15. Bölüm

214 19 75
                                    

Selamm kelebeklerimm. Yepyeni bir bölümle karşınızdayımm. Bölümlerimin uzunluğunu beğeniyor musunuz? Umarım bu bölümü de beğenirsiniz. Keyifli okumalar dilerimm 💜💜💜

🍁🍁🍁

Yolda sakin sakin giderken bir anda önümüzde büyük bir tır durdu. Ne olduğunu anlayamadım. En son hatırladığım şey ise kafamda hissettiğim sıcaklık ve vücudumu artık hissetmiyor oluşum...

(Hyunjin'den)

Rowoon hastaneden ağlayarak çıktığı zaman hemen Felix bize ve Min-Chae'ye dönerek konuşmaya çalıştı.

Felix: Hyung, size de şüpheli gelmiyor mu?

Bangchan: Neyin şüphesi Felix? Basbaya aldatmış pislik.

Felix: Hayır, öyle değil. Gözlerindeki üzgün ifadeyi görmediniz mi?

Minho: Ben hiçbir şey görmedim Felix.

Aslında Felix haklıydı. Bende fark etmiştim o ifadeyi. Bize karşı çok kırgın ve üzgün bakıyordu. Rowoon'un böyle birşey yapması beni de inanılmaz derecede üzmüştü. Fakat Rowoon'un böyle bir şeyi yapmayacağını biliyordum. Ona karşı merhamet duygularım çok yüksekteydi. Sanki en ufak bir kanıtında herkesi karşıma alacaktım. Ki, bunu da yapardım. Bana minnacık bir delil getirsin o zaman dünyayı karşıma alırım. Rowoon'u her ne kadar biricik kız kardeşimden kıskansam da, onu kardeşim gibi görüyordum. Her ikisinin de üzülmesini istemezdim.

Felix: Hayır hyung. Rowoon Min-Chae'ye böyle bir şeyi asla yapmaz. Min-Chae'ye olan aşkını sizde biliyorsunuz.

Changbin: ******* onun aşkını! Aşk maşk yokmuş ortada işte. Kandırmış hepimizi. Seni de etkisi altına almış. Uyan artık şu pisliğin oyunundan!

Changbin hyung Felix'e doğru yürüdüğü zaman önüne geçtim.

Hyunjin: Sakin ol hyung. Her ikisini de dinlememiz gerekirdi. Felix'i de dinleyeceğiz. Ben Felix'e hak veriyorum. Rowoon Min-Chae'siz yaşayamaz. Kaybolduğunda nasıl kahrolduğunu hepimiz biliyoruz.

Han: Kahrolan tek kişi o değildi!

Hyunjin: Ama onun da canı çok yanmıştı!

Han:Abine ne cüretle bağırırsın!?

Minho: İkiniz de kesin sesinizi!

Ortam çok gerilmişti. Han hyungun sırf ben Rowoon'u savundum diye bana karşı olan bu tavırları karşında kırıldım, çok kırıldım. Eminim ki Felix de çok kırıldı. Felix arkamdan çıktı ve oturdu. Bende onun yanına oturdum.

Felix: Kardeşlerim, beni azıcık da olsa dinlemenizi istiyorum. Rowoon Min-Chae'yi çok seviyor hepimiz biliyoruz. Böyle bir şeyi nasıl yapabilir? Bebeklerini çok önemsiyordu. Min-Chae ne derse onu yapıyordu. Sizce de bu durumda bir tuhaflık yok mu?

Jeongin: Hayır yok. Demek ki bizim ondan şüphelenmemizi istemediği için öyle davranıyormuş.

Felix: Ama gözlerindeki-

Bangchan: Gözler her zaman doğruyu söylemez Felix. Bazen insanları yanıltabilirler. Rowoon'un ajanlık dersleri de var ve bizi etkisi altına alması çok kolay.

Felix: Ama hyung çok doğal bir duygu değil miydi?

Changbin: Değilmiş. Bize numara yapmış.

Nam-Hee: Hayır, Rowoon Min-Chae'yi gerçekten çok seviyordu. Bunu babalık duygularımla hissettim.

Minho: Oğlunun arkasında durmadığına göre babalık hislerin de Rowoon'un böyle bir şeyi yaptığını açıklıyor. Öyle mi amca?

Nam-Hee: Babalık hislerim Rowoon'un böyle birşey yapmadığını söylüyor.

STRAY KİDS İLE 9 KİŞİLİK AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin