McDonald's gibisi yok~

164 21 32
                                    


Mükemmel ötesi randevularından sonra Jungkook ve Yoongi mesajlaşmaya başlamışlardı. Yoongi sınav haftasından kaynaklı olarak genelde mesajlara geç dönüyordu. Ama sonunda Jungkook muradına ermişti Yoongi bugün son sınavına giriyordu. Artık saatlerce bildirim sesi beklemek yoktu! 

Jungkook son dört günde iki asistan değiştirmişti. Kendisi kovduğunu iddia ediyordu ama işin aslı asistanları Jungkook gibi güçlü bir kurdun yoğun depresyonuna katlanamıyorlar ve istifalarını veriyorlardı. Giden iki asistanda son söz olarak Jungkook'a psikoloğa görünmesini söylemişti çünkü Jungkook'un duygu değişimleri biraz fazla hızlı oluyordu. İki saat boyunca her şeye bağırıp sinirleniyor, alfası adeta kükrüyorken tek bir bildirim sesiyle eli ayağına dolaşıyor mesajı okuduğunda ise yavru köpeğe dönüşüyordu. Ama artık bu duygu karmaşasının son bulduğunu düşünüyordu Jungkook. Sonuçta artık Yoongisi rahattı.

Hatta bugün Yoongisini üniversiteden alıp akşam yemeğine götürecekti. Jungkook önündeki iki ayı çok iyi bir şekilde organize etmişti. Tek bir gününü bile boş geçirmeyecekti omegası ile yapacağı her şeyi en ince ayrıntısına kadar planlamıştı. 

Heyecanlıydı Jungkook. Kol saatine baktığında Yoongisini almaya gitmek için beş saati olduğunu görmüş ve alelacele ofisinden çıkmıştı ve odasının karşısında masası olan adını unuttuğu yeni sekreterinin yanından rüzgar olup esmişti. 

Eh erken hazırlanmaktan zarar gelmezdi değil mi?

Jungkook kendi evine varmış ve hızlısından bir duş almıştı. Giyinme odasına gitmiş ve yaklaşık yarım saat sonunda randevusuna uygun kıyafeti bulabilmişti. Bu onların ilk randevusuydu (Parke döşeme olayını yaşamamışlar gibi davranıyordu Jungkook). Jungkook odasındaki banyoya girip dişlerini fırçalamış ve saçını yapmaya başlamıştı ama bir türlü istediği gibi olmuyordu. Jungkook saçlarını yolmamak için kendini zor tutuyordu. 

Hızlıca odasına dönmüş ve eşyalarını alıp evden çıkmıştı. Jungkook kuaföre gidiyordu. Görünüşünden memnun olmak istiyordu sonuçta flörtünün arkadaşları da onu görecekti ve Jungkook Yoongiye yakışmak istiyordu. Ayrıca alfası içten içe vücut şovu yapıp omeganın kime ait olduğunu belli etmek istiyordu. Jungkook kuaförde saçlarını yaptırdıktan sonra kakıp boy aynasından kendine bakmıştı.

Kurdunun 'Jungkook aslanım yakıyoruz ortalığı' deyip göğsünü gerdiğini hisseden Jungkook istemsizce gülmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kurdunun 'Jungkook aslanım yakıyoruz ortalığı' deyip göğsünü gerdiğini hisseden Jungkook istemsizce gülmüştü. Eğer memnuniyetsiz kurdu bir şeyi beğendiyse o şey gerçekten de iyidir. Jungkook hâlâ yaklaşık üç saat olduğunu görmesiyle iç çekmişti. En azından gidip üniversitenin önünde bekleyeyim diye düşünmüştü böylece biraz ortamı da inceleyebilirdi. Ücreti ödedikten sonra arabasına atlamış ve sevdiğinin yanına gitmek için yola koyulmuştu.

Yolda beklerken içmek için kendine Americano almıştı. Üniversitenin önüne aracını park edip torpidodan aldığı parfümü üstüne sıkmış ve elinde kahvesiyle arabadan inmişti. 

TrouvailleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin