2.2 Final

589 21 1
                                    

5 yıl sonra

"Bebeğim yemekler hazır mı?" Taehyungun bana salondan seslenmesiyle hızla onu onaylayan şeyler söyledim. Tezgah başında yaptığım yemekleri tabaklara koyarken arkamdan sıkıca belime sarılan kollarla kıkırdadım. 

Taehyung kafasını boynuma gömüp küçük öpücükler bırakmaya başladı. "T-taehyung ya..gıdıklanıyorum." Son kez sertçe öpüp belimi okşayarak geri çekildi. "Güzelim ne zaman gelecekler?" 

"Ya galiba bir saat sonrasına burda olurlar. Hem ben yemek kokuyorum ya gidip yıkanmam lazım.." Arkamı döndüğümde Taehyung beni tezgahla arasına alıp dudaklarıma uzun öpücük kondurdu. "Çok güzel kokuyorsun her zamanki gibi." Gülüp kafamı iki yana salladım. "Of neyse işte ben yinede duşa gireceğim." Tam gidecekken Taehyung beni durdurup kulağıma azdırıcı ses tonuyla fısıldadı. "Ben de geleyim mi?"

Ona dönüp gülerek kafamı iki yana salladım. "Yok Taehyung hem belki kapı çalırsa açarsın işte." Tekrar gitmek istediğimde izin vermedi. "Ben de geleyim işte. Hem benim de duş almam lazım. Birlikte girelim işte lütfen lütfen lütfen." Dudak büzüp derin nefes alarak kafamı salladım. 

Gülerek hızla beni kucağına alıp dudaklarıma yapıştı. Ellerim omuzlarına gitmiş bacaklarımı iyice beline sarmıştım. Dudaklarımızı dans ederken araya dilini katıp ağzıma soktu. Ağzına inlerken dudaklarımdan ayrılıp kafasını boynuma gömdü. 

Üst katta banyoya gelip beni yere bırakıp hızla üzerindekileri çıkarmaya başladı. Ona yardım ettikten sonra o da benim kıyafetlerimi tamamen soyup omuzuma öpücük bıraktı. Beni hafif ittirerek kabine soktu ve suyu açtı. Ilık su bile donmama sebep olurken yavaşça sıcak yapıp belimden tutarak tekrar dudaklarımızı birleştirdi. Ellerimi boynuna dolamışken onunkiler yavaşça kalçama indi. Kalçamı avuçlayıp okşamaya başladığında hızla elinden tuttum. "Taehyung dur. Geç kalıcaz yapamayız şimdi." 

Sırıtıp ellerini çekti. "Peki ama akşam alıcam hesabımı." Kıkırdayıp kafamı salladım. Duştan çıkıp kıyafetlerimizi giyip aşağı indik. Biraz sonra kapı çalınca Taehyungla göz göze geldik. Koşarak gidip kapıyı açtım. Jiminle sarıldıktan sonra  Hoseok hyungla ve Yoongi hyungla da görüştük. 

Sohbet ederek masaya oturduk. Biz eskilerden sohbet ederken Taehyung da sessizce dinliyordu. Böylece günümüz çok güzel geçmiş akşama da kart oyunları falan oynamıştık. 


Yani demem o ki ben artık üniversiteyi bitirmiş kendi işimi yapıyordum. Taehyungla o kötü günleri bırakmıştık. Hala hatırlayınca benden saatlerce özür diliyordu ve yıllardır beni el üstünede tutuyordu. Ha bir de şu kıskançlığı olmasa çok iyi olurdu.

Ama ben artık alışmıştım. Öyle durumlarda sessiz kalıp dediği her şeyi onaylıyordum ve o da kısa sürede sakinleşiyordu. Neyse işte her şey çok deyişmişti. Ve ben yani daha doğrusu biz gerçekten mutluyduk.

Evet işte bu da benim küçük hikayem. Bizim hikayemiz ne kadar iyi bitse de siz siz olun size iyi gelmeyen canınızı yakan birine aşık olmayın..

FINAL


Ne me quitte pas mon amour - TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin