Korkarsan elimi tutabilirsin

127 17 24
                                    

Bir aydır bölüm atmamışım..
12. Sınıf olduğum için çok meşgul oluyorum, yazmak için anca vakit bulabildim :⁠'⁠(
Gerçi kitaba yeni bölüm bekleyen biri olduğunu da pek sanmıyorum ama olsundu, ben eğleniyorum yazarken :⁠,⁠-⁠)
Neyse umarım bölümü beğenirsiniz.

------------------------------------------------------------------------

Yoongi ve sevgili arkadaşlarının Jungkook'un evinde geçirdiği saçma sapan sabahtan sonra Hoshi sevgilisinin gelip onu alması sayesinde evine gitmiş, Jungkook ise Jackson ve Vernon'u otobüs durağına bırakmış -Yoongi'yle olan anlarını böldükleri için uyuz olmuş ve evlerine rahat bir şekilde gitmelerini istememişti- ve Yoongi'yi evine götürüyordu.
Jungkook Yoongi'yle akşam buluşmak için sözleştikten sonra kendi dairesine geri dönmüş ve hazırlanmaya başlamıştı. Akşam Yoongi'siyle beraber sinemaya gideceklerdi ve bir aksilik olmazsa bu onların ilk doğru dürüst randevuları olacaktı. Jungkook bunun için o kadar heyecanlıydı ki salak gibi sırıtıp kahvesini içerken mutfaktaki peçeteliği izliyordu. Yoongi ise her ne kadar kabul etmek istemese de heyecanlı bir şekilde kendine kıyafet seçmeye çalışıyordu. Yarım saatlik arayışına rağmen giyecek hiçbir şey bulamayınca yardım istemek için Hoshi'yi aramıştı.
"Ne var zıkkım?" Uzunca çaldırmanın ardından açmıştı telefonu pek kibar arkadaşı.
"Yardımın lazım osuruk."
"Ne için güzellik uykumdan uyandırıldım çabuk öt." derken gözlerini kapatıp yeniden uyku pozisyonuna geçmişti asabi beta.
"Akşam Jungkook'la sinemaya gideceğim, giyecek bir şey bulamıyorum."
"Benim uykumu bunun için mi böldün yani?" 
"Evet, çok uyumak adamı mal eder hem. Kalk da bize gel çabuk."
"Yoongi, canımın içi, ben hiç gelmeyeyim. Sen bana kıyafetlerinin fotoğraflarını at tamam mı?" Kendince mükemmel bir teklifte bulunmuştu ama "Eeee, hayır." Yoongi bu mükemmel teklifi hiç de mükemmel bulmamıştı sanırım.
"Efendim Yoongi? Duyamadım. Fotoğrafları atıyorum kapat Hoshi mi dedin? Hemen kapatıyorum canımın içi." demiş ve Yoongi'nin bir şey demesine izin vermeden telefonu suratına kapatmıştı Hoshi.
Yoongi ise birkaç küfür savurup arkadaşını tekrar aramış, açmayacağından emin olunca ise tehditkar bir mesaj yollamıştı.

Kuduruk kedi
Buraya gelmezsen Jackson'a kaybolan çorabını aslında senin çöpe attığını söylerim.

Irz düşmanı
İyi de ben öyle bir şey yapmadım ki!!!

Kuduruk kedi
Jackson kime inanır bilmemmƪ⁠(⁠˘⁠⌣⁠˘⁠)⁠ʃ

Irz düşmanı
Geliyorum allahin cezası geliyorum

Ve yaklaşık bir saat sonra Hoshi gelmiş, Yoongi'nin kıyafet seçmesine yardım ettikten sonra kendini Yoongi'nin yatağına bırakmıştı. Yoongi de saatti kontrol edip hala çok fazla zamanı olduğunu görünce Hoshi'nin yanına kıvrılmıştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TrouvailleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin