11. Bölüm

238 19 37
                                    

DİKKAT
Bu bölüm c!nsellik ve alkol tüketimi içermektedir. Lütfen sağlığınız için alkol tüketmeyin. Rahatsız olanlar için uyarıyı koydum o kısımları atlayıp devam edebilirler.

Selam kelebeklerimm. Yepyeni bir bölümle karşınızdayımm. Sorularınızı benimle paylaşmayı unutmayın. Elimden geldiğince cevap vermeye çalışacağım. Sizleri seviyorum. Keyifli okumalar dilerimm ❤️❤️❤️

🍁🍁🍁

(Han'dan)

Rowoon: Peki siz kimsiniz..?

Ne?

Ne demek "siz kimsiniz"?

Bizi tanımadı mı yani?

Şaşkınlıkla hepimiz doktora baktık. Doktor da oldukça şaşkın görünüyordu. Rowoon'u muayene etmek için bizi odadan dışarı çıkardı. Min-Chae yine ağlıyordu ama bir tuhaf ağlıyordu. Gözleri açık, boş boş etrafa bakarken yaşlar süzülüyordu. Ama ne çenesi titriyordu, ne de gözleri kısılıyordu. Ağlama komutu verilmiş bir robot gibi sadece gözlerinden yaşlar firar ediyordu. Hyunjin ve Bangchan hyung gidip sarılıyorlardı fakat Min-Chae hiçbir tepki vermiyordu. Bu durum kalbimi her ne kadar acıtsa da yapabileceğim bir şey yoktu. Doktorun odanın kapısını açıp bizi çağırmasıyla hepimiz içeri girdik.

Doktor: Rowoon başına aldığı darbe yüzünden geçici bir hafıza kaybı yaşıyor. Endişelenecek çok önemli birşey yok. Biraz da narkozun etkisinden dolayı hatırlamıyor.

Minho: Peki ne zaman düzelir?

Doktor: Belli olmaz. Belki 1 hafta, belki 1 ay. Onu iyileşme durumuna göre değerlendireceğiz. Şuanda yeni uyandı. 2 gün sonra kontrole geldiğiniz zaman netleşir.

Changbin: Tamam, teşekkürler.

Doktor: Geçmiş olsun.

Dedi ve yanımızdan ayrıldı. Nasıl ya? Şimdi Rowoon bizi hatırlamıyor mu? Sevgilisinin Min-Chae olduğunu, babasının Nam-Hee amcam olduğunu, kendisinin hem mafya hem savcı olduğunu hatırlamıyor mu? Çok garip. Hemde çok...

"Rowoon" dedi Min-Chae yanına yaklaşarak. Rowoon gözlerini ona dikti. Sanırım narkozdan dolayı hala bir tuhaf davranıyor.

Rowoon: Bişey söyleyebilir miyim?

Min-Chae: Tabii

Rowoon: Çok güzelsin. Acaba benimle çıkar mısın?

Rowoon'un bu dediklerine hepimiz acı ile güldük. Anlaşılan Min-Chae'ye olan sevgisi saf sevgi...

Min-Chae: Hmmm bilmiyorum. Biraz düşünmem lazım.

Rowoon: Olur, ben beklerim. Ama düşününce söyle tamam mı?

Min-Chae gülerek: Tamam söylerim.

Min-Chae kafasını yukarı kaldırdı ve düşünüyormuş gibi yaptı.

Min-Chae: Kararımı verdim.

Rowoon heyecanla Min-Chae'nin elini tuttu ve ondan gelecek cevabı bekledi.

Min-Chae: Olur, sevgili olabiliriz.

Rowoon: Beni kırmadığın için çok teşekkür ederim. Seni çok mutlu edeceğim. Hiç ağlamayacaksın.

Minho: Sevgili olmak için bize sorduğunuzu hatırlamıyorum.

Rowoon: Saygısızlık yapmak istemem efendim ama kendi kararlarımızı verecek yaşta olduğumuzu düşünüyorum.

Minho, Rowoon'un bu dediklerine çok bozuldu. Hızla odadan çıktı. Rowoon, bizim kim olduğumuzu bilmiyordu. Bu nedenle bize "efendim" diye hitap ediyordu.

STRAY KİDS İLE 9 KİŞİLİK AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin