DEPO 5.BÖLÜM

23 1 2
                                    

Selamm yeni bir bölümle karşınızdayım şarkıyı açıp dinlemeyi unutmayın biraz sesi yüksek bu yüzden kısık sesle dinleseniz daha iyi olur sizin için neyse bölüme geçelim baybay^^.

BELA GRUBU 5.BÖLÜM

1 saat sonra

"Ozan" ozanı çağırdım ama kalkmadı antalyaya varmamız 15 dk kalmıştı bende açıkmıştım bir şeyler yemek için kalktığımda başım döndü ve yere düştüm.
"Ah" azımdan bu cümle çıktığı anda ozan uyandı.

"Buse! iyimisin neden kalktın"

"ben acıkmıştım başım döndü ve yere düştüm seni uyandırdım özür dilerim"

"Saçmalama ne özürü dur seni kucağıma alıp tekrar koltuğa oturtucam çünkü bileğin acıyordur yemek alıp gelicem tamam mı?"

"Tamam" Ozan gerçekten çok nazik oluyor bazen bu hâlleri okadar tatlı ki.

"Geldim" ozan elinde 2 tane sandviç getirmiş bir süre konuşmadan onları yedik sonra arda ve selin uyandı.

"napıyorsunuz yine abi sende yürümüyorsun uçuyorsun heralde"

"Öhöm arda cım susar mısın sanane ne yaptıklarından"

"keşke barışmasaydınız en azından bir süre susmuş olurdunuz"dedi ozan.

"Sayın yolcularımız uçağımız antalyaya vardı inebilirsiniz"
Dedi hostes.

"Lütfen hızlı gidelim annem ve babamın iyi olduğunu düşünmüyorum"

"Tamam Buse sakin ol indik işte gidiyoruz"dedi Selin.
Ardanın arabasına bindik ve yola başladık yarım saat sonra bir eve vardık ve o evin deposuna yani fotoğraftaki depoya doğru ilerledik çok korkuyordum korkudan ellerim titriyordu selin bunu farkedip elimi tuttu. Depoya ilerledik ve kapıyı açtık kapıyı açtığımız anda nefesim tutuldu her yer kandı ve o kanın içinde yerde kanla yatan annem annemin başında elinde bir bebekle ağlayan babam bize döndü.

"B-buse hoşgeldin kızım hoşgeldiniz lütfen ambulansı arayın hadi soru sormayın LÜTFEN" Başımda sadece o kelimeler dolanıyordu lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen burada ne olmuş olabilir bu bebek kim anneme ne oldu kafam allak bullak olmuştu.

2 saat sonra
Kapıdan doktor çıktığı anda hepimiz doktorun yanına doğru gittik.

"Doktor hanım annem nasıl lütfen söyleyin"

"İlk öncelikle bebek gayet iyi hatta üstünü giydirip çıkarıcaz annenize gelirsek.."

"Evet anneme gelirsek ne oldu söylesenize!"

"Anneniz komaya girdi"

"Ne!.. delircem şuanda ne diyorsunuz siz şaka değilmi şaka Bu?"

"Hayır şaka olmasını isterdim ama maalesef şaka değil kusura bakmayın"

"Baba ne oldu söyle ne oldu ya ne oldu!"

"Tamam buse sakin ol" dedi Selin.

"Hayır Selin sakin falan olmayacağım söyle dedim baba!"

"Buse kızım annen internetten biriyle tanışmış ben bi kaç gün eve gelmedim ve o kişiyi aradım annenin evden gittiği gün onu takip ettim o şerefsiz adam anneni depoya götürmüş  ve onu dövmüş ben adamı polise verdim annen hamileydi sana süpriz yapacaktık ama bir sürü sorun çıktı ben depoya gittiğimde annen doğum yapmıştı kanlar içinde bebeği kucağıma aldığım da bana son sözü ona ve buse ye iyi bak ve KARDEŞİNİN İSMİNİ BUSE KENDİSİ KOYSUN"

"B-benim bir kardeşim var o adamı öldürücem annem daha kızına bakandan komaya girdi ben annem için kardeşime o kadar iyi bakıcam ki sana söz veriyorum anne kardeşime çok iyi bakıcam SÖZ veriyorum"
Babama sımsıkı sarıldım ve şunu dedim.

"Baba seni çok seviyorum hemde çok fazla iyiki yanımdasın iyiki"

"Kızım buse sende sende iyiki benim kızımdın iyiki yanımdasın sana inanıyorum kardeşine çok iyi bakarsın çünkü sen çok iyi bir evlat-"

"Ve çok iyi bir arkadaş sın çok iyi bir abla da olabilirsin" dedi Arda Selin ve Ozan aynı anda.

O an göz yaşlarımı tutamıyordum olmuyordu artık yaşamam için daha fazla sebep vardı ve ben ben artık bir ablaydım.

-------------------
Selam bu bölüm çok kısaydı ve üzücüydü bu bölümde gerçekten buse ye üzüldüm selin arda ve ozan buse nin yanında olacağına inanıyorum keşke herkezin öyle arkadaşları olsa.

Siz bu bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz sizce nasıl bir bölüm oldu?

Buse kardeşinin ismini ne koydu yada ne koymalı?

Buse nin babasını sevdinizmi?

BELA GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin