0.3

1K 79 42
                                    

selam! nasıl gidiyo kitap hoşunuza gitti mi? şampiyonuz 2. kere aşırı mutluyum

yıldıza basıp bolca yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar!

ısınma hareketleri sonrası herkesin dağıldığını gören vargas kimseyle muhattap olmadan salonun arkasındaki yerine ilerlemiş, telefonunu çıkararak ebrar'a mesaj atmıştı.

  vargas & ebrar whatsapp özel sohbeti.

vargas: salonun arkasındayım
gelsene
çalışmak için (09.46)

ebrar: sabah sabah sigara içmiyorsundur umarım (09.47)

vargas: nesin sen
yeşilay falan mı
sıkmadı mı bu muhabbet

ebrar: üstüme kokusunun sinmesini istemiyorum senlik bir durum yok ortada

vargas: :)

ebrar: geliyorum

vargas, kızın mesajına karşılık vermedi. telefonundan bir şarkı açtı, çimenlerin üzerine uzanarak dinlemeye başladı. gözleri kapalı sadece düşünüyordu. madem ortada bir mesele yoktu, neden olumsuz konuştuktan sonra sigara paketinin içi boş bir halde geri vermişti?

aslında umrundada değildi bu. ebrar karakurt'a güvenmek istemiyordu. sert yüz hatlarını çevreleyen karmaşık hisleri vardı. esmer kız, hayatında uzun süre sonra ilk defa birinin ne hissettiğini çözmekte zorlanıyordu. artık çaba harcayacak gücü yoktu hiç. aşka kapatmıştı kalbini.

güvenmemeyi en yakınından öğrenmişti, iki kere. hayat, ona bunu bir kere babasıyla yaşatmış ve daha sonra provasını eski sevgilisi yesli ile tazelemişti. artık kimseye güvenemezdi, hiçkimse tarafından yıkılamazdı. kaba tabiriyle siktiri boktan tutarsız davranışları umurunda bile değildi.

o sırada ebrar karakurt; kızın yanına ilerledi, çimenlerin üzerine oturup kollarını sıvadı. bu sırada çok iyi bildiği şarkıyı mırıldanan kıza kısaca eşlik etti ve gülümsedi.

esmer, kızın geldiğini anlayınca şarkıyı durdurdu, gözlerini araladı ve kıza baktı. "ne var aklında çalışma için?"

"sana da merhaba, vargas. günaydın. nasılsın bugün?" gözlerini devirdi, vargas. uzandığı çimenlerden kalkacakken ebrar buna izin vermedi. nazikçe omuzlarına dokundu, yatar pozisyonda kalmasını istedi.

güneş oldukları konuma yeni vurmaya başlamıştı. kızın yüzünü aydınlatıyordu. gözleri hiç olmadığı kadar parlaktı artık. rengi büyüleyici görünyordu. "rahatsız olma," dedi umursamaz sesi ile. "çalışma konusunda bir fikrim yok."

vargas kaşlarını çattı. "çalışma yapalım diye başımın etini yediğinin farkındasındır umarım?" sorarcasına kurduğu cümleye karşı sırıttı, ebrar. "farkında değil gibi mi duruyorum?" diyerek sordu. hemen ardından cebinden telefonunu çıkardı, karşısındaki kızın çimenlere uzanmış halini fotoğrafladı.

"ne yapacaksın sen onu?" diyerek doğruldu hızla uzandığı yerde. ebrar alayla sırıttı. "çerçeveletip duvarıma asacağım, akşamları bakıp bakıp ağlayacağım bu kız nasıl benim olmadı, beni sevmedi diye..." vargas, ebrar'ın koluna sertçe vurdu. "dalga geçme kızım, gebertirim seni!"

"ne yapabilirim, çocuk?" ebrar'ın mesajlaşmaya gönderme yaptığı açıktı. vargas umursamadı. "çalışmamızı duydun üç tane fotoğrafını çekmeliyim ve çektim işte" tek gözünü kırptı. "nasıl başlayacağımızı veya işin sonunu bilmesek bile bi' yerlerden başlaması gerek insanın, öyle değil mi?"

sessiz kaldı kız, çalışma dışı yaptığı bu ima heyecanlandırmıştı onu. ama yenilmezdi. "nerede başlayacağımı veya nerede bitireceğimi biliyorum ben, plansız iş yapmam senin aksine."

alayla kaşlarını çattı, ebrar. "allah allah.." dedi eğlenerek. "öyle miymiş?"

"öyleymiş." ebrar oturduğu yerde bağdaş kurdu. sırtını ağacın gövdesine yaslayıp sessiz kaldı.

bu uzun süren sessizlilk vargas'ı rahatsız etmişti. "içeri geçelim artık." diyerek oturduğu yerden kalktı. ebrar'ın kalkmasını beklerken ebrar kızın beklemediği bir şey yapıp ellerini beni kaldır anlamında ona doğru uzattı. esmer bunun karşılığında es geçmeyip ellerinden tutup kaldırdı. kalktığında ebrar ellerini bırakmamış kızın ellerinde gözlerini gezdirirken dudağı kıvrılmadan edemedi.

gözlerini tekrar kızın gözlerine kitleyince, esmer yanlış bir şeyler olduğunu anlayıp ellerini hızlıca çekti ve ebrar'dan bir adım geriye götürdü adımlarını.

orada ayrılırken konuştu. "mesaj atarsın, görüşürüz."

ebrar, az önce kızın biçimli parmaklarının tuttuğu eline baktı,

sonra da vargas'ın arkasından.


               vargas & ebrar whatsapp özel sohbeti.

ebrar: iyi geceler, vargas
başkan ile görüştüm
üç fotoğraf gerekiyormuş en az
benim elimde bir tane var şu an :)
yarın antrenmandan sonra uygunsan yapıp

vargas çevrimiçi.

         vargas tarafından görüldü.

                 vargas yazıyor...

vargas: nereye gideceğiz? (22.36)

ebrar: bilmem arabayla gezeriz biraz
yol bizi nereye götürürse oraya gideriz

vargas: tamam

ebrar: o zaman yarın antrenman çıkışı
benimlesin, değil mi :)

vargas: antrenman çıkışı
çalışmayı tamamlamak için
senin yanındayım, evet (22.40)

                             ebrar yazıyor...

                            ebrar çevrimiçi.

                      ebrar tarafından görüldü.

                             ebrar yazıyor...

ebrar: yarın görüşürüz

cigarettes after sex/ebgasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin