25.08.2024
BAŞLIYORUZZ
...
"Bakıyorum da baba kız baya eğleniyorsunuz."
Süsen balkon kapısının önünde Ömere ve bir yıl önce sahiplendikleri Süslü'ye bakıyordu ikiside çimlerde yuvarlanıyorlardı.
"Eee sende gel annesi"
"Hemen geliyorum"
Süsen hızla yanlarına gitti oda çimlere uzandı Süslünün kafasından öptü kucağına aldı. Ömerde bu anı ölümsüzleştirmek için fotoğraflarını çekti. Sonra Ömerde Süslü'nün kafasından öptü daha sonra da Süsenin alnından öptü ve gülüştüler.
"Biz böyle çok güzel bir aile olmadık mı?"
"Olduk tabiki de, biz çok güzel olduk. O sıcacık aile sevgisini ben sende tattım"
Ömer Süsene gülümser ve elinden tutar
"Canım sevgilim benim sende iyi ki girdin hayatıma yaralarımdan öpüp iyileştiren de sendin."
Süsen hiç düşünmeden sarılır Ömere boynundan öpüp geri çekilir
"Hadi bu kadar duygusallık yeter senin en sevdiğin kıymalı börekten yaptım çay da demledim hep beraber yiyelim"
Ömer Süsene doğru yaklaşır dudağına bakar.
"Ben seni de yiyebilirim"
"Ömeeer, şimdi sırası mı bunun?!"
"Haa sırası geldiğinde olur diyorsun"
"Kalk diyorum hadi Ömer bey"
Ömer ve Süsen yerden kalkıp mutfağa doğru ilerlemeye başlarlar.
"Ama bir gün olacak o dediğim"
-
"Acil iki ünite kana ihtiyacımız var.""Ben annemi istiyorum."
"Şu hastane havası beni nasıl geriyor."
"Allahım sen bize yardım et kızımızı bize bağışla"
"Doktor bey bize bir şey söyleyin evladım yaşayabilecek mi?"
"Bir çeşit tümör vakası risk oranı yüksek"
"Ömer bey Ömer bey"
Gözümü açtığımda bir doktor beklemiyordum. Neredeydim ben?
"Süsen hanımın nesi oluyordunuz?"
"Süsen mi? Ben onun hiçbir şeyi değilim."
Doktor bana kafasını salladı. İyide Süseni nereden tanıyordu? Ayrıca onun hastanede ne işi vardı?
"Biz elimizden geleni yaptık ama maalesef ki beyin ölümü gerçekleşti başınız sağolsun."
"Neee hayır yalan bu doğru değil."
"Üzgünüm"
"Neye üzgünsün ya Süsene bir şey olmadı ki uyanıcak uyanıcak şimdi görürsünüz."
Ömer yoğun bakımın canımdan baktığında Süseni beyaz bir örtüyle yüzünü kapattılar Ömer cama vursa da sesini kimseye iletememişti ve giden gitmişti.
"Açın yüzünü! Süsen beni duy aşkım nolur beni duy"
Süseni yoğun bakımdan çıkarıp sonsuzluğa uğurlamışlardı. Geriye kalan ise Ömerin gözyaşları ve fısıltısıydı.
"Güle güle esmer şekerim"
Selaaam ne zamandır aklımdaydı SüsÖmü yazmak ama şimdi başlıyorum ne kadar devam ederiz onu da bilmiyorum elimden geldiğince devam ettirmeye çalışıcam. İlk bölümden dramla girdik ama olsun bol heyecanlı bölümlerimiz olucak takipte kalın ve desteklerinizi de esirgemeyin iyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİRAS
Teen Fiction•𝒀ü𝒓𝒆ğ𝒊 𝒃𝒆𝒏𝒊 𝒊𝒔𝒕𝒊𝒚𝒐𝒓𝒅𝒖 𝑷𝒆𝒌𝒊 𝒚𝒂 𝒈ö𝒛𝒍𝒆𝒓𝒊.. Ne hızlı bu kadar büyümüştük de bir çok şey öğrenmiştik. Geçip giden yıllar bize bir çok acı yaşatsa da hepsi artık geride kalmıştı.. Camdan bana vuran güneşin ışıkları içimi ısıt...