Kanalları değiştirirken koltuğa uzanmış ve mutfaktan gelen seslere gülümseyerek izlemek istediği spor kanalını açmıştı. Changbin evin hareketli olma durumunu gerçekten özlemişti ve Hyunjin yerinde duramadığı, sürekli bir işle uğraştığı için ayrıca oğlu Jeongin çok sık evlerine geldiği için ev tam istediği gibiydi.
Hyunjin oflayarak elinde küçük bir tabakla salona gelmiş ve Changbin'in önünde durmuştu. Changbin oturur pozisyona gelerek Hyunjin'e baktı.
Changbin"Ne oldu?"
Hyunjin"Kekin tadına bakar mısın? Sanki kötü oldu bu."
Changbin bir şey söylemeden Hyunjin tabaktaki küçük kek dilimini Changbin'in ağzına itelemişti bile.
Changbin"Çok güzel."
Hyunjin"Değil işte bir tuhaflık var. Yalan söyleme."
Changbin"Aşkım güzel diyorum."
Hyunjin""Güzel de- aşkım mı?"
Changbin"A-Alışkanlık. Jeongin her gün burada olunca..."
Hyunjin"Tamam sen güzel diyorsan güzeldir uzatmayacağım. Ben gidip diğer tarifleri bitireyim Jeongin gelmeden."
Hyunjin sırıtarak mutfağa geri dönerken Changbin arkasından kendisini yormaması gerektiği konularında her ne kadar işe yaramasa da uyarmıştı kocasını.
Kapı zili duyulunca Changbin ayaklanmış ve oğlunun geldiğini düşünerek sevinçle kapıyı açmıştı. Karşısındakini görünce şaşırdı.
Changbin"Lee Minho Bey?"
Minho"Ya kusura bakmayın, izin gününüzde ikinizi de rahatsız ettim ama Hyunjin'le konuşabilir miyim? Önemli bir konu var."
Changbin kollarını çaprazladı. Şuan kıskanmasını yersiz bulmuyordu.
Changbin"Yarını bekleyemediniz mi? Eşimle önemli meseleler yaptığımız için şuan kendisi müsait değil."
Changbin dış kapıyı açık tuttuğu için ev cereyan içinde kalmış ve ocağın altına vurmuştu. Hyunjin oflayarak salona geçti.
Hyunjin"Niye kapı açık?"
Changbin gitmesi için kaş göz yapsa da Hyunjin hızla yanına varmıştı.
Hyunjin"Minho Bey?"
Minho"Changbin öyle konuşunca bende başka bir şey düşündüm. Neyse, seninle konuşabilir miyim?"
Hyunjin"Ne dedin?"
Changbin"Mutfakta meşgul dedim ne diyeceğim?"
Minho sırıtırken Changbin gözlerini devirmiş ve koltuğuna yönelmişti.
Hyunjin"Minho, cereyan yapıyor içeri gelsene. Changbin sende yemekle ilgilenir misin?"
Changbin"Ben mi?"
Hyunjin"Karıştırıp tuz ekle sadece."
Changbin Minho'ya gözlerini kısarak baktıktan sonra mutfağa geçti.
Hyunjin"Ne ikram edeyim?"
Minho koltuğa oturdu.
Minho"Yanıma oturman yeterli. Tavsiyene ihtiyacım var."
Hyunjin Minho'nun yanına oturdu. İzin günlerinde evine gelecek kadar acil olan konuyu merak ediyordu. Bir hata mı yapmıştı?
Hyunjin"Hatırlamıyorum ama bir yanlışım mı oldu?"
Minho"Hayır, dediğim gibi fikir almam gerek. Bak şimdi bu çocukla ben barda tanıştım sonra... anlarsın işte tek gecelik olaylar cart curt, sabah uyanınca gitti ve ben kendimi ilk kez boşlukta hissettim. Düşün benden bahsediyoruz. Çapkın Minho senin düşüncenle ki inkar etmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
phone line⚝changjin
FanficHayatta her şeyden vazgeçmişken, ölümün eşiğindeyken bir telefon bağlantısı ile yeniden hayata tutunan Changbin'in hikayesi. 16.07.2023 03.09.2023