-
672.738 beğeni 12.379 yorum
kimbucagla: abilere selam çatışmaya devam@729 bu karı bi acayip güzel ya
@842 yalnız kız kim olduğunu açıkladıktan sonra iki günde yedi yüz bin takipçi kastı mk
@001 o nası dudak maymun götü gibi
@628 adli işlemler başlatıldı
@379 bu da davaya doymuyor@648 benim aşk karım gelmiş maşallah püpü
@403 bu kızın Çağla Korel olduğunu öğrendikten sonra tiksinmeye başladım
@268 niye mal mısın
@189 aynısı@354 Meriç ile sevgililerse eğer Meriç gerçekten çok şanslı.
@268 Çağla şanslı asıl
@354 Çağla mı şanslı? eski sevgililerine bakmadın herhalde.
@268 Meriç kadar yakışıklı olmadıkları kesin bakmam gerekmiyo@389 eğri oturalım doğru konuşalım allah gibi karı valla
@790 putperest pezevenk-
Önümde duran arabayla yorumları okumayı bıraktım ve birkaç adımla arabaya yaklaşıp hızlıca bindim.
"Nasılsın?" diyen Meriç'e mırıldanarak cevap verdikten sonra kemerimi bağladım ve arkama yaslandım. "Neler yaptın?"
"Evdeydim, bir şey yapmadım. Nereye gideceğiz?" Bakışlarımı ona çevirmedim bile, sadece yolu izliyordum. Onu görmek istemiyordum hatta sesini bile duymak rahatsız hissettiriyordu.
"Sen iyi misin?" Tekrar mırıldanarak onu onayladığımda araba durdu. Ne olduğunu sormak için ona döndüğümde bakışları üzerimdeydi.
"Ne oldu, neden durdun?"
"Bir şeye canın sıkılmış, anlat." Kaşlarımı hafifçe çatarken önüme döndüm.
"Bir şey olmadı, gidelim hadi. Acıktım, yemek yemek istiyorum." Kollarımı bağlayarak arkama yaslandığımda Meriç'in bakışları hâlâ üzerimdeydi.
"Bana bak." Gözlerimi devirdikten sonra Meriç'e döndüm ve kafamı hafifçe salladım. "Ne bu tavrın, neye bozuldun? Söyle de halledebilelim yavrum."
"Bir şey yok diyorum! Acıktım Meriç, gidebilir miyiz artık?" Birkaç saniye cevap vermeden gözlerime baktıktan sonra kafasını sallayarak önüne döndü ve arabayı çalıştırdı. Ben de önüme dönüp bakışlarımı camdan dışarı çevirdim ve yolu izledim.
Mekana geldiğimizde yine Meriç ile konuşmadan hızlıca arabadan indim ve o da inince yanına gidip onunla birlikte içeri girdim.
Siparişlerimizi verene kadar aramızdaki sessizlik devam etti. Davranışlarımda ne vardı bilmiyordum, berbat hissediyordum. Tek istediğim evde yatmak ve yorgana sarılıp ağlayarak film izlemekti. Meriç'ten şüphe ettiğim için kendimden utanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTRENÖR +18 | texting
Roman pour Adolescents054* ***: benim seninle sevişme 054* ***: pardon antrenman yapma ihtimalim nedir? - : kapak tasarımı için @gokbuttired 'a çok teşekkür ederim.<3 :