CESET 2.BÖLÜM

34 2 6
                                    

BELA GRUBU 2.BÖLÜM

Selinle sabah kadar yatmadık sonra uykumuz geldi ve yattık kalktığımda annem de yoktu babamda selin beni sakinleştirmeye çalıştırıyordu ama kaç gündür babamı göremiyordum ama bu sefer annemde yoktu kötü bir şey olduğuna o kadar emindimki yine okula gidip gelince konuşurum diye düşündüm çünkü başka çarem yoktu....

"Tamam buse belki başbaşa bir yerlere gitmişlerdir?"dedi selin.

"Hayır selin bana söylemeden nasıl gidicekler?"

Okula gitmek için hazırlanırken konuşuyorduk sakinleşmeye çalışıyordum.

"Tamam hadi gidelim gelince konuşursun annenle babanla hadi"
Selinin yanımda olması beni iyi hissettiriyordu evden okula doğru yürürken selin bana bir şeyler anlatıyordu.

"Bugün okulda yeni havuz açılıyormuş gidelim mi? Buse lütfenn.."
Belki rahatlarım diye kabul ettim.

"Tamam"
Sınıfta ozanın sanki beni beklediğini gördüm ben girdiğim anda bana baktı ve sonra önüne döndü onu görmek garip bir his uyandırıyordu bende neler oluyor du bana? Sonra derse döndük bugün dersler okadar sıkıcıydı ki anlatamam okul bitti ve selinle havuza doğru ilerledik ve sonra arkamızdan ozan ve arda'nın geldiğini gördüm.

"Siz neden geldiniz"
Bana döndü ve cevap verdi.

"Rahatlamak için"
Dördümüzde buraya rahatlamak için gelmiştik. Sonra bir çığlık sesi geldi tam havuzun olduğu yerde bi anda herkez duraksadı arda ve selin gülüşmelerini kesti herkez şok içindeydi çünkü.

"Buse siz yukarı çıkın biz ardayla gireriz" Dedi ozan.

"Hayır bizde gidicez. ayrıca biz daha doğru düzgün tanışmıyoruz bile ne zaman benim adıma karar vermeye başladın?"

"Bu ciddi bir konu aşağıdan bir çığlık sesi geldi"

"Bende ciddiyim" Dedim ve aşağı doğru inecekken ozanın elimi tuttuğunu fark ettim.
"Bu ne şimdi?"

"Seni korumaya çalışıyorum arda sende selini tut"
Nasıl nereden selini tanıyordu? Tam o anda ozan kapıyı açtı çok karanlıktı lambayı açtığımda karşılaştığımız görüntüyle tekrar'dan büyük bir şok geçirdik! Önümüzde havuzun üstünde kanlı bir ceset vardı bir ceset!

Ufak bir çığlık attım.
Ve ozan elimi daha sıkı tutuyordu biraz olsun rahatladım

"Bune abi" Dedi arda bağırarak.

"Buradan hemen çıkmalıyız!"dedim ağlayarak.

"Hayır burdan çıkarsak bizim yaptığımızı sanarlar ve bu çok kötü olur" dedi ozan.

Biraz da olsa ozana hak verdim ama şimdi ne yapacaktık? burada durup bekleyecek miydik? Ailem bunu öğrense ne yapardı? Bunlar hakkında hiç bir şey yoktu? Ama bildiğim tek bir şey vardı tam şuan hayatımın en kötü ve kork'tuğum gündü bu günü asla ama asla unutmayacaktım bir anda dengemi kaybedecek gibi oldum! Ve içimden bunu söyledim keşke bu okula gelmeseydim.


------

Arkadaşlar bölüm nasıldı yine kısa bir bölümle geldim! Çünkü uzun bölümler 3 4 bölümlerde falan gelir ve sizi çok fazla yormak istemiyorum gerçekten ve size sorularım var

Sizce cesede ne olacak?

Ozan ve buse'nin arasında bir şey olacakmı?

Buse nin anne ve babası yani ailesi nerede neden evde değiller?

Ozan selini sizce nereden tanıyordu?

BELA GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin