NOT KAĞIDI 10.BÖLÜM

4 1 0
                                    

not kağıdıyla uzun bir süre bakıştım ardından sanki Selinin sesleri yankılanmaya başladı başım dönüyor gibiydi etrafımdaki sesler gitti ve yere çok sert bir şekilde düştüğümü hissettim ve gözlerim yavaşça kapandı.

"Buse! Buse!"

Selin telaşlı bir şekilde bana bağırıyordu ben ise onu fısıltı gibi hissediyordum yarım saat sonra kalın bir ses geldi

"Buse güzelim ne oldu güzelim cevap ver iyimisin hadi Buse"

Evet tahmin ettiğim gibi bu ses Ozanın sesiydi sesi okadar güzeldiki sesinde birdenbire huzura boğuldum ama bu huzur kısa sürdü.

"Selin ne oldu çabuk anlat şimdi hadi"

Hem seline sesleniyordu hemde beni sallıyordu uyanayım diye ama ben sanki 1 haftadır uyumamışım gibiydim ama sesleri hafif hafif duyuyordum.

"Ozan ben selinin annesini ona verdiği notu verdikten sonra bi anda böyle oldu napıcaz şimdi of, Buse aşkm lütfen uyan hadi"

"O notu bana ver Selin"

Ozan notu aldığında etrafta sessizlik oldu ama sessizlik bu sefer herzamankinden daha a kısa sürdü ve notun yere düşüş sesi geldi ve notta ne yazdığını Seline söyledi Selin de Ozan da şoktaydı bunu hissedebiliyordum.

"Hayır Hayır babam bunu yapmış olamaz olamaz olamaz olamaz hayır hayır hayır"

Yavaş yavaş ayılıyordum akşam sokağın ortasında bağırarak kendine vuran Ozanı ve şok içerisinde etrafa bakan Selini gördüm ağlayarak Ozana sarıldım.

"Buse özür dilerim özür dilerim öldür beni bişey yap bana lütfen çok özür dilerim"

Ozan bunları dedikçe daha çok ağlamaya başladım okadar çok ağlıyordumki hıçkırıklarım her yerde duyuluyordu zar zor Ozan a sen yapmadın senin suçun değildi diyebildim sonra Selin telefonundan Ardayı aradı ve neler olduğunu anlattı arda ve kumsal 10-20 dakika sonra arabayla bizi almaya geldiler ben sakin olmaya çalışsamda başaramıyordum içim de tuttukça daha çok ağlamaya başlıyordum kumsal bizi görünce ve olayı da bahsetmemeye çalışsakta bizi duydu ve ağlamaya başladı kumsal bana ben ozana ozanda bana sarılıyordu o şekilde uyumuşuz ozan beni kucağına alarak odaya götürdü bende tam o anda uyandım Ozan odanın kapısını kapattı.

"Selin iyimisin" dedi bana dönerek bende şunu dedim.

"Bilmiyorum asıl sen iyimisin?"

"Bende bilmiyorum desem?" Nekadar üzgün olsakta hafifçe güldük. Ve Ozan konuştu.

"Bunları yarın konuşsak?"

"Evet haklısın" Ama o anda kendimi durduramadım ve söyledim.

"Ozan aslında ben sana çok aşığım sadece ben katil oldum bu yüzden senin beni hak etmediğini düşündüm bu yüzden seni sevmediğimi düşündüm"

ve herşeyi rahatça söyledim artık içim çok rahattı.

Ozan o an bana yaklaştı ve kısa bir sürelik beni öptü o an keşke herşeyi bırakıp en baştan başlasak ve bu anı iyi bir gün olarak hatırlasam diye düşündüm.

Ozan bana bakarak şunu dedi.

"Hadi bücür üzerimizi değiştirelim ve uyuyalım"

"Ne yani beraber mi uyuyucaz?"
Aslında bunu çok istiyordum ama bunu söyleyemezdim.

"Evet yani senin içinde bir sorun olmazsa?"
O an yavru kedi gibi bakıyordu bana ve ikimizinde rahatlamaya ihtiyacı vardı.

"Tamam olur ama arkanı dön üzerimizi değiştirelim"

"Tamam prenses"

Arkamızı döndük üzerimizi değiştirdim üzerime pembe askılı bir üst altınada pembe benekli kısa bir şort giyindim.

"Çok güzel olmuşsun"

"Sağol hadi uyuyalım ama çok yapışma"

"Tamam güzelim"
Yatak'a uzandık ve uyumaya çalıştık.

"İyi geceler"

"İyi geceler Buse"

Birbirimize sarılarak uyuduk.

sabah kalktığımızda yüz yüzeydik ve sarmaş dolaştık elimi saçına uzattım ve şunları söyledim.

"Keşke farklı bir şekilde tanışsaydık farklı bir hayatımız olsaydı birlikte sevgilim"

Tam o anda Ozan gözlerini açtı ve söylediklerimi duymuş olmalıydı ki bana şunları söyledi

"Keşke sevgilim keşke"

O an bütün dünya durdu gibi hissettim ama yanaklarımın domates gibi olduğunu hissediyordum uzun bir süre bakıştık.

--------------------------------------
Eveet uzun bir süreden sonra tekrar sözleyim bu bölüm diğer bölümlerden en güzel bölümdü bence ilk başta kendi oynattığım karakterlerle birlikte ağladım ama sonda onlarla birlikte mutlu oldum :).

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BELA GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin