Yorum ve oy yapmayı unutmayın
İyi okumalar
Smut bölümdür okumak istemeyen atlayabilir!!⚠️ T/W: Kirli seks
Yazarın bakış açısı
"Ben...krallığımın güvenliği karşılığında bedenimi sana vereceğim" dedi Jimin o kırmızı gözlere bakarak
Jungkook homurdandı ve bu da Jimin'in teslimiyet içinde boynunu göstermesine neden oldu. "Krallık ayağım" Alfa tekrar homurdandı "Madem bu senin son kararın....Söyleyecek bir şeyim daha var"
"Ne olduğunu?" Jimin sordu
Jungkook sırıttı ve şöyle dedi: "Senin vücuduna sahip çıktığımda....Ben ve sen sonsuza kadar bağlı olacağız. Temel olarak eğer ölürsen...Ben de ölürüm. Sen hastasın, ben de hasta olacağım. Ekmek alma işlemini tekrar bırak çünkü öyle değil Benim görevim yavrularla birlikte olmak. Bu senin rolün omega"
"Ben ölürsem sen de ölür müsün?" Jimin sordu. Omega'sı, onların ve 'onların'alfalarının sonsuza kadar ruh bağı kuracaklarını duyunca sevinçle inliyordu.
"Evet omega" dedi Jungkook.
Hamilelikle ilgili uzun bir duraklamanın ardından Jimin konuştu "Bu benim ilkim.... nazik ol"
Jungkook Jimin'e sırıtarak baktı ve kulak memesini ısırdı "Merak etme tatlım, seninle ilgileneceğim Omega"
Daha fazla zaman kaybetmeden Jungkook yüzünü Jimin'in boynuna gömdü. Köprücük kemiğine daha fazla öpücük bırakırken o bölgeyi emdi ve biraz Mark bıraktı
Jimin içinde farklı bir coşkunun büyüdüğünü hissettiğinde gözlerini kapattı. Jungkook hanbokunu
vücudundan çıkarırken karnında karıncalanma hissetti.
Jungkook, Jimin'in göğsünde çok ailevi bir şey
gördüğünde şaşırmıştı. İki kurdun birlikte dövmesiydi.
Biri kırmızı gözlü diğeri mavi gözlü
Jungkook onu ikiye bölmemeye çalıştı çünkü kırmızı gözlü kurt.....onun kurduydu. Kurt, Jimin'in göğsüne kalıcı olarak siyah mürekkeple boyanmıştı.
"Bunu kim çizdi?" Jungkook hırladı. Jimin fısıldadı ve
"Annem" dedi
Jungkook, Jimin'in yüzünü kendine doğru çekti ve "Bir dahaki sefere bu dövmeyi benden saklasan iyi olur.
Yoksa göğsünü parçalara ayırırım" dedi.
"T..Tamam Alf-"
"Efendim. Omega sizin efendinizdir. Bana rütbemle hitap etmeyi hak etmiyorsunuz. Anladınız mı?"
"E..evet" Jimin kekeledi. Jungkook sertçe meme uçlarını emerek Jimin'in ayak parmağının kıvrılmasına neden oldu. Elini Jimin'in kalçalarına doğru götürdü ve onlara tokat attı. Süt gibi kalçalarına daha fazla tokat düşerken omeganın nefesi kesildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanların Alfası || jikook ||
Mystery / ThrillerBir iblisle anlaşma yapmak, yavaş yavaş sekse bağımlı hale gelmek, sert seksin acısını ve zevkini yaşamak, karşılıksız duygular yaşamak, Kraliçe Park Jimin'in geleceği için planladığı şey değildi. Kana susamış başka bir şey olmayan belirli bir iblis...