Prologue

396 25 19
                                    

En başından uyarı bırakayım...
Rahatsız olabileceğiniz sahneler olacaktır.
❗Şiddet, kan, argo, cinsel şiddet❗
Dayanamayacaksanız lütfen okumayın, sizi seviyorum<3

•••

İçerdekilere haber vererek uzaklaştı oradan. Altın kahve saçları Güneş ile daha çok parlarken zarif elleriyle dağıtıp şekillendirdi her bir tutamını.

Her küçük adımında etrafındakilere gülümserken eli tişörtünü sıkıyordu, gergin olduğu her halinden belliydi.

Her zamanki gibi yokuşun başından geçen, kağıt toplayan, 50 yaşlarında olan teyzenin yanına koştu.

Yerdeki kağıtları toplamasına yardım ederken bugün nasıl olduğunu, ilaçlarını alıp almadığını ve bir şeye ihtiyacı olup olmadığını sormayı ihmal etmedi.

Cebinden çıkardığı Tayo resmi olan yara bandını yaşlı kadının parmaklarına yavaş yavaş sardı. Gülümseyip cebine de bir miktar para koyduktan sonra elini sallayarak yanından ayrıldı.

Temiz havayı içine çekerken kendine her şeyin iyi olacağını söylemeye devam ediyordu, zaten çoktan her şey iyi olmaya başlamıştı da.

Ara sokaktan geçerken kör bir noktada beline taktığı şapkasını ve maskesini çıkartıp etrafa bakındı.

Birinin bu civarlarda olmadığına emin olduktan sonra ilk önce güzel dudaklarını örttü siyah maskeyle sonra kahve tutamlarını örttü siyah şapkayla.

İleride bıraktığı motorun yanına gidip anahtarlarını cebinden çıkardı ve her şeyden önce motosiklet çantasından ceketini ve kaskını aldı.

Üzerine ceketi geçirirken uzun bacağını motorun diğer tarafına atıp güvenli bir şekilde bindi. Anahtarı takıp motoru çalıştırdıktan sonra da şapkasını çıkarıp kaskını taktı.

Terleyen avuç içlerini üzerine silip tekrardan her şeyin iyi olacağını kendine hatırlattı ve motor ile özgürlüğe doğru hızla yol aldı.

...

Önündeki bilgisayar saniye dolunca 22 yarışmacıya da aynı mesajı gönderdi. Yanındaki telefonun ekranı parlayınca üstün körü gelen şeye bakıp ekranı kapattı.

Masanın üstünden bardağını alıp kırmızının en sevdiği tonunu dudakları ile buluşturdu. Artık geri dönüş yoktu ve bu zaferle zarif parmakları arasındaki bardağı izledi bir süre.

En sevdiği tonu sadece bir kez yudumlamıştı ve gerisini de izledikten sonra bıraktı.

Artık tek yapması gereken değerli, özenle seçtiği yarışmacılarından geri dönüş almak için beklemekti.

•••

Selammm yeni fic ve biz 🥳

Bu tanıtım bölümüydü... Yine bugün veya yarın normal bölümü atarım.

Umarım beğenerek okursunuz... Sizi seviyorum Dulcet'lerim💕❤️‍🩹💕❤️‍🩹

death show, heekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin