8||Sen kötü olamazsın||

163 17 8
                                    

Changbin birkaç dakika düşündü, Hyunjin gitmeyi istemiyordu belli ki ve artık Hyunjin'in kendi isteğiyle onunla kaldığını öğrenmiş olmuştu. Gitmesini istemiyordu zaten, eğer Hyunjin de kendisi gibi mutluysa bu evlilik devam edebilirdi.

Hyunjin"Bir şey söyle artık. Her şeye rağmen gitmemi istiyorsan gideceğim."

Changbin"Gitmeni istemiyorum Hyunjin, sadece senin gitmek istediğini düşünmüştüm. Minho'yla arandakileri yanlış yorumladım sanırım özür dilerim."

Hyunjin gülümseyerek eşine sarıldı. Changbin şaşırsa da karşılık vermişti, her temasları şaşırtıyordu kendisini.

Changbin"Jeongin gitti biliyorsun değil mi? Rol yapmamıza gerek yok şuan."

Hyunjin geri çekildi, biraz utanmıştı Changbin böyle söyleyince.

Hyunjin"İki arkadaş olarak da sarılabiliriz bence."

Changbin"Evet... uyuyalım mı artık?"

Hyunjin"Olur. Ben salonda yatarım."

Changbin"Neden?"

Hyunjin"Jeongin gitti sonuçta, rol yapmamıza gerek yok."

Changbin"Rahat yatak varken koltukta yatmana gerek yok Hyunjin. Yan yana uyumamızdan rahatsız oluyorsan ben burada yatarım."

Hyunjin"Ben senin rahatsız olduğunu düşünmüştüm, benim için sorun değil."

Changbin"Aramızdaki şu saçma soğukluğu atmamız gerekiyor. Her şeyden önce Jeongin fark edebilir."

Hyunjin"Haklısın... belki de o yokken bile rol yapmalıyız."

Hyunjin kendini biraz fırsatçı konumunda görse de Changbin onun fikrine katılmıştı.

Changbin"Doğru aslında."

Bu konuda anlaştıktan sonra odalarına gittiler. Her zamanki gibi yine Changbin yatağın bir ucunda, Hyunjin ise diğer ucunda birbirlerine sırtları dönük bir şekilde uyumuşlardı.

*

Hyunjin gerekli dosyaları Minho'nun masasına bıraktı ve koridora çıkarak hemen alt kattaki camlı odada çalışan kocasını izlemeye başladı. Tam çapraz alt kısımda kalan odada çalışıyordu ve Hyunjin onu, Minho'nun odasının olduğu kattan görebiliyordu.

Ne zaman Changbin molaya çıksa, peşinden tesadüfmüşçesine onunla birlikte kahve içmek için molaya çıkıyordu.

Minho odasına girmeden önce Hyunjin'i fark etmiş ve asistanının yanına gitmişti.

Minho"Günaydın, manzara güzel mi?"

Hyunjin yanlış bir şey yaptığını hissederek gerilirken Minho'nun gülüşünü duyunca rahatlamıştı.

Minho"Siz yeni evli sayılırdınız değil mi?"

Hyunjin bu sorunun cevabını bilmiyordu. Ne dese uygun olurdu ki?

Hyunjin"Sayılır."

Minho"Sürekli beraber vakit geçirmek istiyorsunuz doğal olarak. Bu hikayenin kötü kahramanı ben olmak istemiyorum."

Hyunjin kaşlarını çattı.

Hyunjin"Nasıl yani? Sen kötü olamazsın, senin sayende işimiz var."

Minho"Senden bu yüzden bu kadar çok hoşlandım sanırım. Gerçekten çok saf ve temizsin."

Hyunjin aldığı iltifat karşısında şaşırıp aynı zamanda da utanırken Minho gülümseyerek odasına gitti. Hyunjin bakış açısını tekrar Changbin'e çevirdiğinde onu yerinde görememişti.

phone line⚝changjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin