BELA GRUBU 7.BÖLÜM

14 0 0
                                    

Bela Grubu 7.Bölüm

1 saat sonra

Tam 1 saat sonra eski kırık bir eve geldik evin bahçesinde oyuncaklar vardı ev lacivert bir renkteydi ve çatısı kırıldı kırılacaktı ama benim aklım hala kumsaldaydı o benim tek ailem onun yanında olmalıydım bu manyak adamdan kurtulmalıyım acaba ozan napıyordur.

"Abi acaba birşey mi oldu? Çok meraklandım gel bi bakalım evine"

"Tamam"
Ozan,Arda ve selin evden çıkıp arabayla buse'nin evine doğru gidiyorlardı eve yaklaştıklarında kumsalı gördü birde yanında maskeli yüzü görünmeyen bir adam kumsalın gözleri şişik yüzü kıpkızarık her yeri kandı.

"Kumsal!"
Tam arabadan inip kumsalın yanına gidecekken adam cebinden bir bez çıkarıp kumsalın ağzına doğru yaklaştırın arabayla uzaklaştı ozan adamların peşinden gidiyordu hemde son hızla ama yetişemiyordu.

"Kesin bir şey oldu yoksa Buse Kumsalı bırakmazdı eminim kim bilir nekadar korkmuştur ya bide bi kaç gün sonra okula başlıyoruz başımıza gelmeyen kalmadı"

"Selin biraz sakin olurmusun Ozanı da telaşlandırıyorsun"
Tam o sırada ozan arabayı kaybetti.

"Ya hayır ya hayır oof"
"Ozan gitsene lütfen Kumsala birşey olmasın hadi"
"Bende biliyorum gitmesini siz boş boş konuştuğunuz için arabayı kaybettim"
"Ha bu bizim suçumuz öylemi?"
"Evet"
"Ozan sakin olurmusun düzgün konuş"
"Off tamam sinirlendim bi an seline patladım özür dilerim"
"Tamam sorun değil"

Maskeli garip adam kumsalı ormanın içinde olan eski bir hastaneye getirirken kumsal uyandı.

"Ablam! Ablam beni nereye götürüyorsunuz imdaaat"
"Şşt sessiz ol"

Sonra araba durdu ve kumsalı
çıkardılar kumsal çırpınıyordu ama adam kolunu o kadar sert tutuyorduki
Canı çok yanıyordu.

"Lütfenn ben size ne yaptım şeker mi istiyorsunuz?"

Kumsal cebinden bir şeker çıkardı Sonra adam sinirlenip kumsala sert ve büyükçe bir tokat attı o kadar sert vurmuştuki ağzı kanıyordu.

"Ah canım yanıyor ağzımdan bir sıvı akıyor hemde kırmızı ablam bunu öğretmişti bunun ismi kan!"

"Susmazsan ağzın'dan daha çok kan
gelicek anlıyor musun velet?"

Sonra birtane koruma kumsalı hastanenin odasına götürürken korkmasın diye onunla konuşuyordu kumsal azda olsa sakinleşiyordu

"Hadi bakalım şuraya otur senin ismin ne bakayım?"

"Kumsal"

"Benim ismim de berk tanıştığım memnun oldum kumsal"
Sonra kumsal hafif bir şekilde gülümsedi ve koruma'nın elini sıktı kumsalın eli titriyordu ve çok üşümüştü.

"Bak sana herşeyi anlatacağım ama ilk önce sana kalın ve sıcacık kıyafetler vereyim tamam mı güzellik?"

"Olurr"
"Tamam hadi o zaman"

Koruma berk dolaptan kalın bir sweet ve hırka verdi ve kumsal onları giyindikten sonra onu koltuğa oturtup konuşmaya başlamaya çalışıyordu ama kumsal daha çok küçük olduğu için nasıl söyleyeceğini bilemiyordu içindeki cesaretle herşeyi söyledi.

"Şimdi ablanı çok merak ediyorsundur kesin ablanın yerini biliyorum sen buradan kurtulunca onu kurtarmaya gideriz ama ilk önce seni kurtarmamız lazım seni kaçıranlar organ mafyaları..."

Sonra kumsalın gözünden bir damla yaş aktı.

"Yani ben annemin mezarını ve ablamı görmeden ölücekmiyim ben böylemi ölücem hayır lütfen berk abi beni kurtar!"

"Seni tabiki kurtarıcam sakin ol ve sana anlatayım"
Berk tekrar anlatmaya başladı.

"Senin böbreğini almayı düşünüyorlar ama ben seni kurtarıcam ve sana hiç bir şekilde zarar gelmeyecek tamam mı? Benimde senin yaşında bir kardeşim vardı bu yüzden seni çok seviyorum sana zarar asla gelmeyecek"

"Ona ne oldu"

"Buradan kurtulunca sana herşeyi anlatırım sadece burdan kurtulmanız odaklanmalıyız tamam mı?"

"Tamam seni birdaha göre bilecek miyim?"

"Belki görüşürüz kumsal hiç belli olmaz"

------------------------------
Selam nasılsınız baya işlerim vardı bu yüzden biraz ara verdim ve geldim yeni bölüm bomba gibiydi sizce bu bölüm en kısa bölüm dü ama benim favori bölümümdü.

Sizce Kumsala ve Buse'ye ne olacak?

Berk nasıl biri?

Ozan,Selin ve Arda ne yapacak?

Bidahaki bölümde baybay.

BELA GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin