ÇOCUKLUK ARKADAŞLARI 3.BÖLÜM

42 2 7
                                    

BELA GRUBU 3.BÖLÜM

uyandığımda nerede olduğumu anlayamadım neredeydim ben? Öyle boş boş etrafı izledikten sonra yataktan kalktım az önce olanlar rüyamıydı? Rüyaysa ben neredeydim? Kapıyı açtım ve salon olduğunu tahmin ettiğim yere doğru ilerleyip kapısını açtım açtığımda onların burada olduğunu gördüm selin,arda ve ozan.

"Günaydın uyuyan güzel!" Dedi arda hafifçe gülümsedim.

"Biz neredeyiz?"dedim.
Ozan bana döndü ve cevap verdi.

"Benim evimdeyiz ve sen benim odam'da tam 2 saattir uyuyorsun"

Şaşkınlıkla ozana baktım anlattıkları doğrumuydu? Normalde pek kolay kolay tanımadıklarımda uyumazdım
Annem babam onlar nasıldı beni merak etmişmiydi?

"Selin annem ve babamla konuştun mu?" Selin bana cevap verirken ağlıyacak gibiydi.

"Buse aradım açmadılar evde'de yoktular ama eminimki dönerler"

Gözlerim dolmaya başladı zaten beni umursasalardı haber verirlerdi koridora doğru ilerledim ceketimi gördüm tam alıcakken ozan'nın kolumu tuttuğunu farkettim.

"Nereye gidiyorsun buse?"

"Eve gidiyorum"

"Gidemezsin evde yanlız kalma bugün hepiniz burda kalın yarın gidersin evine" okadar kararlı görünüyordu ki tamam demekten başka şansım yoktu.

"Tamam" ceketi yerine bıraktım ve tekrar salona doğru ilerledim selin bana endişeyle bakıyordu ama ben ona bakmıyordum bile.

"Bana ne oldu ve ceset gerçekmiydi yoksa ben rüya falan mı gördüm?"dedim endişeli ve sessiz bir sesle.

"Rüya değil'di Buse gerçekti gel otur konuşalım" dedi selin sakince selinin yanına oturdum ve konuşmaya başladık.

"Ceseti gördün ve bayıldın ve seni buraya getirdik sonra ceseti okulun bodrumuna kilitledik çünkü başka şansımız yoktu"

"Kimseye söylemeyecek miyiz? Bir ceset bulduğumuzu" dedim.

Ozan sert bir sesle "Hayır" dedi. Ve devam etti.
"Bunu yapanı bulucam ve-" sözünü kestim.

"Hiç birşey yapmayacaksın tamam genç bir kız ama bunu yapanı bulup polise vericez bu kadar" dedim.

"Ve size merak ettiğim bir soru sorucam" herkez bana merakla bakıyordu.

"Selin sen ardayı ve ozanı daha önce tanıyormuydun?"

"Sadece selin değil sende tanıyordun" dedi ozan.

Sanki hayatımda bundan büyük bir şok yaşamamıştım ozanı ve ardayı nereden tanıyor olabilirdim ki nereden?

"Nasıl yani nasıl sizi tanıyor olabilirim?"

"Buse biz senle çocukluk arkadaşıyız biliyorsun zaten.." diye başladı selin sonra devam etti.

"Çocukken 2 çocukla karşılaşmıştık sokak'ta onlardan biri ozan biri ardaydı"

Selinin söylediklerine inanamıyordum nasıl yani ozan benim çocukluk arkadaşım mıydı?
Sonra selini dinlemeye karar verdim tekrar.

"Sonra ozanın babası ozanı sokağın içinde dövmüştü sonra annesi ozana yardım edecekken onuda dövmeye başlamıştı ve-"

"Ve bizden yardım istemişti biz ailelerimize söyledik ve polisi aradılar sonra hapse atıldılar aradan 17 yıl geçti ozaman hapisten çıkmasına çok az kaldı" dedim

ve söylediklerimize üzülmüştü ozan bize tuvalete gideceğini söyledi ama ağlıyacaktı buna eminim onu rahat bıraktık yaşadıkları kolay değildi çünkü.Geri döndüğünde ağladığı çok belliydi arda ve selin mutfağa kahve yapmaya gitmişlerdi ve biz yanlız kalmıştık konuşamıyorduk ikimizde sustuk daha sonra ben konuşmayı başlattım

"İyimisin?"

"İyi değilim olamıyorum eskileri hatırlamak hoşuma gitmiyor ve onun çıkacağını hatırlamak"

"Annen o nerede?"

"Yurtdışında bana gel dedi ama gitmedim yakında döner"

"Anladım"
Sonra ozanın gözlerinden gözyaşları akmaya başladı onu ilk defa bu şekilde görüyordum mahvolmuş kötü bir şekilde... bi deli cesareti ile ona sarılmaya çalıştım hemde sımsıkı oda bana sımsıkı sarıldı o ağladı bende ağladım ona sarılmak beni okadar rahatlattığı anlatamam ve bir birimize sarılarak derin bir şekilde uyumuşuz.

Bi kaç saat sonra arda ve selinin seslerini duymaya başladım.

"Ne kadar güzel uyuyorlar" dedi arda

"Evet bence bunlardan olur"

"Ama bizimki biraz inatçı"

"Olurlar ama zor bir şekilde olacaklar herhalde hfdyyddy"

"Evet hemde çok zor" ikiside bi kaç dakika güldükten sonra arda seline birşey söyledi.

"Selin sana bir şey sorabilir miyim?"

"Tabiki Sorabilirsin"

"Ben galiba-" arda tam konuşacakken ozan uyandı.

"Abi tam zamanında uyan sende şurada birşey konuşuyoruz siz tekrar sarılarak uyusanıza"

selin ve arda gülerken ben ozana döndüm oda bana biraz onu izledikten sonra arda ve seline döndüm.

"Eee arda ne diyecektin seline?"

"Hiiç ö-öylesine şey yapıcaktım yani konuşucaktım" sonra hepimiz hatta ozan bile gülmeye başladı biz gülünce arda da sinirlenmeye başlıyordu.

"Öff tamam kapatın konuyu yoksa daha çok sinirlenicem" dedi arda sonra tekrar konuştu.

"Benim ne diyeceğimi boşverin'de siz ne güzel uyumuşsunuz sarılarak
falan"

Benim yüzüm kızarırken ozanın hafifçe gülümsediğini gördüm ve mutlu oldum bana sarılarak uyumak onu mutlu etmişti!

Sonra biz selinle yemek yaptık onlar oyun oynuyorlardı yemek yedik ve ozan bize yer yatağı yaptı hepimiz uzandık ve ozan bana hiç beklemediğim birşey dedi gözleri dolu doluydu.

"Buse benle tekrar sıkı sıkı sarılarak uyurmusun yanlış anlama sadece sana sarılmak beni mutlu ediyor hemde çok"

Nedensizce çok mutlu olmuştum gözümden ufak bir yaş geldi ve ozana sımsıkı sarılarak yattım ve bana da onada sarılmak o kadar iyi gelmiştiki bunu anlamak zor değildi ve bu sefer buse ve arda da sarılarak uyumuştular bu gün hayatımın en mutlu olduğum günlerinden biriydi kendimi çok iyi hissediyordum keşke hayatım hep bu kadar güzel gitse sonra yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başladı uyku beni içine çekti ve derin derin uyumaya başladık hepimiz ve mutlu huzurlu rahat bir şekilde uyuduk.

-------

SELAMMMM SİZCE BÖLÜM NASILDII! BEN BU BÖLÜMDE HEM AĞLADIM HEM GÜLDÜM OZANIN KÜÇÜKKEN YAŞADIĞI ŞEYLER ÇOK AĞIRDI O SAHNEDE AĞLADIM GERÇEKTEN... AMA ARDA'NIN SAHNESİN DE GERÇEKTEN GÜLMEKTEN ÖLÜCEKTİM FHCUFUCH BENCE ARDA ÇOK KOMİK BÖLÜM HAKKİNDA KONUŞMAM BU KADAR ŞİMDİ SORULARA GEÇELİM^^.

Sizce ozanın babası hapisten çıkınca neler olacak? Ozana veya arda,selin ve buse'ye bir zarar verecek mi?

Buse ve ozanın arasında ne olacak?

Arda ve selin çiftini beğeniyormusunuz?

Sizi seviyorum bidahaki bölümde görüşürüz:)

BELA GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin