Yanlış Kişiye Çarptınız

37 24 2
                                    

Sağ yumruğumu suratına vurdum biraz geriye afalayarak dudağındaki kanı eliyle silip gülerek

"Güzel hareket."diyerek kapşonunu çıkartı.
Kasları ve baklavalarına bakılınca bile kazanmanın imkansız olduğunu biliyordum.
Hızlı adımlarla bana yaklaşıp yumruğuğunu vurunca eğildim iki eliyle onu iterek ikişerli tekme atım ama sanki ne hareket yapacağımı tahmin ediyormuş gibi eğildi ve iki ayağıyla beni yere iti sırtım parkelere çarparken bir an nekadar zayıf olduğumu farketim ama bukadar çabuk pesedemezdim ayağa kalkarak sol ayağımla kafasına vurmaya çalışırken ayağımı tutarak beni tekrar arkaya doğru iti dengemi kaybederek tekrardan düştüm ve acı içinde kıvranmaya başladım belkide bukadar üzgün ve güçsüz olmasaydım onu yenerdim.
Yanıma yaklaşarak elini uzatı gözyaşlarım yüzümde akarken

"Sen kazandın bir anlaşmamız vardı her dediğini yapacam.
Ama bunu asla unutma hergün sana baktığımda nefret ve kin görücem."

Diyerek elini itip ayağa kalktım istemsizce göz yaşların akıyordu cenk yanıma yaklaşarak

"İstesemde seni bırakamam çünkü gidiceğin bir yerin yok."

Biran heycanlı bir ses tonuyla

"Amcam var eyer gitmeme izin verirsen onun yanına giderim."

Cenk gülümsiyerek

"Nasıl bir ailede büyüdüğünün farkında değilsin."

Gözyaşlarım artık gelmiyordu elimle yüzümü silerek

"Ne demek istiyorsun ?"

Cenk yavaş adımlarla giderken onun önünde durup

"Sana ne demek istiyorsun dedim !"

Cenk yüzüme dokunarak

"Üzülmeni istemiyorum lütfen bir duş alıp dolapta senin için aldığımız kıyafetlerden giy ve sonrada yemeğe in dünden beri birşey yemedin."

Dağa çok sinirlendim elini yüzümden iterek suratına bir tokat atıp

"Madem üzülmemi istemiyorsun ozaman neden ailemi öldürdün ? Neden köpeğimi öldürdün ? ben söyliyimi çünkü sen zavallı bir piskopatsın."

Cenk dudağını ısırıp bana bakarak

"Madem gerçeği öğrenmekte okadar ısrarcısın peki öyleyse nerden başlıyım?"

Gülerek

"Baştan başlamaya ne dersin ?"

Cenk sinirden bile olsa  güldüğümü görünce hafif gülümsiyerek

"Seni altı yaşımdan beri tanıyorum her adımını , her hareketini inanmayacaksın ama azında çıkan her lafı biliyorum."

Bu duyduklarım karşısında şok olmuştum zorlada olsa cenk'in gözlerine bakarak dediklerini hayretler içerisinde dinliyordum.
Cenk elimi tutarken bir yandanda ağlamamak için yukarıya bakıyordu.
Tekrardan bana bakarak

"Senin babanla benim babam çok iyi arkadaşlardı ikisi birlikte mafya liderliğini yönetiyorlardı iki güçlü insanın bir araya gelmesi tabikide diyer mafyaların işine gelmiyordu bu yüzden diyer mafyalar birleşip senin babana pusu kurdular çünkü sizin evin güvenliği dağa azdı ve baban uyuşturucu çetesine karşıydı.
Saldırı gece çift sıfırda yapıldı bu yüzden annen savunmasız olduğu için hayatını kaybeti babansa güvendiği birileri olmadığı için seni alıp bizim eve geldi az bişey hatırlıyorum ama heryeri kanlar içerisindeydi ve babama şu sözleri söylediğini duydum
"Luna ilerde çok iyi bir dövüşçü olacak ama ben onun savaş içinde büyümesini istemiyorum lütfen Luna'ma göz kulak ol."

ÇAKIL TAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin