1.2 Sarhoş gece

583 25 0
                                    

3 gün. 3 gün geçmişti otelde kalalı. Siwoo hyungla her gün türlü türlü eylenceler yapıyorduk ve sohbet ediyorduk. Taehyung bu duruma her ne kadar sinirlense de otelde olduğumuz için bir şey yapmıyordu. Ayrıca her gün Siwooyla Jisunun yanına gidip onu da eylendiriyorduk.

Her şey çok güzeldi. Eunae noonayla sohbet etmek kadar keyifli bir şey yok gerçekten. Ancak en iyi şey ise Taehyungun Seojun hyungların yanında bana bir bebekmişim gibi davranmasıydı. Of Tanrım çok güzeldi bu.

Bu gün Eunae noonanın teklifiyle otelin biraz ötesindeki restorantta oturup şık bir görüşme yapacaktık üstelik Taehyungun tanıdığı bir iş adamı daha olacaktı!

Siwooyu çok ikna etsem de kendi işinden dolayı gelemeyeceğini ve odasında oturup online toplantıya gireceyini söylemişti. Olsun ben de Eunae noonayla eylenirdim sonuçta değil mi?

Şimdiyse odamızda bu önemli görüşme için hazırlanıyordum. Öncelikle duş almış ve kremlerden kullanmıştım. Daha sonra saçlarımı kurutup maşayla şekil vermiş ve birazcıcık ta makyaj yapmıştım. Kombinime gelirsek.. saten beyaz bol bir gömlek ve siyah dar bir pantalon giymitim. 

Gömleğimin ilk 2 düğmesini açık bıraktıktan sonra boynuma 3 fıs parfüm sıktım. Normalde pek parfüm kullanmam ama bugün bir ayrı özenmiştim. Taehyung lavabodan çıkınca altında sadece siyah pantalonu vardı. Bakışları bana kayarken ben de çıplak üst vücudunu süzdüm güzelce.

"Sen.. böyle mi gideceksin?" Gülerek kafamı salladım. "Evet. Nasıl güzel olmuş muyum?" diye heyecanlı heyecanlı sorarken bana boş bir bakış atıp yatağa bıraktığı gömleğini ve ceketini giydi. Yüzüm düştü ama suçlu tabiki benim! Hayır ne bekliyorum ki yani? Evet çok güzelsin demesini falan mı?!

Aniden boynumda hissettiğim nefeslerle gözlerim kocaman oldu. "Çok güzel olmuşsun." Kalbim maratondaymış gibi hızlı hızlı atarken yutkundum. Yüzümdeki sırıtmayı saklayamamıştım. "T-teşekkür ederim."

Titrek ve kısık çıkan sesim yüzünden bir kez daha kızarmaya başlarken kravatını düzelterek çekilmişti. "Ne oldu? Bir kızarmaya başladın?" Taehyungtan hiç beklemediğim bir soru gelince kafamı eydim. "B-ben..çok sıcak oldu da. O-o yüzden." Kahretsin neden kekeliyorsun?!

Çok erken hazırlanmıştım maalesef. O yüzden bir kaç dakika sadece yatağa oturarak telefonuma bakıyordum. Taehyung elini belime yerleştirip beni yatağa uzandırıp üzerime eyildi. "N-ne yapıyorsun?" dudaklarımız birleştirip ağzının içine çekerek dudaklarımı emerken ıslakça öpüyordu. Ellerimi omuzlarına koyup ona karşılık verirken popomu kaldırıp alt bedenerimizi birbirine sürttüm. 

"Ahh- ne yapıyorsun?!" Aniden dudaklarımdan ayrılıp bana kızamsıyla gözlerimi açıp kendime geldim. "N-nasıl?" Taehyungun kaşları çatılmış dudakları kızarıktı. "Gördüğün gibi fotoğraf çekiyorum neden kendini bana sürtüyorsun lan?" Gözlerim kocaman olurken kafamı çevirdim ve tam kafa hizamıza gelen telefonla dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Ne o yoksa seni gerçekten öptüğümü falan mı sanıyordun?" Yüzüm asılırken yutkundum sesimi titretmemeye çalışarak konuşmaya başladım. "Hayır ben sadece kendimi kaptırdım.. özür dilerim."

Ona aşık olduğumu bilmesini istemiyordum. Çünkü hem benle dalga geçer hem de daha fazla kötülük yapardı. Biraz daha bakıştıktan sonra tekrar dudaklarıma yapışıp öpmeye devam etti. Bu kez pek te istekli olmadığım için sadece bir kaç kez dudağımı oynattım o kadar.

Dudaklarımdan çekilip boynuma inmiş ve iz bırakmayacak şekilde öpüp yalamaya başlamıştı. Ah hadi ama bu da fotoğraf ayağına sikecek beni! Sonunda benden ayrılıdğında kızarık yanaklarımla bakışlarımı ondan kaçırdım. Üzerimden kalkınca hızla ben de doğrulup üzerimi düzelttim. 

Ne me quitte pas mon amour - TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin