KARDEŞİM 6.BÖLÜM

20 2 2
                                    

Selamm ben geldim ve size yepyeni bir bölümle geldim iyi okumalar^^.

5 YIL SONRA

BELA GRUBU 6.BÖLÜM

Annemin ölümünden ve tatlı mı tatlı kardeşimi buluşumdan tam tamına 5 yıl geçti bu 5 yılda Ozan,Arda ve Selin beni hiç yanlız bırakmadılar lisede kaldık yeniden okuyoruz liseyi, herşey benim yüzümden olmuştu ben okula gitmedim diye onlarda hiç gitmedi Ozan ve Ardayı tamamen tanımasamda onlar çok iyi arkadaşlar evet arkadaşız...Ozana karşı garip duygularım var çok garip ilk defa böyle bir duyguyla karşı karşıyayım
Babam hep işe gidiyor bizim için çabalıyor ozanın babası hapisten çıktı ozan hiç onu görmedi..
"Abla ablaaa"
Evet konuşmam güzel kardeşim sayesinde kesildi.

"Efendim kumsal"
"Abla seçildim"
"Neee sen ciddimisin?"
"Evet oyuncu oluyorumm"
"Tebrikler balımm"
"Bari sen hayallerine kavuş"
"Ya abla öyle deme sen çok iyi bir ablasın bir tane öpücem gel abliş"
"Abliş ne be hahaha"
"Arda abi öğretti"
"Tamam sen üstünü giyin ben Arda abinlerle konuşayım olur mu prenses?"
"Olurr"
Kardeşime kumsal ismini verdim o 6 yaşında zeki bir kız çocuğu onu çok seviyorum annem kadar güzel anneme çok benziyor sonra telefonu aldım ve bela grubunu aradım ve anında açtılar.

"Aaa aşkım napıyorsun Kumsal nasıl"
İlk önce Selin konuştu hep konuşmaya böyle başlıyor 5 yıldır..
"İyi selin kumsalda iyi bende iyiyim"
Sonra Arda konuştu.
"Napıyorsun prenses"
"İyi değilim Arda kumsala abliş kelimesini öğretmek ne ya?!"
"Iıı şey"
"Tamam boşverin gerçekten iyimisin Buse"
"İyiyim ozan gerçekten iyiyim"
"Tamam" birsüre konuşmadık sonra Selin konuştu.
"hadi buluşalım"
"Evet buluşsak iyi olur banada iyi gelir"
Sonra kumsalın saçını yaptım kendi giyinemediği kıyafetlerini giydirdim onuda bizimle getirecektim onu evde tek bırakamazdım onu annem gibi kaybetmekten o kadar çok korkuyorumki kumsal bana annemin emaneti o benim biricik güzeller güzeli kardeşim onu çok seviyorum bu arada sürekli cesedin katilini arıyorduk bu 5 sene sonra katili bulduk polise verdik biz sadece 2 hafta kaldık hapiste oda polislere söylemedik diye.
"Hadi balım çıkalım"
"Tamam Abliş!"
"Hahaha"
Yola çıktık biraz yürüdükten sonra bir adamın bize yaklaştığını farkettim kumsal'da bunu farkedip çok korktu.

"Ablacım yok birşey belki yol tarifi istiyordur yok birşey tamam mı balım?"

"Tamam abla annemden sonra biraz korkak oldum özür dilerim"
Gözümden bir damla yaş düştü kumsal bunu farkedip eliyle gözyaşımı sildi.
"Annem bizim ağlamamızı istemezdi bu yüzden ağlama ablacım hadi şu adama yol tarifi verip gidelim"
"Tamam balım hadi gel"
Adama doğru ilerledim yüzü tanıdık geldi biraz ama bulamadım yüzü dahil heryerinde yara izi vardı bu soğukta kısakollu giyinmişti saçları beyazlaşmış korkutucu görünüyordu sonra ona yaklaştık ve konuştu.
"Merhaba"
Sesi okadar kalındı'ki irkildim kumsal da elimi sımsıkı tutuyordu oda korkmuştu çok belli.
"Merhaba ne istemiştiniz?"
"Oğlumu"
"Kusura bakmayın oğlunuzu bilmiyorum"
"Biliyorsun oğlum ozan ateş"
"Ş-şey oğlunuzu tanımıyorum görüşürüz"
"Hey dur"
Kolumu sıkıca tuttu kolundaki bilekliğin sivri ucu bileğimi kesti.
"Abla elin kanıyor abicim lütfen ablamı bırakırmısınız?"
Kumsal o kadar masumdu ki dayanamadım ağlamaya başladım.
"Lütfen beni alın ama kardeşimi bırakın lütfen.."
"Abla ne diyorsun bende seninle gelicektim hani lütfen ben seni bırakmam seni çok seviyorum abla lütfen"
"Tamam sen benle gel kardeşin burda kalsın"
Sonra benim kolumdan tuttu ve arabaya doğru çekmeye başladı.
"A-ama o bu sokağın ortasındamı kalacak yanlız korkar bari evimize götürün lütfen"

"Hayır burada kalıcak"
"Abla beni bırakma lütfeen"
Tam benim peşimden koşarken yere düştü heryerine cam battı ama bunu umursamadan bizim peşimizden koşuyordu ama araba hızlı gidince izimizi kaybetti.

"Abla lütfen korkuyorum köpek sesleri geliyor babamda gelmedi korkuyorum abla"

"Neden b-böyle birşey yaptın ya neden kardeşim bana annemin emaneti ben ona sahip çıkamadım senin yüzünden pislik"
Sonra bir bıçak uzattı bana doğru.
"Eğer konuşmaya devam edersen bu bıçak'ı görüyor musun bu bıçak kardeşinin karnına girer anlıyor musun gerizekalı"
Beni öyle bir şey için tehtit etmiştiki tek kelime dahi etmedim ağlayarak yolu izledim çünkü başka yapacağım hiç birşey yoktu hiç birşey ama bela grubunun beni kurtaracağına çok eminim hemde çok.

----------------------
Selaaam nasılsınız iyimisiniz? Yok ağlamıyorum gözüme kumsal ve buse girdi bu bölüm baya duygulandım kumsala çok üzülüyorum hem annesi yok hemde ablasını götürdüler neyse sizi seviyorum yorum yapıp beni takip edip kitabımı paylaşıp beni takip edip beni oylarsan yerimmm seni^^.

BELA GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin