bir koku duyduğu için kaşlarını çatarak.

"Ben de öyle yaptım Lisa ama şimdilik hiçbir şey bilmiyormuşuz gibi davrandık." dedi Taehyung ve tabii ki Lisa başını salladı.

Şeytanların Alfası || jikook ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin