Annemle işlerimizi bitirdikten sonra arabaya bindik. Sessizce yolda ilerliyorduk. Kafamı cama yaslayıp müzik dinliyordum. Ne kadar kafamı dağıtmak istesem de olmuyordu. Sürekli olanları düşünmekten kendimi alamıyordum. En son annemin seslenmesiyle başımı camdan çektim. Eve geldiğimizi fark etmemiştim. Bugün kızlarla hiç konuşmadığımız aklıma gelince anneme söyleyip Claire' in evine gittim.
Claire ' in evinin önüne geldiğimde derin bir nefes alıp zile bastım. Bekledim,bekledim bekledim. Tekrar zile basacaktım ki kapı açıldı. Kapıda Claire vardı.
-Lisa içeri gelsene.
Yavaşça içeriye geçip koltuklardan birine bağdaş kurarak oturdum. Sonra telefonumu alıp Linda' ya buraya gelmesi için mesaj attım. Bir süre Claire' le oturduk.
-Rahat uyudun mu? İçim sıkılarak bu soruyu sormuştum.
-Uyudum. Sanki daha önce hiç bu kadar rahat uyumamışım gibi. Ya sen? Sen rahat uyudun mu?
-E-evet yani. Sadece derin uyuyamadım. Ona kabusu anlatma konusunda tereddütlüydüm. Ama anlatmam gerekirdi çünkü bu hepimizi ilgilendiren bir durumdu.
-Hmm anlıyorum. Bir şeyler ister misin?
-Çikolata var mı? Daha yeni bir şeyler yemiştim ama çikolata beni rahatlatıyordu.
Claire cevap vermeden gülümsedi ve mutfağa yöneldi. Claire mutfağa girdikten hemen sonra zil çaldı. "Ben bakarım" diye bağırdıktan sonra kapıyı açtım. Tahmin ettiğim gibi Linda gelmişti. Birbirimize sarıldıktan sonra içeri geçtik. Claire elinde birkaç çikolata paketiyle yanımıza geldi. Hepimiz otururken boğazımı temizleyip konuşmaya başladım:
-Kızlar size anlatmam gereken bir şey var.
İkiside gözleriyle bana anlatmamı söylerken anlatmaya başladım.
-Ben bu sabah uykudayken garip bir rüya gördüm. Linda' nın içine bir şey giriyor, Claire sana da bir şeyler oluyordu. Gözlerin siyahlaşıyor ve Linda ' yı öldürüyordun. Sonra Jonny' in konuşmasını duyuyordum. "İstediklerini getirdim anlaşmaya uy ve ruhumu serbest bırak" diyordu. Ve sonra ise uyandım.
Kızlar suratıma ifadesiz bir şekilde bakıyorlardı. Linda derin bir nefes aldı.
-Zor günler geçiriyoruz ve bu olanlar normal özellikle rüyalarımız. Günlerdir bilinçaltımıza bu tür olaylar işleniyor ve bunlardan etkilenmemiz normal.
-Benim bilinçaltıma Jonny' in böyle bir şey yapacağı girmedi aksine ona güvenebileceğimizi düşündüm.
-Eee peki şimdi ne yapacağız? Jonny ' yi çağırıp beraber grup olup onlarla karşı karşıya mı geleceğiz? Jonny bizden çok daha önce onlarla uğraşıyordu. Lisa ya senin rüyanda ki gibi olursa?
-Bilmiyorum Claire. Öyle olsa bile neden bana bir şey olmadı da sizlere oluyordu? Üstelik bu sabah Edward gördüğüm rüyaların bana bir uyarı olabileceğini söylemişti.
-Kızlar bence biz şu an ev boşken Jonny' yi çağırsak ve asıl amacını öğrenmeye çalışsak. Fark ettiyseniz biz direk sorgusuz sualsiz yardım teklifini kabul ettik.
Claire' in söylediğine katılıyordum. Biz hiç sorgusuz sualsiz birinin yardım teklifini kabul etmezdik. Çünkü önce sonuçlarının bize ne gibi olumlu ya da olumsuz bir şey getireceğini öğrenirdik. Şimdi ise direk hiçbir şeyin sonucunda ne olacağını öğrenmeden kabul etmiştik. Linda ' da biraz düşündükten sonra kafasını salladı. Üçümüzde bilekliklerimizi birbirine değdirerek bekledik. Bu çağırma işi bile saçmaydı. Bana kalırsa bizi her dakika izliyor da olabilirdi. Bir kaç saniye bekledikten sonra mutfaktan ses geldi. Hepimiz o yöne dönerken Jonny mutfaktan gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçiş
Mister / ThrillerO ev, o ruh, o olay. Daha sayabileceğim birçok şey. Sadece, ama sadece bir görüntü hayatımı bu kadar değiştirebilir miydi? Yoksa bu hayatın bana olan ihaneti miydi? Sorular, çok fazla sorular vardı. Aklımın bir köşesi hep gördüklerine inanıyordu ya...