Nasılsınız kelebeklerim? Umarım iyisinizdir. Yeni bölümde çok ilginç olaylar olacak. Keyifli okumalar dilerimm.🍁🍁🍁
(Min-Chae'den)
Ter içinde uyandım. Şu birkaç gündür çok fazla kabus görüyorum ama abimlere söylemiyorum. Su içmek için ayağa kalktım ve bardağıma su doldurup ayakta içmeye başladım. Tam içiyordum ki aniden başım döndü ve elimdeki bardağı yere düşürdüm. Bende dizlerimin üstüne düştüm. Ne olduğunu tam anlayamadığım için bir anda bağırdım ve ne olduğunu anlamaya çalıştım fakat bilincim çoktan kapanmıştı.
(Jeongin'den)
Yukarı çıktığımızda Min-Chae'yi yerde, kanlar içinde görmek, bizi şaşırtmayı başarıyordu. Ne olduğunu anlayamadan, Hyunjin hyung dikkatli bir şekilde Min-Chae'nin yanına çöktü ve onu kucağına alıp yatağına koydu. O sırada Changbin hyung süpürgeyle yerdeki cam parçalarını süpürmeye başladı. Hyunjin hyung yavaşça Min-Chae'nin küçük bedenine bulaşan cam parçalarını çıkarttı. Bende gidip banyodan ilk yardım çantasını getirdim ve Min-Chae'nin kesiklerine pansuman yaptım. Bangchan hyung, bir yandan kolonyayla Min-Chae'nin bileklerini ovuyordu. Han hyung ve Seungmin hala olayın şokunu atlatamamıştı. Yaklaşık 10 dakika sonra Min-Chae uyandı.
Felix: Tatlım, iyi misin?
Min-Chae: İ-iyiyim abi. Ama bacaklarım çok acıyor.
Bangchan: Merak etme, çok önemli bir şeyin yok. Yanlızca kırılan bardağın üstüne düştüğün için birkaç yerini kesmişsin. Jeongin abin sana pansuman yaptı. Üç güne iyileşirsin.
Minho: Hyung yine doktor gibi konuştun. Hem ne biliyorsun üç güne iyileşeceğini? Ya tekrar düşerse?
Herkes Minho Hyung'a bombastic Side eyes bakışları attı.
Seungmin: Tövbe de Minho hyung. Kötüyü çağırma lütfen.
Minho:Tamam sustum ya.
Min-Chae: Saat çok geç abi. Siz hala yatmadınız mı?
Changbin:Yok abiciğim. Sohbet ediyorduk, senin sesini duyunca yukarı çıktık.
Min-Chae: Anladım. Abilerim, ben biraz korkuyorum da biriniz yanımda yatabilir mi?
Bangchan: Tabiikide, ben yatarım.
Min-Chae: Olur abi.
Bangchan hyung hızlıca Min-Chae'nin yanına yattı. Yaralarına dikkat ederek ona sarıldı. Bizde kendi odalarımıza geçtik ve yattık.
(Ertesi gün, Min-Chae'den)
Sabah uyandığımda yanımda Bangchan abim vardı ve çok yorgun görünüyordu. Anlaşılan gece bana birşey olacak korkusundan uyuyamamıştı. Yavaşça yanından kalktım ve aşağı indim. Saat 7.18 ve daha kimse uyanmamış. Kahvaltı hazırlamaya başladım. O sırada merdivenlerden inen Hyunjin ve Felix abilerimi gördüm. Sanırım abilerim arasında en iyi anlaştığım Hyunjin ve Felix abim. Çünkü onlar yeri geldiği zaman abilerime karşı çıkabiliyorlar. Onlar, her zaman haklının arkasındalar. Yaş olarak Jeongin ve Seungmin abimle daha iyi anlaşmamız gerekirdi sanırım fakat onlar bana oldukça gıcık geliyorlar. Tüm abilerimi çok seviyorum ama en iyi anlaştığım kişiler Hyunjin ve Felix abim.
Hyunjin: Günaydın çikolatam.
Min-Chae: Günaydın abimm.
Hyunjin: Neden kahvaltı hazırladın ki? Biz şimdi Felix abinle hazırlardık. Hem yaralısın, bir yerini acıtabilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KİDS İLE 9 KİŞİLİK AİLEM
Fanfiction8 abiniz olduğunu hayal edin. Ve abilerinizin de Stray Kids olduğunu. Yalnız, şöyle bir sorun var ki, Stray Kids k-pop grubu değil. Mafya grubu! Sizce nasıl olurdu? İşte bu sorunun cevabını, maceralarıyla tam olarak bu kitap karşılıyor.