Rozdział 1

24 5 0
                                    

W pewnym królestwie podzielonym na dwie frakcje współistniały ze sobą wilkołaki i czarodzieje. Mimo iż za sobą nie przepadali w ich interesie leżało współpracować, bo tylko w ten sposób mogli chronić się przed wampirami i demonami ze świata Doliny Śmierci.
Ich królestwo nazywało się Wzgórze Księżycowe. Wilkołaki były naturalnymi przywódcami i wojownikami, a czarodzieje doradcami. Łaki z łatwością pokonywały wampiry, ale nie miały szans z demonami. Z kolei magowie lepiej radzili sobie z demonami a gorzej z wampirami. Tak więc aby żyć musieli zakopać dawne spory i współpracować. Wilkołak i mag kontra wampirami i demon. Jednak to, że musieli pracować razem nie znaczyło, że jakoś Mocna się kochali. Gdyby to było możliwe dalej byli by oddzielnymi królestwami.
Królestwem rządził alfa Wolfgang, a jego jedyny syn i zarazem następca tronu to młody alfa Remus. Jest on jedynym synem. Od dziecka był uczony wszystkiego co powinien umieć i wiedzieć przyszły alfa i król. Jednak został także strasznie rozpieszczony i jie bardzo kwapi się do nauki, woli zabawy i walki. Często z tego powodu dochodziło do kłótni między ojcem a synem. Wolfgang bardzo ubelewał nad zachowaniem syna. Według niego książę został za bardzo rozpieszczony, a co za tym idzie nie nadaje się na króla. Dlatego też aby nauczyć syna pokory i odpowiedzialności wysłał go do miasta blisko granicy. Miasto to nazywa się Valor. Leży ono dzień drogi od granicy z Kotliną Rozpaczy. Zgodnie z rozkazem króla książę ma tam przebywać i uczyć się będąc jednocześnie wysłannikiem ojca. Miał weź odpowiedzialny za to miasto być odpowiedzialny za to miasto, jego mieszkańców i chronić granice Królestwa. Razem z księciem mieli uda ci się zaufanie rycerze króla. Ich zadaniem było wspomóc księcia swoją radą oraz dopilnować, by wywiązał się ze swoich obowiązków. Nikt nie podejrzewał, że ta podróż zmieni się w największą przygodę i radość Remusa, czyniąc z niego zupełnie inną osobę.

wojna i magiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz