2.4

93.5K 2.6K 482
                                    

Yemeğin altını kısıp terasa çıktım ve koltuğa oturup telefonumu açtım. Meriç hava kararmadan geleceğini söylemişti ama saat dokuz olmuştu. Aramama rağmen de açmamıştı, dışarı çıkmaya da korkuyordum manyak gazeteciler yüzünden.

İnternette biraz dolaşıp haberlere baktıktan sonra mutfağa dönüp yemeği kontrol ettim ve ocağı kapattım. Bacağıma dolanan Şımbır'ı almak için eğilecekken duyduğum kapı sesiyle koşarak mutfaktan çıktım. Kapıyı kapatan Meriç'e kaşlarımı hafifçe çatarak bakarken ona doğru birkaç adım atarak yanına yaklaştım. "Geç geldin?"

"Bir arkadaşımla görüştüm." Beni kendine çekip alnımı öptüğünde kollarımı gövdesine sararak ona sarıldım. "Nasılsın, çok sıkıldın mı?"

"İyiyim, çok sıkılmadım. Aradım seni, neden açmadın?" Meriç'ten ayrılırken hızlıca gözlerimi üzerinde gezdirdiğimde bakışlarım elindeki poşete kaydı.

"Arabada unutmuşum." diyip poşeti bana uzattı. "Al, sana aldım." Kaşlarımı çatarak poşeti alıp içindekilere göz gezdirdim. "Arkadaşım kızına alıyordu. Sana yakışacağını düşündüğümden aldım." Heyecanla poşetin içindeki tokalara göz gezdirirken kedi kulaklı tacı alıp Meriç'e uzattım.

"Takar mısın?" Gülümseyerek tacı elimden alıp dikkatlice başıma yerleştirdi ve saçlarımı düzeltti. "Nasıl oldum?" dedim Meriç ellerini saçlarımdan yüzüme indirip yanağımı hafifçe okşarken.

"Çok güzel oldun, tam tahmin ettiğim gibi." Hızlanan kalbimi umursamamaya çalışırken kollarımı boynuna doladım ve parmak uçlarımda yükselip dudağını öptüm.

"Teşekkür ederim," dedim bir elim saçlarında gezinirlen. "Yemek yaptım, üzerini değiştir gel." diyip tekrar dudağını öptükten sonra hızlıca mutfağa döndüm.

Masayı kurduktan sonra telefonumu alıp sandalyeye oturdum ve Instagrama girdim.

-

ferideduman: Çağla

ferideduman: Lütfen inan bana

ferideduman: Gerçekten senin iyiliğini istiyorum

ferideduman: Meriç sandığın gibi biri değil

ferideduman: Aldattığım için bana inanmıyorsun biliyorum

ferideduman: Kendimi haklı çıkartmaya çalışmayacağım çünkü aldatmam tamamen hataydı biliyorum

ferideduman: Lütfen bir kere olsun görüşelim

ferideduman: İnanmazsan bir daha karşına çıkmam

kimbucagla: yeri ve zamanı haber vereceğim

kimbucagla: her yerden aramayı ve tonlarca mesaj atmayı bırak

kimbucagla: çok rahatsız edicisin

-

Bu kadın neden bahsediyordu ya? Şüpheye düşmek istemiyordum ve düşmeyecektim de, Meriç'i onun kadar olmasa da tanıyordum ama...

Ne diyorum ben ya. Kadın Meriç'i aldatmıştı, en yakın arkadaşıyla aldatmıştı hem de. En iyisi gidip beni rahatsız etmemesi için uyarıcı bir konuşma yapmak ve bir daha karşısına çıkmamaktı.

"Ellerine sağlık, her şey harika görünüyor." Meriç'in sesini duyduğumda telefonu kapatıp masaya bıraktım ve bakışlarımı ona çevirdim.

"Beğenirsin umarım." diyerek yemekleri koydum ve sessizce yemeğimizi yemeye başladık. O yemek yerken sessizlikten hoşlanmadığı için her zamanki gibi konu açtım. "Nasıl geçti günün?"

ANTRENÖR +18 | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin