Bol bol yorum istiyorum..
...
"Şu baloncuklara bak abi!"
Koluna tutunan insanoğluna ters bir bakış attı Minho ve kolunu kendine doğru çekip kurtardı.
"Bana bir daha dokunma."
Abisinin kendisine iğrenç bir şeymiş gibi davranmasını umursamadan tekrardan koluna tutundu Minho'nun.
"Güzel değiller mi?"
Derin bir nefes aldı Minho, bu kez kolunu çekmedi ve kardeşine uyarak gözlerini baloncuklarda gezdirdi.
"İçerisindeki renklere bak abi!"
"Gökkuşağı Jaehwan," diye onayladı onu Minho. "Ve güzeller."
"İlk kez bir şeye güzel diyorsun."
Parmak uçlarında yükselip abisinin yanaklarını kavradı ve şirin bir gülümseme sundu Jaehwan. "Bir kere de gülümsesen."
Kardeşinin şirin tavrına karşılık göz devirmek istedi fakat ters hareketlerin aksine dudakları iki yanına kıvrıldı. "Senin için değişeceğim Jae."
"Kendin için değiş abi, yaşantının berbat olduğunu fark ederek değiş."
Kardeşine cevap vereceği sırada "Minho," diye seslenen annesiyle birlikte hâlâ yanaklarını tutmaya devam eden kardeşini ittirip yere düşürmüş, kafasını eğerek önüne dönmüştü.
"Anne," diye mızmızlandı Jaehwan.
Jaehwan'ın aksine Minho ise "Tanrıça Ophelia," diye mırıldanmıştı.
Tanrıça, insanoğlunda gözlerini gezdirdi iğrenircesine. Sonraysa saygıyla önünde eğilen oğlunda gezdirdi.
"Tam tersi olacaktı. Minho, ben senin annenim tatlım. Jae senin ise Tanrıça'n."
İç çekti Jaehwan. Fakat kafasını sallayarak onayladı annesini, Tanrıça'yı. "Özür dilerim an- Tanrıça Ophelia."
"Harika." Gözlerini etrafında gezdirdi Tanrıça, sonraysa oğluna kısa bir bakış attı. "Baloncuklar, nefret ederim."
Minho annesinin kendisine karşı konuştuğunu anlamış gibi oluşturduğu rüzgarla bir kısmını patlatmış, bir kısmının ise gökyüzünde savrulmasına sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Same Scent\ MinSung
Fantasy"Bir anlaşma yapalım: Sen hayatını bana ada, bende aileni kurtarayım. Eğer istemezsen, sana zaten iyiliğinin karşılığını verdiğimiz için arkama bile bakmadan gideceğim ve o yaratıkların sizi öldürmesine, taşları çalmasına izin vereceğim. Sonuçta ben...