BAŞLANGIÇ

294 15 10
                                    

-Adınız?
-Lisa
-Peki ne zamandır bu kabusları görüyorsunuz?
-Son 2 yıldır.

Evet her şeyi değistiren kabuslar görmeme neden olan bittiğini sandığım bir anda kabuslarla devam eden o olay.
Claire,Linda ve ben yani Lisa 'ayrılmaz üçlü veya 'muhteşem üçlü' diye anıldığımız bir grubumuz vardı. Taa ki merakımıza yenik düşüp başımıza büyük bir bela alana kadar.

-Hadi ama Lisa çok eğlenceli olucak bu gezi üstelik 2 gece ormanda kamp kulağa harika geliyor!

-Linda üsteleme artık gece ormanda kamp içime sinmiyor.Üstelik bu okul gezisi değil birkaç salağın düzenlediği saçma bir kamp gezisi.

-Bence bu kamp gezisi bizim içinde değişiklik olucak.

-Hadi ama Claire sen de mi?

-Hey değişiklik hepimize iyi gelir diye düşünüyordum.dedi Claire. Haklıydı değişiklik bize iyi gelirdi ama böyle ne olduğu belirsiz saçma bir geziyle değil. Claire zeki bir kız ama bu geziye gitmeyi nasıl düşünür anlam veremiyordum sadece. Linda zaten çılgındı. Onu zapt etmek çok zordu.

-Peki tamam ama kamptan uzaklaşmamak kaydıyla gelirim. Linda ' nın çığlığı üzerine yerimden sıçradım.

-Yaşasııın sonunda Lisa' da geliyor!! diyerek sınıfta koşmaya başladı.

-Tamam o zaman eğer sen de geliyorsan akşam 8'de hazır ol almaya gelirim seni.

-Tamam teşekkür ederim Claire.

Eve geldiğimde odama çıkıp üstümdekilerden kurtulduktan sonra sıcak bir duş almak üzere banyoma attım kendimi .sıcak suyun altında düşünmek iyi geliyordu. Banyodan çıktıktan sonra üzerime rahat şeyler giyip salona indim. Babamın bir şirketi olduğu için her zaman yoğundur ve ya yurt dışında ya da şehir dışındadır şu anda olduğu gibi. Annem ise makine mühendisi ve babama bazı işlerinde yardım ediyor. Fakat bir süreliğine işine ara verdi dinlenmek için. Ben tek çocuktum bu gerçekten sıkıcıydı. Her neyse aşağıya inip annemle biraz sohbet ettikten sonra ona geziyle ilgili birkaç bilgi verdikten sonra gitmek için izin istedim. Annem başta pek sıcak bakmasa da sonunda 'sen zeki kızsın sana güveniyorum' dediğinde Linda ve Claire ' e haber verdim. İkisinin de bu kamp için heyecanlı olduklarını seslerinden anlayabilmiştim. Tabi Linda ' nın neden gittiğini anlamak zor değildi. Jake'de orada olucaktı. Linda 3 senedir Jake'e aşıktı fakat açılma fırsatı elde edememişti. Jake hafif esmer,siyah saçlı,mavi gözlü,uzun boylu oldukça yakışıklı bir çocuktu tek kusuru fazla umursamaz olmasıydı. Her kızla çıkan bir çocuk olduğu için hiç sevememiştim Jake'i. Bir dersliğine bile bir kızla çıkmıştı. Linda üzülüceğini bile bile sevdiğini söylemek istiyordu. Biz bunca zaman üzülmemesi için söylemesini istemesekte 3 sene boyunca vazgeçmeyince biz de en sonunda pes ettik. Her neyse yukarı çıktıktan sonra çantamı hazırlamaya koyuldum. 2 saat sonra Claire burada olurdu zaten. Kampın olaysız ve güzel bitmesi umuduyla çantamı hazırlamaya devam ettim.

Geçiş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin