Artık resmi olarak babasın

171 18 22
                                    


Jungkook

Yoongi ben geldim, kapıdayım.

18.57 gönderildi

19.04 okundu

Jungkook'un mesajını okumasıyla hızla bel çantasını takmış ve köpeğinin tasmasını takıp odasından çıkmıştı omega. 

"Nereye gidiyorsun bebeğim?" ayakkabılarını giyerken salonda oturan babasının sormasıyla babasıyla dalga geçmişti Yoongi.

"Hollyi gay bara götürüyorum baba!" 

"Yoongi Holly bara gidecek yaşta değil." diyen babası bir köpeğin bara gitmesine değil yaşına odaklanıyordu.

"Tamam o zaman bara büyüyünce gider, biz şimdi Jungkook'la beraber uslu uslu parka gidelim." diyerek alayla cevap vermeye devam etmişti Yoongi.

"Jungkook'la mı?" diye sormuştu elinde meyve tabağıyla salona giriş yapan annesi.

"Evet annecim Jungkook'la ama çocuğu biraz daha bekletirsem tek gitmek zorunda kalacağım. " diye cevap veren çocuklarıyla anne ve babası birbirlerine bakıp sırıtmıştı.

"Korunmayı unutmayın!" kapıdan çıkmak üzere olan Yoongi'nin arkasından bağıran annesiyle babası itiraz ederek bağırmıştı.

"Holly'nin önünde yapmayın sakın!"

Yoongi duyduklarına en ufak tepki bile vermeden kapıyı çektiğinde Jungkook'u direkt kapının karşısında bulmuştu.

"Annemle babamı duymadım de." diye sızlanmıştı karşısında kendine irice gözlerini açmış bakan alfaya.

"Birazını duydum sanırım."

"Hayır Jungkook duymadın." diyerek kendini rahatlatmaya çalışıyordu Yoongi.

"Kesinlikle duymadım." eh Jungkookta rahatlamasına yardımcı oluyordu. Varlığını belli etmek için havlayan Holly'le Jungkook'un bakışları köpeğe yönelmişti.

"Senin mi köpeğin?" eğilip köpeğin başını okşarken sormuştu.

"Evet, küçükken kardeşim yok diye ağlayınca köpek almışlardı."

"Keşke benimde kardeşim yerine böyle bir köpeğim olsaydı." diye mırıldanmıştı Jungkook.

"Efendim?" 

"Yok bir şey. Eee köpek yanımızda olduğuna göre parka falan mı gidiyoruz?" diye soran Jungkook tüm planlarını yine çöpe atmıştı.

"Yok Jungkook gay bara gidiyoruz." Jungkook duyduklarıyla köpeği sevmeyi bırakıp kafasını kaldırıp Yoongiye bakmıştı. Yoongi babasına gay bara gideceğiz derken şaka yaptığını düşünmüştü oysaki.

"Jungkook niye öyle bakıyorsun tabii ki gay bara gitmeyeceğiz! Holly'nin yaşı tutmuyor." deyip Hollyi tasmasından çekerek ilerlemeye başlamıştı Yoongi. Jungkook ise yaşı tutsa gerçekten de gidecek miydik diye düşünüyordu. 

TrouvailleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin