0.2

1K 83 33
                                    

yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum iyi okumalaar


"kısacası bu şekilde çalışma yapmak istiyorum." başkanlarının anlattıklarını pek umursamıyordu, melisa. telefonuyla uğraşıyor, kendisini izleyen kızdan habersiz ara ara saçlarını düzeltiyordu.

"ben güzeller güzeli pelin'imi kimselere kaptırmam, ona göre!"diyerek gülümsedi ayla pelin'e yaklaşarak. ebrar gözlerini devirdi bir ilişki yaşamaktan soğuduğu dönemdelerde herkese böyle bakıyordu aslında. "üzgünüm, herkes bir antrenör ile çalışmak zorunda kızlar."

konuşulanları dinlemekten ve takıma katılmaktan uzak, öylece duran genç kıza çevirdi bakışlarını yeniden. başkalarına bakacağına onu izlerdi, çünkü her bir hareketini ve tepkisini merak ediyordu onun. aralarındaki iki günlük küçük bir yakınlaşma onu bu yöne etkilemişti. şaşırdığı şey tam olarak buydu. onu kendisiyle eşleştirip daha yakından tanımaktı planı.

eşleşmeler tamamlandığında herkes çalışmasına odaklı bir şekilde antrenmanına başlamıştı. iki saat duraksamadan antrenman yaptıklarından en son çıkmalarına izin verip takımı yollamıştı ebrar, kendisi ise salonda kalmıştı. tıpkı melisa gibi.

kapıya ilerledi, etrafına göz gezdirerek kapıyı kapattı ve adımlarını esmerin oturduğu yere yöneltti. melisa, kapının kapanma sesinden sonraki adımları duyabilmişti. bu kişiyi tahmin etmek ise pek zor değildi.

-burdan sonra melisa ismine tahammul edemeyerek vargastan devam ediyorym oaıwhdsopsodıj-

başını kaldırmadan, "hiç havamda değilim, sonra." dedi vargas. boğuk çıkan sesini işitmişti, ebrar. kızın yanındaki boşluğa oturarak, "neden?" diyerek sordu. vargas'a yaklaşmış, dirseğini oturdukları masanın başının üzerinde konumlandırarak başını avcuna yaslamıştı. tamamen kıza çevrili bir şekilde, yakınında duruyordu.

kızın kokusunu belli belirsiz ciğerlerine hapsetti. farklı bir aromaydı sanki bu... sakinleştirici, huzur verici. anlayamadı. o an, tamamen merakından, kızın kokusunu bir parfüm şişesine hapsedip ne olduğunu çözene dek koklamak istedi.

geri adım atmadı, aklından geçen neyse onu yaptı, kıza çok daha fazla yaklaşarak kokusunu derin bir nefeste içine çekti.

biçimli parmaklarıyla kızın sallanan uzun küpesine dokundu. belli belirsiz okşadı. "bi' bakar mısın bana?"

vargas, ebrar'ın nefes alıp verişlerinin verdiği histe sevgilisini hatırladı. canı yandı, gözleri doldu, ağlamak istemiyordu, özellikle hocasının karşısında güçsüz duruma düşemezdi. çünkü ağlamak, vargas'a göre güçsüzlükten ibaretti.

elini küpesinden saçlarına doğru çıkaran ebrar'a çekmesi gerektiğini söylemeliydi ama içten içe istemiyordu da.

derin bir nefes aldı kendisine gelmesi gerekiyordu.

başını hızla kaldırdı. "ne dedim b-" sözünü kesmesine neden olan şey, yüzlerinin birbirine oldukça yakın oluşuydu. ebrar'ın delici gözleri, vargas'ın yüzünü kısaca süzüp aralı dolgun dudaklarına kaydığında yalnızca oraya odaklandı. bunu neden yaptığını bilmiyordu, sadece izlemek istiyordu.

"baktım," dedi vargas boğazını temizleyerek. "ne istiyorsun yine benden?" anın heyecanından mı yoksa hissettiklerinden mi bilmiyordu ama gözlerinin dolmasını engelleyemedi. "rahat bıraksana.."

ebrar, gözleri dolu kıza karşı ilk defa şaşırdı. ayağa kalkacağı sırada buna izin vermedi, kolundan tuttu ve yeniden yanına oturmasını sağladı. gözlerini süzerek, "neden dolu onlar?" diyerek sordu. "ne oluyor?"

"sana ne?" diyerek sordu öfke içerisinde. " seni neden ilgilendiriyor sana ne?" sertçe çekti kolunu tutmasına izin vermeden ayağa kalktı.

"iyi görünmüyorsun, insanlık edip sordum. ne atar gider yapıyorsun bana?" dedi ebrar hafif kızar ses tonuyla. oturduğu yerden ayağa kalktı, karşısına adımladı.

"dediğim gibi seni ilgilendirmez benim iş dışı durumlarım." salondan çıkmadan önce sert yüz hatlarına son bir bakış attı.

"o, bilmediğim insanlığın kendinde kalsın."

***

ebrar, akşam eve geldiğinde aklında dönüp duran kişinin vargas olmasından çok rahatsızdı. gözleri dolu doluydu bugün. acaba terör misali estikten sonra yalnız kalınca ağlamış mıydı?

telefonunu eline aldı, bugün eşleştikleri çalışma bahanesiyle yazabileceğini düşünüyordu.

vargas & ebrar whatsapp özel sohbeti.

ebrar: selam (22.43)

vargas tarafından görüldü.

ebrar: çocuk musun sen (22.45)

vargas, ebrar'ın mesajına 👍ifadesini bıraktı.

ebrar: iyi, sana nasıl hitap edeceğim konusunda sıkıntı yaşamam artık, çocuk

vargas: uğraşma benimle ya yürü git ne istiyorsun?

*kendi kendine sırıttı. istediği raddeye ulaşmıştı işte ebrar.

ebrar: çalışma vardı ya onun için yazmıştım

vargas: yarın antrenmanda konuşuruz?

ebrar: bugün onca lafı sayıp gitmeseydin amacım konuşmaktı

vargas: aynen

vargas yazıyor...

ebrar: iyi misin?

vargas çevrimiçi.

vargas: yarın antrenmanda çalışma için görüşürüz

ebrar: görüşürüz

     vargas tarafından görüldü.

ebrar: görüşeceğiz, çocuk.













bu bölüm yükseltti biraz beni 😁
siz nasıl buldunuz

cigarettes after sex/ebgasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin