Kurşun Geçirmez

32 20 2
                                    

Herkes gitmemi beklerken arkamda duran yedi adama baktım hepsi kaslı ve güçlü gözüküyordu en önde duran adama yaklaşarak

"İsmin ne ?"

Adam başını eğerek

"Herkes bana kurşun geçirmez  der efendim."

Gülümseyerek

"Peki öyleyse her istediğimi yapar mısın kurşun geçirmez ?"

Başını sağlayarak

"Bu günden sonra ölene kadar yanınızdayım efendim."

Kurşun geçirmeze birkaç adım daha atıp elimle cenk'i işaret ederek

"Peki öyleyse size emrediyorum bu adamı öldürün."

Kurşun geçirmez hiç düşünmeden silahını çıkartıp cenk'e uzatırken bir anda salonda duran herkes ve altı adamımda kurşun geçirmez nişan aldı insanların neden bukadar çabuk birbirini sattıklarını bilmiyordum ama bu günden sonra yanımda olan tek kişinin kurşun geçirmez olduğunu biliyordum.

Kurşun geçirmezin silahını elimle aşağıya iterek

"Tamam sadece test yapmak istemiştim öleceğini bile bile yinedede cenk'e silah çekmene sevindim."
Diyerek diğer adamlara dönüp

"Az önce emrindeyiz diyordunuz ne oldu ?
Her neyse kurşun geçirmez hariç hiçbirinizi görmek istemiyorum."

Cenk gülerek yanıma yaklaşıp yakasını sirkeleyerek

"Peki dediğin gibi olsun kurşun geçirmez artık senin ama bunu asla unutma eğer birdaha sen dahi biri bana silah çekme cüreti gösterirse bugün davrandığım gibi sineye çekmem."

Cenk'e yaklaşarak gülümsedim cenk'in nefes verişini bile hissediyordum bir an bukadar ona yaklaştığım için pişman oldum ama cesaretimi topayarak

"Biliyor musun fikrimi değiştirdim artık gitmek istemiyorum."

Cenk bu söylediklerimi tahmin ediyormuş gibi gülümseyerek

"Peki dediğin gibi olsun ne istersen yapabilirsin sonuçta artık reşitsin değil mi ?"

Berk istemsizce göz yaşları gelerek yanıma koştu iki kolumu tutarak gözlerimin içine bakıp yalvarıcı bir ses tonuyla

"Ne diyorsun luna ? saçmalama burdan gidebilirsin yeni bir hayata başlayıp güzel günler geçirebilirsin ama burda kalırsan asla mutlu olamasın."

Cenk hızlıca berke yaklaşıp onu geriye itip yüksek bir sesle

"Seni daha kaç kere uyarıcam ? Birdaha luna'ya dokunursan seni mahvederim !"

Berk geriye doğru düşerken gözlerinde yaşlar geliyordu benim iyiliğimi düşündüğü içinmi yoksa bana dokunduğu içinmi cenk ona bukadar kötü davrandığını anlayamıyordum.
Sinirden elerimi sıkarak  cenk'in karnına sertçe yumruk vurdum cenk karnını tutup biraz geriye doğru giderken kafasını kaldırıp bana bakarak sırıtı bu yaptığım hareket hoşuna gitmiş gibi dudağını ısırarak bana yaklaşıp

"Bayada elin sertmiş."

Kapının önünde duran bir adam cenk'e yumruk atığım için istemsizce  gülerken cenk onu fark eti ve silahını belinden çıkartıp adamın kafasına ateş eti kurşun kafasının içinden geçerek duvara saplandı kan heryere bulaşırken aniden herkes ciddileşmeye başladı ve salon birkaç saniyeliğinede olsa sessizliğe büründü yerde yatan adama bakarken midem bulandı ilk defa böyle canice bir ölüm görüyordum sağ gözü çıkarak fırlamıştı midem dağa çok bulanmaya bulanınca kusmak için hızlıca ayağındaki topukluları çıkartarak yaralı ayağımın üstüne basıp koşarak odama gitim arkamdan kurşun geçirmezde içeriye girerken azımı tutup tuvalete koşarak kılozete kusmaya başladım.

ÇAKIL TAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin