⚜️𝑴𝒂𝒚𝒅𝒂𝒚 4⚜️

148 44 0
                                    

_خیلی خب پسرا همه چیز مرتبه؟

یونگی کسی بود که با پوزخند جوابش رو داد:

آره فقط لطفا سقوط نکن.

همگی با این جمله خنده بلندی سر دادن.

_کوانتاس ۳۲، صدور اجازه‌ی پرواز از باند مرکزی ۲۰.

صدایی بود که از برج مراقبت شنیده شد.

یونگی هم در جوابشون اعلام آمادگی کرد.

_خیل خب داریم راه می افتیم.

هواپیما دارای چهار موتور غول پیکر رولزرویس بود. هواپیما در حال بلند شدن بود و به لطف دوربینی که روی دم هواپیما نصب شده بود، مسافران میتونستن نمای منحصر بفردی رو تماشا کنن‌.

_یونگی خلبان خودکار.

_روشن شد.

_مراحل صعود لطفا.

_پیشران خودکار تنظیم شده. (ای کم) هم مشکلی نداره.
(ای کم): ناظر الکترونیک مرکزی هواپیما بر سیستم های موجود در هواپیما نظارت کرده و در صورت وقوع کوچکترین نقص فنی پرواز هشدار می‌دهد.

چهار دقیقه از پرواز گذشته بود.

ناگهان هشدار های متعددی به وجود اومد و هواپیما تکون های شدیدی می‌خورد.

_چان یکی از موتور ها رو داریم از دست میدیم‌.

صدای یونگی به قدر آشفته و وحشت زده بود که بقیه هم متوجه وخامت اوضاع شدن. این اون غول پیکر موتور هاش رو از دست بده یه فاجعه بود.

مثل این بود که موتور ماشین داره آتیش میگیره. صدای یه انفجار شدید اومد.

_چان شماره دو رو از دست دادیم.

چانیول بعد از چک کردن سیستم ها و مانیتور هشدار داد:
حفظ ارتفاع در ۲۲۸۶ متر. من خلبان رو از حالت خودکار خارج میکنم.

چانیول دکمه حفط ارتفاع رو زد چون دماغه رو درحالت تراز قرار میده و در نتیجه ارتفاع هواپیما حفظ میشه.

_یونگی داده های ای کم.

_الان می گیرم.

چانیول به یونگی دستور داد تا داده های ای کم رو رمز گشایی کنه. یونگی باید هر پیام ای کم رو ارزيابي کنه و بهترین راه برای واکنش هر کدوم رو پیدا کنه.
یونگی متوجه خطاهایی شد که ظاهرا ارتباطی با موتور نداره و مداوم هشدار های متفاوتی میومد روی صفحه نمایش ظاهر میشد‌.

چانیول تصمیم گرفت وضعیت رو گزارش کنه.

_می دی، می دی، می دی.
کوانتاس ۳۲، نقص موتور. حرکت در ارتفاع ثابت ۲۲۵۵ متر.

از برج مراقبت پیامش دریافت شد و بلافاصله بهش پاسخ دادن: کونتاس ۳۲، دریافت شد، لطفا بگین که چه کمکی از ما ساخته است؟

𝑴𝒂𝒚𝒅𝒂𝒚Where stories live. Discover now