Bol bol yorum istiyorum...
....
Ağzında biriken kan dudağının kenarından akarken öksürerek uzandığı yerde dikleşti Minho, eliyle karnındaki yara baskı yaptı ve gözlerini birkaç adım ötesinde uzanan koruyucu da gözlerini gezdirdi.
"Naeun," diye seslendi boğukça. Ağzındaki kanı yere tükürdü, zorlukla ayağa kalktı. Hareket etmeyen bedene doğru bir iki adım attı fakat pek fazla dayanamayarak dizlerinin üzerine düştü.
"Abi," diyerek yanına eğilen Jaehwan yarasına bakmaya çalışırken Minho "İyiyim," diye mırıldanarak engel oldu ona ve kafasıyla koruyucuyu işaret etti.
İyi değildi. Ölüyordu. Tanrı katili ve annesi başarmıştı en sonunda.
"Naeun." Kardeşinin bağırışı kulaklarında yankılandı ve yanındaki bedenin sıcaklığı kaybolduğunda sol omzunun üzerine, yere bıraktı kendini Minho.
"Naeun," diye tekrarlayarak koruyucunun yanına oturan Jaehwan, kızı kollarının arasına aldı ve nefes alıp almadığını kontrol etti. "Abi! Nefes almıyor."
Ne zaman kapattığını bilmediği gözlerini araladı Minho, kafasını hafifçe kaldırıp onlara baktı. Kardeşinin ağlayarak kendisine yalvarması yarasını umursamadan tekrardan ayağa kalkmasına, koruyucuyu kucaklamasına sebep olmuştu.
"Jaehwan, Changbin'in yanına git. O.. Naeun yanına geri dönecek."
Minho'nun kolunu tuttu Jaehwan. "Sen?"
"Ben her zaman senin yanındayım."
Elinin tersiyle gözyaşlarını sildi Jaehwan, kafasını sallayarak onayladı abisini ve arkasını dönüp ormanın içerisine doğru koştu.
Bulundukları yere yakın olan nehre, ölüm nehrine doğru ilerledi Minho kardeşinin yanından gitmesi ile.
Kucağındaki bedeni nehrin içersine bırakıp kendisi de içine girdi. Soğuk su vücuduna değdiğin gözlerini kapattı, elini Naeun'un kalbinin üzerine yerleştirdi.
Bu durumda, karnındaki kapanmayan yarası ile güçlerini kullanacak olması onu daha da kötü duruma getirecek olsa bile Jaehwan için her şeyi yapabilirdi. Onun için ölmeyi bile göze alabilirdi.
"Denizkızı," diye mırıldandı kendi kendine. "Çoğu Tanrı'dan uzun yaşayıp kardeşime göz kulak olacaksın Naeun, sana inanıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Same Scent\ MinSung
Fantasy"Bir anlaşma yapalım: Sen hayatını bana ada, bende aileni kurtarayım. Eğer istemezsen, sana zaten iyiliğinin karşılığını verdiğimiz için arkama bile bakmadan gideceğim ve o yaratıkların sizi öldürmesine, taşları çalmasına izin vereceğim. Sonuçta ben...