FOTOĞRAF 4.BÖLÜM

29 3 3
                                    

Öncelikle merhaba nasılsınız biraz geç bir bölüm oldu çünkü baya işim vardı neyse sizi seviyorum şimdi bölüme geçelim ^^.

BELA GRUBU 4.BÖLÜM

BELA GRUBU 4.BÖLÜM

Sabah erken'den uyandım saat'e baktım ve saat 06:00 olmuş bugün erken kalktım çünkü rüyamda ennemi ve babamı görüp duruyordum içimde çok büyük bir his vardı o hissin adı korku ya aileme birşey olmuşsa? çok büyük bir korku içindeyim bir süre anneme ve babama ne olmuş olabilir? diye düşündüm ama bulamıyordum ne olmuş olabilir de bir anda kaybolmuş olabilirler?.

"Buse iyimisin seni ilk defa bu kadar düşünceli ve dalgın görüyorum" Selinin sesiyle irkildim saate baktım tam olarak 1 saattir annem ve babamı düşünüyormuşum belkide iyilerdir bana haber vermeden tatile gitmişlerdir dedim kendi kendime.

"İyiyim Selin sadece annemi ve babamı fazla düşünüyorum boşver gel kahvaltı hazırlayalım"
Selinle birlikte mutfak'a doğru ilerledik pankek yapmak için pankek tavası ararken mutfak dolabından iki tane fotoğraf düştü bir fotoğrafı elime alıp baktım gördüğümde mutlu oldum çünkü bu çocukluk fotoğrafımızdı fotoğraf da ben,Selin,Arda ve Ozan vardık ikinci fotoğraf kaşlarımı çatmama sebep oldu garip bir yer vardı bir oda bu ne şimdi? belki özel birşeydir diye yerine bıraktım pankek tavasınıda çıkardım ben pankek yaparken selin çay yapıyordu kahvaltıyı hazırladık'tan sonra Ozan ve Arda uyandı.

"Günaydın uyuyan güzel" dedim Arda'ya Arda'da bana gülümseyerek.

"Günaydın prenses" hepimiz birbirimize günaydın dedikten sonra masaya oturduk ve ilk konuyu ben başlattım.

"Ozan bugün mutfak dolabından iki tane fotoğraf düştü biri bizim fotoğrafımızdı diğeri ise garip bir depo gibi bir fotoğraftı özelse anlatma ama merak ettim biraz yani..."
Ozan bana anlamayarak bakınca o fotoğraf'ın ona ait olmadığını anladım
Fotoğrafı ozana doğru uzattım oda hemen elimden aldı.

"Ya abi bune şimdi off"

"Ne oldu abi şimdi iyimisin? Buse ne verdin Ozana? Dedi Arda.
Fotoğrafı ardaya uzattım arda ve selin fotoğraf'a dikkatli bir şekilde izliyorlardı sonra Selinin güldüğünü gördüm.

"Selin komik bir şey yok neden gülüyorsun?"dedim.

"Çünkü buranın neresi olduğunu biliyorum da o yüzden ama buraya gidemeyiz..." dedi Selin.
Herkez umutla ve umutsuzlukla seline bakıyordu.

"Burası Buse nin anne ve babasının geçen yaz tatile gittikleri yer yani antalya ben Buse ye söylemedim çünkü ailesi Buse ye süpriz yapacaktı ama aksilik çıktı yapamadılar bende söylemedim burası çok uzak özür dilerim buse.."

"Çok teşekkürler Selin kesin buradalar hemen gitmeliyim isterseni sizde gelin" dedim Ozan ve Arda'ya bakarak.

"Tabiki geleceğiz hadi gidelim herkez ailesine haber versin uzun bir yolculuk olacak" dedi Ozan.
Sonra bi anda aklıma bu fotoğrafın nasıl buraya geldiğini düşündüm.

"DURUN!"
"Bu fotoğraf nasıl buraya geldi şuan izleniyor veya dinleniyor olabiliriz"
Selin aydınlanmış gibi oldu.

"Tabi ya evet buraya dün biri girmiş olabilir acaba kızmı erkek miydi?" Dedi arda.
Selin ardaya okadar sinirlenmiştiki onu boğabilecek gibiydi.

"Hmm öylemi? Kız olsa ne yapacaktınkı?" Dedi selin.

"Tamam sakin olun hadi yola çıkmaya hazırlanın selin buse siz çıkın eşyalarınızı alın ardanın eşyaları burda bizde sizde hazırlayalım antalyada 3 4 gün kalırız çünkü"
Selinle kapıya doğru yürüdük sonra Ozana döndüm görüşürüz deyip çıktık evet doğru duydunuz ikimizde Arda'ya görüşürüz demedik Selin beni tembihledi dememem için sonra eve vardık ve hazırlanmaya başladık Selin bu günlerde annem olmadığı için bende kalıyordu bu yüzden Selinin eşyaları ve kıyafetleri bizdeydi.

"Tamam hadi havaalanına gidiyoruz selin hızlı ol!"
İkimiz de hazırlandık evden çıktık taksi'ye bindik.bi kaç dakika sonra havaalanına geldik orda Ozan ve Arda'yı gördük ve onlara doğru yürüdük.

"Hazır mısınız Bela Grubu!"

"Bela Grubu ne be" dedim Arda'ya

"Sürekli başımıza olaylar geldiği için bu ismi koydum grubumuza hatta bela grubu adlı bir grup kurdum whatsapp'da gitmeden önce cesede baktık iyiymiş mışıl mışıl uyuyor keyfi yerinde yani"
Hepimiz güldük Selin hariç.ağlanacak halimize gülüyoruz resmen!.
Sonra uçağa bindik ve gittik bu ilk uçağa binişimdi bu yüzden çok fazla heycanlıydım iyiki hayatımda bu üç insan var diye düşündüm kendi kendime OZAN,SELİN ve ARDA çünkü 'gecemi siz aydınlatıyorsunuz'

Sonra uçağa bindik ve gittik bu ilk uçağa binişimdi bu yüzden çok fazla heycanlıydım iyiki hayatımda bu üç insan var diye düşündüm kendi kendime OZAN,SELİN ve ARDA çünkü 'gecemi siz aydınlatıyorsunuz'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-----------

Selammm yeni bölüm ve bomba gibi bir bölümle sizlerleyim gelecek bölüm için çok heycanlıyım sizde heycanlımısınız????
Bölüm biraz geç geldi çünkü işlerim vardı biraz ve bugün sadece 1 sorum var bu gün.

Sizce buse nin ailesine neler oldu?

BELA GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin