YANLIZLIK 10.BÖLÜM

16 1 2
                                    

Sabah annemin odasında yerde uyamdım heryerim uyuşmuş hareket edemiyecek bir şekildeydim annem olsaydı bana hep destek olurdu tam ağlıyacakken bundan vazgeçtim keşke onun yerine ben ölseydim diye düşündüm ama artık olan olmuştu keşke onunla birlikte gitseydim onu hiç yanlız bırakmasaydım ama olan oldu artık beni annem kadar mutlu eden bir kardeşim vardı aklıma Kumsal geldi onu Ozanın evinden almalıyım üstümü giyindim kahvaltımı yaptım ve Kumsalı almaya gittim kendimi çok garip hissettim yüzsüz gibi tekrar oraya gidiyordum ama kardeşim ordaydı sadece onun için gidiyordum..

Yarım saat sonra Ozanın evine geldim kapıyı çaldım.

"Kim o?"

"Ben"

Ozan kapıyı açtı.
"Ne oldu sevmediğin birinin evine neden geldin"

"Kardeşim için geldim"

"Tamam, Kumsal ablan geldi gel!"

"Ablaa hoşgeldinnn"

"Hoşbuldum aşkım hadi gel seni almak için geldim güzellik"

"Ama abla ben burada kalmak istiyorum sende burada kal lütfeen"

Kumsal okadar tatlı konuşuyorduki insanın istemese bile evet diyesi oluyordu ama tabiki bu kadar yüzsüz olamazdım 

"Hayır tatlım ben burada kalamam hadi gel"

"Neden abla ne oldu ki"

Gözüm istemsizce Ozan'a kaydı ama o o bana bakmıyordu o an içimde garip bir üzüntü hissettim ağlayacaktım ama o anda kumsal tekrar konuştu

"Abla bari bir kaç gün burada kalayım lütfen"

Selin bana dönerek.

"Buse bence Kumsal bi kaç gün kalsın seninle bende bir konuşalım gel"

"Tamam"

Selin kapıyı kapattı beni kolumdan tuttu.

"Buse iyimisin dün ne oldu Ozan çok sinirliydi bir sorun mu var?"

"Var"

"Ne var?"

"Onu çok fazla seviyorum o'da beni seviyormuş.."

"Eee bu çok güzel sen neden üzülüyorsün?"

"Çünkü ona onu sevmediğimi söyledim ve beni kolumdan tuttu öylesine biriymişim  gibi dışarı attı"

"Ne kızım neden öyle birşey dedin ve o mal seni nasıl dışarı atabiliyor?"

"Öfff sana evde anlatırım gel"

"Tamam"

Eve doğru yürüdük ve ona herşey anlatmaya başladım.

"B-ben katil oldum"

"Ne-ne sen ne diyorsun?!"

"Evet bak bende istemezdim ama beni kaçırdıkların'da bi tane adam bana zarar vermeye çalıştı kötü bir niyetle ve bende onun belindeki silahla onu vurdum..."

Sonra yavaş yavaş gözlerim doldu ama Selin'in sarılışı beni rahatlattı.

"Tamam sakin ol güzelim sana temas etmedi değilmi? biz neleri aştık bunu mu aşamıyacağız hem bak benim durumum'da böyleydi sen hep benim yanımda durdun ve sıra bende ben hep senin yanında olucağım tamam mı?"

"Tamam"

"Ben bir not buldum daha doğrusu Ozan bulmuş ama siz küs olduğunuz için bana verdi heralde annen ölmeden önce sana yazmış"

Sonra notu Selin'den aldım ve hızlı hızlı okumaya başladım.

"Öncelikle güzel kızım benim belki sen bunu okuduğunda ben ölmüş olucağım Ve sende kardeşine kavuşacaksın ona benden daha güzel daha iyi bakıcaksın biliyorum sana birşey söylemem gerekiyor bunu söyleyeceğim ama sakın olacaksın intikam gibi şeylere bulaşmayacaksın lütfen sana zarar gelmesini asla ama asla istemiyorum hiç bir anne bunu istemez ben eğer ölürsem benim ölümüm senin arkadaşın ozan ateş'in babası yüzünden olmuştur ve bu işin içinde baban da var seni seviyorum güzel kızım kendine ve kardeşine ben yokken iyi bak

                                          -Annen-

"Ne buda ne?"

-----------------------------------
Merhaba bela grubu severlerii nasılsınız? Sizce bu bölüm nasıldı benim en sevdiğim bölümlerden biri oldu bu bölüm bu arada çok bölüm atamıyorum kusura bakmayın ama atmaya çalışacağım tabiki:) sizi seviyorum♡şimdi sorularımıza geçelim.

Sizce Ozan Biseyi Buse'de Ozanı affedebilecek mi?

Selin Buse'ye aynı durumu bende yaşayınca sende benim yanımda oldun derken ne anlatmaya çalışmıştır?

Buse'nin annesinin notu ne anlama geliyor yazdıkları doğrumu?

Evert sorular bu kadar sizi bol bol öpüyor mutlu günleriniz olsunn^^.

Evert sorular bu kadar sizi bol bol öpüyor mutlu günleriniz olsunn^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BELA GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin